Zwiększ swój wskaźnik odpowiedzi dzięki tej zabójczej taktyce upominków promocyjnych

Tytuł:
Zwiększ swój wskaźnik odpowiedzi dzięki tej zabójczej taktyce prezentów promocyjnych

Liczba słów:
450

Podsumowanie:
Musisz znać ten sekret, aby zapewnić idealną promocję prezenty dla klientów – i gwarancja wyników, które zauważy Twój księgowy.

Słowa kluczowe:
artykuły promocyjne, artykuły promocyjne firm, upominki promocyjne

Treść artykułu:
Byłeś w tym bloku raz lub dwa . Jeśli chodzi o wybór upominków reklamowych dla swoich klientów, znasz swoje rzeczy. Przecież zawsze dostajesz najmilsze telefony, notatki i e-maile od swoich klientów z podziękowaniem za ich prezenty.

Pytanie brzmi: czy te osoby dzwonią i piszą ponownie z nowymi zamówieniami na produkt lub usługę Twojej firmy? A gdy wszystko już zostało powiedziane i zrobione, chodzi o wręczanie klientom upominków promocyjnych. Dobrze?

Oczywiście! I przez większość czasu po tych uprzejmych telefonach z podziękowaniami i notatkach nic nie słychać, przynajmniej nie od razu, a już na pewno nie przeszkadza to w zwiększeniu zamówień i sprzedaży.

Dlatego musisz znać ten sekret, aby dawać swoim klientom doskonałe upominki reklamowe i gwarantować wyniki, które zauważy Twój księgowy.

Sekretem jest personalizacja. Nie, nie, nie jak w dawaniu prezentów z imionami i takimi wygrawerowanymi na nich, choć bywają całkiem fajne.

Nie, to personalizacja zindywidualizowana. To jest kęs, prawda? Oznacza to, że kiedy wręczasz swoim klientom upominki reklamowe, musisz myśleć o każdym z osobna i dawać im prezenty, które odpowiadają ich gustom i zainteresowaniom.

To nie jest takie trudne, jak mogłoby się wydawać. Prowadząc interesy z ludźmi, wiele się o nich dowiadujemy. Na przykład, jeśli są miłośnikami psów, entuzjastami wina, dumnymi rodzicami, maniakami gadżetów i tym podobne.

Kiedy więc przychodzi czas na upominki promocyjne, weź to, czego nauczyłeś się o swoich klientach i wykorzystaj je, wybierając wspaniałe prezenty, które sprawią, że Twoi klienci będą do Ciebie dzwonić. Daj temu miłośnikowi wina dobrą butelkę wina. Owiń ramkę na zdjęcia z obramowaniem psów dla swojego klienta-miłośnika psów. Daj swojemu klientowi gadżetowi przenośną grę lub akcesorium do telefonu komórkowego.

Nie masz na to pieniędzy? Myślisz, że powinieneś dać każdemu to samo? Wspaniały! Nadal możesz personalizować.

Pomyśl tutaj o pakowaniu. Zamiast papieru do pakowania wykrojników zawiń prezent dla miłośnika psów w papier z psimi kośćmi. Kartkę z miniaturowymi akcesoriami do wina przyklejonymi na gorąco do prezentu miłośnika wina. Możliwości są nieskończone.

Robiąc takie małe rzeczy, pokazujesz swoim klientom, że są dla Ciebie czymś więcej niż tylko znakami dolara. Pokazują, że widzisz i doceniasz ich jako ludzi. A jak wszyscy wiemy, lubimy robić interesy z ludźmi, którzy nas „łapią”. Nasi klienci i klienci nie są różni! Lubimy robić interesy z ludźmi, którzy nas lubią. Opanuj sztukę zindywidualizowanej personalizacji, a Twoje zyski będą bardzo osobiste i szczere podziękowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *