Zwiększenie sprzedaży w marketingu

Tytuł:
Bump upselling in Marketing

Word Count:
279

Podsumowanie:
Używając tych prostych technik, możesz natychmiast zwiększyć zyski i wartość dla swoich klientów!

Słowa kluczowe:
marketing, upselling, zwiększanie zysków

Treść artykułu:
Jest to prawdopodobnie jedna z najłatwiejszych, najszybszych i najbardziej dochodowych technik, ludzie biznesu mają do dyspozycji, ale jest rzadko używany.

Pozwól, że wyjaśnię, czym jest upselling. Upselling to w zasadzie oferowanie klientowi więcej w punkcie sprzedaży

Pozwólcie, że przedstawię kilka prostych przykładów sprzedaży dodatkowej w prawdziwym świecie.

Załóżmy, że prowadzisz małą firmę zajmującą się projektowaniem stron internetowych i masz osobę, która dzwoni do telefonu, aby zamówić prostą 3-stronicową witrynę, która kosztuje 200 funtów. Podczas rozmowy możesz zaoferować jej dodatkową stronę internetową oraz 5 dodatkowych adresów e-mail za dodatkową opłatą w wysokości 50 funtów. Normalna cena za ten pakiet to 300 funtów. Mówisz im, że to oferujesz, ponieważ chcesz im podziękować za korzystanie z Twojej firmy, a ta oferta jest dostępna tylko teraz.

Zróbmy teraz kilka liczb…

Przed skorzystaniem ze sprzedaży dodatkowej 100 osób kupiło Twoją 3-stronicową witrynę za 200 GBP.

100 x 200 GBP = 20000 GBP = 5000 GBP Zysk (25%)

Całkowity zysk = 5000 GBP

Teraz, ponieważ oferta sprzedaży dodatkowej kosztuje tylko dodatkowe 10 funtów na ustawienie, a pozostałe 40 funtów zarobisz na czystym zysku!

Załóżmy, że 30% skorzysta z oferty sprzedaży dodatkowej…

70 x 200 = 14 000 = 3500 zł Zysk (25%)

30 x 250 = 7500 funtów = 2700 funtów zysku (36%)

Całkowity zysk = 6200 funtów

Dzięki prostej ofercie sprzedaży dodatkowej możesz dodać 1200 funtów zysku za każdych 100 klientów sprzedać lt;komuś! To wzrost o 24%, co było wirtualnie łatwe!

Rzeczy do zapamiętania

· Zawsze mów konsumentowi, dlaczego oferujesz tę specjalną cenę, oraz jasno iz pasją wyjaśniaj korzyści płynące z skorzystania z tej oferty.
· Powiedz konsumentowi, że jest to oferta limitowana dostępna tylko teraz! Stworzy to poczucie pilności w umyśle konsumentów.

Gordon McNevin
lt;a href=’http://www.yourmarketing.co.uk’gt; YourMarketing.co.uk lt;/agt;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *