Zwiększ sprzedaż na swoim stoisku targowym

Tytuł:
Zwiększ sprzedaż na swoim stoisku targowym

Liczba słów:
890

Podsumowanie:
Wskazówki dla personelu stoiska targowego dotyczące zwiększenia sprzedaży

Słowa kluczowe:
stoisko targowe, ekspozycja targowa, wystawa handlowa, wystawa targowa, ekspozycja targowa, stoisko, wynajem ekspozycji na targi, grafika targowa

Treść artykułu :
Twoi pracownicy wystawiający na targach mogą zadecydować, czy Twoja wystawa zakończy się sukcesem, czy nie będzie produktywna. Centrum Badań Przemysłu Wystawienniczego (CEIR) twierdzi, że 80% z tego, co odwiedzający pamiętają najbardziej z wizyty na stoisku targowym, to interakcja z personelem wystawienniczym. W rzeczywistości strony CEIR, które 75% skuteczności jakichkolwiek targów można prześledzić na podstawie wyników ich personelu.

Chociaż obecnie na stronie internetowej firmy można znaleźć prawie wszystkie informacje, targi są popularne, ponieważ w przeciwieństwie do Internetu dają ludziom możliwość rozmowy twarzą w twarz. Twoi pracownicy wystawiający targi mogą w ten sposób odróżnić uczestników targów, którzy mają pozytywne lub negatywne doświadczenia. Zatrudniając dobrze wyćwiczone umiejętności pracowników stoiska targowego, Twoi pracownicy będą w stanie lepiej zapewnić każdemu odwiedzającemu stoisko targowe satysfakcjonujące doświadczenie. A ucząc się ważnych umiejętności ludzi, Twoi pracownicy będą generować lepszą sprzedaż.

Zwiedzający przychodzą na targi, aby dowiedzieć się, co nowego w ich branży, biorąc udział w sesjach edukacyjnych i zbierając informacje na wystawach targowych.
Twoi pracownicy muszą nie tylko posiadać wiedzę na temat Twojego produktu lub usługi, ale
muszą również wykazywać entuzjazm i wiedzieć, jak profesjonalnie i uprzejmie radzić sobie w każdej sytuacji, która może się pojawić. Będąc przygotowanym, Twoi pracownicy mogą przewidywać pytania, które zostaną im zadane, a tym samym będą w stanie lepiej zarządzać rozmowami na hali targowej. Możliwość kontrolowania rozmowy pomoże pracownikom targów w sprzedaży ich produktów lub usług odwiedzającemu.

Według Matta Hilla, trenera targów i prezesa The Hill Group w San Jose w Kalifornii, aby zaangażować i zakwalifikować odwiedzających stoisko targowe, pracownicy targów muszą opanować następujące umiejętności interpersonalne . Jak:

1. Angażuj się i pozdrawiaj
Poprzez kontakt wzrokowy, bycie przyjaznym i przystępnym, zadawanie pytania otwartego zakończonego (takiego, na które nie ma odpowiedzi „tak” lub „nie”, np. „Co kupiło cię dzisiaj na naszej budce?”), Personel stoiska może się zepsuć lód i łatwo zainicjować dialog.

2. Zadaj pytania kwalifikujące, aby zdecydować, czy odwiedzający jest wykwalifikowany, czy też marnuje czas
Dowiedz się, jakie pytania zadać, aby dowiedzieć się, czy odwiedzający ma wpływ na zakup Twojego produktu, czy ma akceptowalne dla Ciebie ramy czasowe i czy ma odpowiedni budżet lub dostępne finansowanie.

3. Odrzuć lub zaprezentuj prezentację produktu
Aby zakończyć rozmowę i odciąć się od gości, możesz uścisnąć im dłonie, podziękować im za poświęcony czas, zakomunikować, że musisz przejść do kogoś czekającego, a następnie odwrócić się. To grzecznie zasygnalizuje, że rozmowa dobiegła końca. Nazywa się to przerwaniem wzorcowym. Ponieważ nie jesteś gospodarzem talk-show, takim jak David Letterman lub Jay Leno, którzy polegają na przerwach reklamowych, aby zakończyć występ swoich gości, musisz nauczyć się technik przerywania wzorców, aby grzecznie zakończyć rozmowę na stoisku targowym.

4. Wygeneruj potencjalnego klienta
Po zakwalifikowaniu gościa musisz zapytać, czy chce się z nim dalej kontaktować. Jeśli są ważnymi potencjalnymi klientami, będą chcieli się z nimi skontaktować od razu lub w ciągu najbliższych 30 dni. Upewnij się, że masz niezbędne dane kontaktowe gościa, a następnie kontynuuj.

Ulubioną techniką firmy Hill’s jest nauczanie pracowników wystaw, jak pracować z grupami. Cytuje, że kiedy prezentujesz się na swoim stoisku targowym i angażujesz się w rozmowę jeden na jeden i zbliża się inna osoba, istnieją umiejętności interpersonalne, których możesz użyć, aby otworzyć rozmowę i dołączyć do niej coraz większą publiczność. Najpierw zrób krok w tył lub w bok, aby zrobić miejsce dla większej liczby osób, zapytaj pierwszego gościa, czy dopuszczalne jest otwarcie rozmowy dla innych, a następnie poinformuj nowych gości na bieżąco o rozmowie.

Jeśli nie jesteś odpowiednią osobą z personelu, aby odpowiedzieć na pytania gościa, Hill radzi, abyś odprowadził go do wykwalifikowanej osoby z personelu w swoim stoisku. Jeśli on / ona jest już zaangażowany w rozmowę, możesz grzecznie przerwać, pytając, czy możesz dołączyć do rozmowy. Jeśli nie, zapytaj, jak długo ma zamiar zostać. Jeśli rozmowa zakończy się za minutę lub dwie, możesz zaczekać z gościem, aż osoba z personelu zakończy rozmowę. Zdaj sobie sprawę, że prywatną rozmowę na stoisku targowym zawsze można uprzejmie przerwać.

Hill prowadził dla wielu firm szkolenia targowe od lat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *