Zwiększ swoją sprzedaż dzięki niesamowitej ofercie

Tytuł:
Zwiększ sprzedaż dzięki niesamowitej ofercie

Liczba słów:
622

Podsumowanie:
Co sprzedajesz? Coaching? Ordynacyjny? Profesjonalne usługi? Produkt? Informacja? Na początek musisz sprzedawać swój produkt lub usługę pod względem korzyści dla swoich klientów, a nie funkcji.

Słowa kluczowe:
mała firma, marketing

Treść artykułu:
Co sprzedajesz?

Coaching? Ordynacyjny? Profesjonalne usługi? Produkt? Informacja?

Na początek musisz sprzedawać swoim klientom produkt lub usługę pod kątem korzyści, a nie funkcji.

Klienci chcą wiedzieć, co zrobi dla nich Twój produkt lub usługa, niekoniecznie wszystkie posiadane poświadczenia lub proces, z którego korzystasz.

Ale skoro masz już obszerną listę korzyści zorientowanych na klienta, które możesz wykorzystać jako hasła reklamowe w swoich przekazach marketingowych, co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć szanse, że Twoi potencjalni klienci kupią?

Możesz złożyć niesamowitą ofertę.

Jaka jest niesamowita oferta? Jest to sposób pakowania produktów lub usług, aby potencjalni klienci po prostu nie mogli się oprzeć. Chcesz, żeby ich reakcja brzmiała: „To taka wielka okazja, byłbym głupcem, gdybyś NIE kupił!”.

Jak więc skonstruować niesamowitą ofertę?

Zaczynasz od podstawowego produktu lub usługi, a następnie dodajesz wartość w postaci premii, aby uczynić ją bardziej atrakcyjną. Chodzi o to, aby budować wartość za pomocą produktów lub usług, które kosztują bardzo niewiele, ale dodają dużą wartość dla klienta.

Na przykład, jeśli jesteś trenerem, zamiast po prostu sprzedać kilka sesji coachingowych, sprzedaj cały pakiet, który obejmuje materiały edukacyjne i pomocnicze, wsparcie e-mailowe, usługi przypominania, nagrania wszystkie sesje do przyszłego słuchania i odniesienia oraz comiesięczne kontrole przez sześć miesięcy po zakończeniu sesji coachingowych.

Są to wszystkie produkty lub usługi, które możesz łatwo stworzyć i zapewnić przy bardzo niskich kosztach, a które mogą znacznie zwiększyć postrzeganą wartość Twoich usług coachingowych.

Niezależnie od prowadzonej działalności, przeprowadź burzę mózgów na liście produktów lub usług, które możesz spakować ze swoim podstawowym produktem lub usługą.

Weź pod uwagę swoich klientów. Czego oni szukają? Co byłoby dla nich cenne? Co muszą mieć, co możesz wypełnić? Jaką usługę mógłbyś dodać, która wyróżni Cię spośród innych w Twojej branży i zapewni wielką wartość Twoim klientom?

Oto 10 pomysłów na rozpoczęcie:

1) Automatyczne przypomnienie lub usługa uzupełniająca (automatyczne odpowiedzi e-mailowe są świetne dla this)

2) Bezwarunkowa gwarancja

3) Lista kontrolna, która pomoże im pozostać na dobrej drodze w tym, co im pomagasz

4) Artykuły

5) Raporty specjalne

6) Ebook, który zawiera odpowiedzi na często zadawane pytania zadane pytania lub problemy, z którymi borykają się klienci

7) Bezpłatna konsultacja lub sesja coachingowa

8) Bezpłatna wysyłka

9) Szkolenie i wsparcie

10) Instalacja lub konfiguracja

Możesz nawet rozważyć wspólne przedsięwzięcie i zaoferować produkt lub usługę partnera.

Na przykład nowi subskrybenci The 10stepmarketing Ezine otrzymują trzy bonusy za samą subskrypcję. Znacząco zwiększa to mój wskaźnik subskrypcji.

Kupujący system 10stepmarketing ™ otrzymują od pięciu do siedmiu bonusów w zależności od zakupionego systemu. Są to wszystkie produkty lub usługi, które uzupełniają system, pomagają moim klientom w ich marketingu bardziej niż tylko przewodnik krok po kroku i dodają znaczną wartość.

*

Te starannie przemyślane bonusy tworzą cały pakiet, aby zwiększyć wskaźnik sukcesu dla moich klientów.

Tam jest świat rywalizacji. Jeśli chcesz, aby ludzie zapisywali się na twoją listę mailingową lub kupowali od ciebie, nie zastanawiaj się, oferując im niesamowite bonusy i wartość.

Nie musisz obniżać cen ani rozdawać rzeczy. Po prostu bądź kreatywny. Stwórz niesamowity pakiet, o którym wiesz, że będzie cenny dla Twoich klientów.

Wzywam Cię do przyjrzenia się temu, co sprzedajesz. Czy to samotny produkt lub usługa? A może jest to kompletny pakiet o niesamowitej wartości?

Jeśli nie sprzedajesz pełnego pakietu, poświęć trochę czasu na burzę mózgów nad listą dodatkowych bonusów, aby uczynić go nieodpartym i obserwuj wzrost sprzedaży i rejestracji!

(C) Copyright 2005 Debbie LaChusa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *