Zwrot z inwestycji w ROI z marketingu to coś więcej niż na pierwszy rzut oka

Tytuł:
Zwrot z inwestycji (zwrot z inwestycji) z marketingu to coś więcej niż spostrzeżenie

Liczba słów:
517

Podsumowanie:
Prawdziwy sposób określania marketingu Zwrot z inwestycji

Słowa kluczowe:
Bezpośrednia poczta pocztowa, poczta bezpośrednia, marketing, marketing bezpośredni, pocztówki, zwrot z inwestycji, marketing biznesowy, joy gendusa

Treść artykułu :
Zbyt często ludzie patrzą na zwrot z inwestycji w marketing pod kątem wskaźnika odpowiedzi: innymi słowy: „Wysłałem 10 000 przesyłek reklamowych i otrzymałem tylko 39 odpowiedzi, co jest okropne” To jest złe myślenie.

Jeśli chodzi o zwrot z inwestycji w marketing, musisz zdać sobie sprawę, że termin ten oznacza zwrot z inwestycji, a zwrot jest mierzony w dolarach (lub Twojej lokalnej walucie). Załóżmy, że wydajesz 2000 USD na wysyłkę zbiorczą obejmującą 5000 sztuk i otrzymujesz w rezultacie 10 połączeń. Nie wygląda na dużo. Ale z tych 10 połączeń zamykasz 6 i uzyskujesz natychmiastową sprzedaż w wysokości 12 000 USD. lt;igt; To marketingowy zwrot z inwestycji! lt;/igt; I to nawet nie bierze pod uwagę przyszłej sprzedaży tym 6 nowym klientom. Może to dać setki tysięcy dolarów.

Ta sama prosta matematyka ma zastosowanie do wszelkich innych działań marketingowych: reklam radiowych, komunikatów prasowych lub artykułów w czasopismach, reklam prasowych, żółtych stron, witryn internetowych itp.

Oczywiście musisz śledzić odpowiedzi z każdej kampanii marketingowej, którą wykonujesz, abyś mógł wyeliminować nieudane kampanie i wzmocnić te, które odniosły sukces.

lt;igt; Przykład: lt;/igt;

Jeff Lee, dyrektor finansowy odnoszącej sukcesy firmy konsultingowej, Measurable Solutions, przyjął skuteczną strategię marketingową dla małych firm opartą na marketingu bezpośrednim . Kluczowe elementy to rozesłanie gazety i kolorowych pocztówek. Projekt jest wykonywany we własnym zakresie, a druk i wysyłanie przez wyspecjalizowaną firmę drukarską. Jego własnymi słowami …

„Najlepszą odpowiedź otrzymujemy wysyłając pocztą gazetę i popierając ją pocztówkami. Zależy od pocztówek. Niektóre pocztówki wypadły lepiej niż inne.

„Profesjonalizm pocztówek to coś, co jest skuteczne: przyciąga uwagę, utrzymuje wizerunek, który chcemy zachować, tworzy zasięg, kreuje odpowiedź i utrzymuje nasze leady w bardzo dużym zakresie .

„Prawdopodobnie średnio około 7500 pocztówek tygodniowo. Z 7500 pocztówek otrzymamy średnio 15-20 leadów. Spośród 15-20 leadów co najmniej jedna trzecia z nich przychodzi na nasze seminarium wprowadzające. Powiedzmy, że pojawia się 5 lub 7 osób i płacą 1700 $ za sztukę. Poza tym zamykamy kolejne 30-40 000 dolarów na usługi.

„Pieniądze, które włożyliśmy na pocztówki, są jak kropla w wiadrze w porównaniu z tym, co otrzymujemy. Wiemy, że im więcej wyślemy promocji, tym większy zwrot uzyskamy. To zawsze działa ”.

To doskonały zwrot z inwestycji w marketing. Wymierne rozwiązania wydają około 2275 USD na 7500 kolorowych pocztówek. Obejmuje to drukowanie, wysyłkę, wysyłkę (w tym listę mailingową). Z tego otrzymają od 8500 do 11900 USD w ramach natychmiastowej odpowiedzi na seminarium wprowadzające i dodatkowe 30-40 000 USD za sprzedaż uzupełniającą. Wydaj 2275 $, zarób 40-50 000 $. Nie musisz mieć specjalizacji z zaawansowanej matematyki i fizyki rakietowej, aby sobie z tym poradzić: to właśnie oznacza zwrot z inwestycji w marketing!

Wyniki bezpośredniego marketingu pocztowego różnią się w zależności od firmy, ale zasada obowiązuje i zawsze działa: jeśli wyślesz wystarczającą ilość promocji, osiągniesz sprzedaż i zmaksymalizujesz zwrot z inwestycji w marketing. Nie martw się o wskaźnik odpowiedzi, jeśli Twój zwrot z inwestycji w marketing jest wysoki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *