Zwiększ swój dochód

Tytuł:
Zwiększ swoje dochody!

Liczba słów:
590

Podsumowanie:
Odpowiedź jest zadziwiająco prosta

Słowa kluczowe:
pocztówki pocztowe, pocztowe, marketing bezpośredni, marketing biznesowy, pocztówki, radość gendusa

Treść artykułu:
Jak często siedzisz i zastanawiasz się, jak zarobić więcej pieniędzy i zachęcić więcej ludzi do kupowania więcej w Twojej firmie? To jeden z najbardziej podstawowych problemów, z jakimi boryka się każda firma.

Odpowiedź jest zadziwiająco prosta. Może zbyt proste. Ale widziałem, jak to działa wielokrotnie w przypadku naszych klientów w każdej branży, jaką możesz sobie wyobrazić.

Musisz promować. Twój dochód zależy od tego, ile robisz marketingu. Istnieje wiele skutecznych metod marketingowych, ale nie powinieneś robić tylko jednej. Nawet ci, których produkty są sprzedawane wyłącznie w Internecie, nadal muszą korzystać z innych metod promocji. Twój dochód jest zdecydowanie w 100% zależny od tego, ile awansujesz.

Więc zwiększenie dochodów jest po prostu kwestią utrzymania kontaktu z istniejącą bazą klientów, przypominania im, że tam jesteś, oferowania im towarów lub usług, którymi mogą być zainteresowani, w taki sposób, aby
chce kupować od Ciebie coraz częściej. Zwiększanie bazy klientów poprzez znajdowanie potencjalnych klientów i kontaktowanie się z nimi oraz przekonywanie ich do zakupu Twoich produktów lub usług, a następnie dodawanie ich do bazy klientów i utrzymywanie z nimi kontaktu w ten sam sposób.

Jeśli masz dobrą usługę lub produkt i upewniasz się, że dobrze obsługujesz swoich klientów, nie możesz nie zwiększyć swoich dochodów.

To, jak szybko zwiększysz swoje dochody, zależy od tego, jak szybko wykonujesz te działania, jak bardzo promujesz. Obsługa ilości lub wielkości promocji jest zdecydowanie najbardziej oczywistą rzeczą, jaką możesz zrobić natychmiast. Wierz lub nie, ale jeśli wyślesz kiepską promocję, Twoje dochody wzrosną. Możesz nie być zadowolony ze zwrotu z inwestycji (ROI) za ten wysiłek marketingowy, ale z pewnością zwiększy to Twoje dochody. Gdy ilość zostanie obsłużona i wyślesz mnóstwo promocji, zechcesz ją dostosować i podnieść jakość swojej promocji. A oto kilka rzeczy, które możesz zrobić.

Korzystaj z ofert, aby poprawić swoją odpowiedź.

Jedną z barier w kupowaniu, nad którą ciężko pracujesz, jest brak pośpiechu. Po co go teraz kupować, skoro mogę o nim pomyśleć przez kilka tygodni, trochę rozejrzeć się i może wrócę do Ciebie? Zapoznaj się z tym „Jestem
zainteresowany”. Wrócę do ciebie.’ Albo karta, którą zaprojektowałeś i wysłałeś, zostanie umieszczona gdzieś w szufladzie w celu ewentualnego sprawdzenia, może w przyszłym roku.

Jednym ze sposobów radzenia sobie z tym problemem jest nagradzanie tych, którzy kupują teraz, i karanie tych, którzy tego nie robią. W jaki sposób? Z ofertą specjalną, atrakcyjną i z dołączonym elementem czasu. „Zamów teraz swoją nową
kosiarkę, a otrzymasz bezpłatną obrzynarkę. Oferta ważna do końca maja ”. (Lub cokolwiek, masz pomysł). Oczywiście oferta musi być dla Ciebie wykonalna finansowo, więc zanim złożysz ofertę, będziesz musiał sprawdzić kilka liczb.

Możesz powiązać te oferty specjalne z konkretnym wydarzeniem lub sezonem (np. Biżuteria na Walentynki, kwiaty, czekoladki lub prawie wszystko na Boże Narodzenie), ale nie musisz.

Oferty specjalne pomagają zmaksymalizować bezpośredni marketing pocztowy i sprawić, że klienci będą składać u Ciebie zamówienia wtedy, gdy tego chcesz. To jeszcze jeden sposób na kontrolowanie promocji.

Możesz kontrolować, jak bardzo i jak szybko rozwija się Twoja firma.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *