Zwiększ zyski dzięki broszurom

Tytuł:
Zwiększ zyski dzięki broszurom

Liczba słów:
450

Podsumowanie:
Broszury to doskonałe narzędzia do zadań promocyjnych lub informacyjnych. Ale jako część narzędzi, które tworzą i promują tożsamość Twojej firmy, proces projektowania drukowania broszur musi być przeprowadzony z najwyższą starannością.

Słowa kluczowe:
broszury, poligrafia, usługi

Treść artykułu:
Składanie listowe, teczka z klapką i wkładkami, składanie na trzy litery i podwójna litera bi-fold To wszystko odnosi się do broszur. Podobnie jak plakaty, ulotki, biuletyny i katalogi, broszury są również doskonałymi narzędziami do zadań promocyjnych lub informacyjnych. Ale jako część narzędzi, które tworzą i promują tożsamość Twojej firmy, proces projektowania drukowania broszur musi być przeprowadzony z najwyższą starannością. Należy wziąć pod uwagę rodzaj papieru, format, wybór koloru, przeznaczenie i kopie do wydrukowania.

Powiedzmy, że uważnie wziąłeś pod uwagę te rozważania i udało Ci się stworzyć efektywnie i kreatywnie zaprojektowaną broszurę. Co następne? Oczywiście możesz wysłać go klientom, którzy o to poproszą, postawią w lobby lub przed sklepem i pozwolą każdemu, kto przyjdzie, wziąć go. Możesz je również umieścić na swoim stoisku podczas targów. W ten sposób więcej osób może przyjrzeć się Twoim produktom i usługom.

Załóżmy ponownie, że zrobiłeś to wszystko. Łatwa praca, prawda? Jednak po kilku tygodniach zauważyłeś, że broszura siedzi samotnie w Twoim sklepie, zbierając kurz i brud. Następnie zadajesz sobie pytanie, co mógłbyś zrobić, aby te broszury przynosiły większe zyski. Tutaj możesz rozważyć te strategie. Najpierw wyciągnij swoją zakurzoną książkę adresową z jej legowiska i wybierz nazwiska osób, z którymi długo rozmawiałeś, i wyślij im broszurę z osobistą notatką dotyczącą konkretnego produktu, który oferujesz. Kto wie, z tymi kilkoma broszurami, które wyślesz, niektórzy odbiorcy faktycznie do Ciebie wrócą. A jeśli niedawno uczestniczyłeś w seminarium lub konwencji, możesz również wysłać broszurę do kogoś, kogo tam spotkałeś i zasugerować spotkanie lub rozmowę, aby zobaczyć, jak oboje możecie pomóc sobie nawzajem w biznesie.

Po drugie, wysyłając broszury, dołączaj kupony promocyjne. W ten sposób odbiorca byłby zachęcony do wypróbowania Twoich produktów. Ponadto, gdy otrzymasz polecenia od potencjalnego klienta, umieść w broszurze notatkę informującą o tym, kto skierował go do Ciebie. Możesz im również powiedzieć, że zadzwonisz za tydzień, aby dowiedzieć się, jak możesz im pomóc.

Wreszcie możesz stworzyć wersję swojej broszury do pobrania i zaoferować ją online. Dzięki korzyściom, jakie marketing online oferuje dziś biznesowi, możesz zachęcić wielu potencjalnych klientów do zakupu Twoich produktów lub skorzystania z Twoich usług za pośrednictwem tego wirtualnego rynku. Jeśli więc chcesz zwiększyć swoje zyski, rozważ wymienione wskazówki, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *