Zwiększ zyski dzięki potężnemu nagłówkowi

Tytuł:
Zwiększ swoje zyski dzięki potężnemu nagłówkowi

Liczba słów:
356

Podsumowanie:
Jest takie stare powiedzenie… ciekawość zabiła kota. Spójrzmy prawdzie w oczy; koty nie są jedynymi stworzeniami, które dają się wciągnąć w wir ciekawości. Każdego dnia jesteśmy bombardowani chwilami ciekawości. Najlepszy przykład… nagłówki!

Słowa kluczowe:
marketing bezpośredni, nagłówki, copywriting

Treść artykułu:
Jest takie stare powiedzenie… ciekawość zabiła kota. Spójrzmy prawdzie w oczy; koty nie są jedynymi stworzeniami, które dają się wciągnąć w wir ciekawości. Każdego dnia jesteśmy bombardowani chwilami ciekawości. Najlepszy przykład… nagłówki!

Nagłówki albo wciągają nas w próżnię, albo od razu nas odpychają. Ile razy podnosiłeś gazetę i łapałeś się na skanowaniu stron, ponieważ nagłówek przyciągnął twoją uwagę?

Eksperci ds. Marketingu wiedzą, że nagłówki są tak samo skuteczne w ich bezpośrednich kampaniach pocztowych, jak na pierwszych stronach gazet. Różnica? … Uwaga na nagłówki na pocztówce lub ulotce zarabiaj!

Czego potrzeba, aby tworzyć potężne nagłówki?

3 Niezawodne sekrety tworzenia pełnych mocy nagłówków

1. Telegrafuj ofertę
Może to być trochę trudne do zrealizowania, ale sekret polega na przedstawieniu swojej oferty w sposób, który krzyczy „Przeczytaj mnie!” bez zdradzania wnętrzności oferty. Skoncentruj się na jednej funkcji swojego produktu lub usługi i wymyśl zgrabne stwierdzenie, które uniesie czytelnikowi brwi.

Firma sprzedająca wypiekacze do chleba może używać takiego nagłówka…
„Nigdy nie kupuj kolejnego bochenka chleba!”

2. Podkreśl najlepszy aspekt oferty
Jaka jest najbardziej atrakcyjna cecha Twojego produktu lub usługi… cena, oszczędność czasu, jakość, niepowtarzalność? Możesz użyć tego aspektu, aby wymyślić unikalny nagłówek, który zachęci czytelnika do dalszego zbadania.

Serwis sprzątający może używać takiego nagłówka…
„Co mógłbyś zrobić z 520 dodatkowymi godzinami w tym roku?”

3. Skieruj na czytelnika
Jeśli czujesz się świetnie, gdy zostanie rozpoznana Twoja wyjątkowa nisza. Dowiedz się, z kim rozmawiasz, zanim napiszesz nagłówek. Kiedy czytelnik poczuje, że wiesz, kim jest, będzie bardziej skłonny czytać dalej.

Czy masz listę mailingową kobiet pracujących? Użyj słów, które będą identyfikować się z… karierą lub kobietą pracującą…. w nagłówkach.

Użyj dowolnej z tych technik, aby zwiększyć swoje zyski, lub włącz wszystkie trzy, aby błyskawicznie przyspieszyć kolejną bezpośrednią kampanię pocztową! … Nie wspominając o oszczędzaniu dużych pieniędzy, nie musząc zatrudniać copywritera.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *