Zwiększ swoją ekspozycję dzięki dziennikom handlowym

Tytuł:
Zwiększ swoją ekspozycję dzięki czasopismom handlowym

Liczba słów:
456

Podsumowanie:
Specjalizacja na rynkach niszowych tworzy potęgę ciągłego biznesu poprzez słowo-of- usta reklamy. Kiedy już osiągniesz pozycję w jakiejś niszy, ta branża zacznie mówić o Tobie jako o wiodącym ekspercie w Twojej dziedzinie. Na przykład, jeśli jesteś projektantem stron internetowych, zacznij pielęgnować relacje w określonych branżach, takich jak przemysł spożywczy dla smakoszy, prywatny przemysł pilotażowy itp. Każda firma ma swoje organizacje branżowe i publikacje dla …

Słowa kluczowe :
marketing, promocja, promocja online, biznes online, reklama

Treść artykułu:
Specjalizacja w rynkach niszowych tworzy potęgę ciągłego biznesu dzięki reklamie szeptanej. Po osiągnięciu pozycji w jakiejś niszy, ta branża zacznie mówić o Tobie jako o wiodącym ekspercie w Twojej dziedzinie. Na przykład, jeśli jesteś projektantem stron internetowych, zacznij nawiązywać relacje w określonych branżach, takich jak przemysł spożywczy dla smakoszy, prywatny przemysł pilotażowy, itp. Każda firma ma swoje organizacje branżowe i publikacje, dla których śledzi własne trendy. Włam się na te areny, a znajdziesz bogate zasoby do budowania sprzedaży.

Zacznij od podjęcia decyzji, które areny mogą być najbardziej efektywne. Na przykład, jeśli jesteś lekarzem wyszukiwarek, z pewnością możesz pracować z każdym, kto przychodzi online. Jeśli jednak masz pewną miłość do zwierząt, dzięki branży zoologicznej powstanie naturalny związek. Te branże mają publikacje, które są czytane przez tego typu właścicieli firm. Zacznij kierować te publikacje do celów reklamowych, zgłaszania artykułów itp. Mówiąc ich językiem i dzieląc się swoją pasją, uzyskasz natychmiastowe połączenie.

Ustaw się jako ekspert w wybranej niszowej branży. Poszukaj sposobów promocji, które mogą być dostępne za pośrednictwem tych transakcji. Często o wiele łatwiej jest zostać rozpoznanym w branży niż w ogólnodostępnej publikacji. Firmy handlowe nieustannie poszukują treści, które będą edukować i inspirować ich czytelników biznesowych. Podczas prezentacji należy pamiętać, że rzeczywiście rozmawiasz z biznesmenami, a nie z przeciętnym konsumentem z ulicy. Oznacza to, że Twoje podejście musi być bardziej wyrafinowane i pouczające. Ważne jest, aby dostarczać treści, które będą miały znaczący wpływ na ich codzienne przedsięwzięcia biznesowe.

Stwórz specjalistyczny zestaw prasowy, który będzie skierowany do każdej niszowej publikacji branżowej i będzie mówił „ich” językiem. Wystaw jednostronicowe prezentacje dla redaktorów z kolejną rozmową telefoniczną za około tydzień. Bądź uprzejmy i pomocny. Zaoferuj swoją wiedzę i nie bój się ujawniać tajemnic handlowych. Przyciągnie cię do redaktora i stworzy więcej okazji do wydrukowania. Faktem jest, że niektórzy czytelnicy przyjmą twoje tajemnice handlowe i faktycznie z nich skorzystają, ale większość będzie olśniona twoją wiedzą i zdecyduje się zatrudnić cię do wykonania pracy. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę, że nie mogą zrobić wszystkiego i mądrze jest trzymać się tego, co robią najlepiej, i zatrudniać ekspertów, którzy zajmą się resztą. Zostań więc ekspertem, bez którego nie mogą się obejść. Co mają eksperci? Wiedza i widoczność.

Czasopisma branżowe to najczęściej pomijana droga reklamowa w branży. Stwarza to dynamiczną okazję, aby wywrzeć duży wpływ i przyciągnąć ogromne ilości klientów, jednocześnie zwiększając zainteresowanie mediów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *