Zwiększ ruch na targach poza halą wystawienniczą

Tytuł:
Zwiększ ruch na targach poza halą wystawienniczą

Liczba słów:
810

Podsumowanie:
Jak korzystać z pobliskich hoteli, taksówek, restauracji i innych miejsc do kierowania ruch do Twojego stoiska targowego.

Słowa kluczowe:
Wystawa na targach, wystawa na targach, stoisko targowe, targi, wynajem ekspozycji na targi

Treść artykułu:
To be Współcześnie konkurencyjni wystawcy targów muszą zwracać uwagę nie tylko na swoje ekspozycje w hali wystawienniczej, ale także poza podłogą wystawową.

Coraz więcej kreatywnych wystawców targowych przyciąga tłumy do swoich stoisk targowych, wykorzystując pobliskie obiekty jako trampolinę. Dobrym początkiem jest zwrócenie uwagi na sąsiednie hotele, w których przebywają goście targów lub w miejscach publicznych, w których często pojawiają się goście. Dotyczy to również sąsiednich restauracji, linii autobusowych, taksówek i lokalnych klubów nocnych.

Coraz częściej, zamiast pozwalać na samodzielne wynajmowanie niestandardowych lub wystawowych pokazów na targach, doświadczeni marketerzy dodają wartość, identyfikując kluczowe miejsca poza targami, aby zwiększyć ruch na arenie wystawienniczych.

Event Marketer Magazine dostrzegł trzy marki, które z powodzeniem połączyły się ze swoim stoiskiem targowym z miejsc poza halą wystawową.

Pierwsza była w Chicago. Firma GE Healthcare rozpoczęła kampanię Healthcare Reimagined na targach Radiological Society of North America w Chicago w 2005 roku. Szukali popularnych miejsc poza halą targową, aby zwiększyć świadomość obecności na wystawach. Według Seana Burke’a z działu Diagnostic Imaging and Services firmy GE Healthcare: „Szukaliśmy czegoś innego, co mogłoby wywołać szum ustny i szum”.

Na targach w Chicago przebywało ponad 60 000 uczestników. GE wymyślił koncepcję całkowicie ubranych na biało „molekularnych ludzi”, którzy wędrowali po miejscach w Chicago przed i po godzinach pokazu, w pobliskich hotelach i na liniach autobusowych RSNA, a także w okolicznych restauracjach i klubach nocnych.

Nosząc markę dla GE Healthcare, wszyscy białe podmioty molekularne poruszali się wokół gigantycznych nadmuchiwanych struktur molekularnych i używali maszyn do baniek mydlanych, aby dopełnić wygląd i styl tego, co chcieli przedstawić. Byli w stanie wizualnie i kinetycznie uchwycić aspekt opieki zdrowotnej w obrazowaniu diagnostycznym GE. Odgrywało to bezpośrednio ze zdjęciami stworzonymi na ich wystawie handlowej.

Drugi był na wystawie zorientowanej na konsumentów w Waszyngtonie. Na miesiąc przed Auto Show Chevrolet rozpoczął kampanię informacyjną w różnych lokalizacjach w stolicy. Założyli mini imprezy z tyłu Chevy Silverado Hybrids na placach budowy, Uniwersytecie George’a Waszyngtona, sklepach Home Depot i stacjach kolejowych. Konsumenci musieli pić kawę i grać w gry na konsolę Xbox 360. Przedstawiciele Chevy rozdawali odwiedzającym karty, które mogli wymienić na targach, aby mieć szansę na wygranie hybrydy Silverado.

Chevy chciał skierować ruch na targi. Zadziałało. Wyniki były wymierne i dramatyczne. Ponieważ zeskanowane karty były rozdawane dealerom i na imprezach przy tylnej klapie, ponad 20 000 konsumentów odwiedziło stoisko targowe lub mogło zeskanować swoje karty z przedstawicielami Chevy w głównym holu kongresowym. Karty skanowania przyniosły 1900 potencjalnych klientów.

Trzeci był w Las Vegas. To miasto jest naturalne dla wszelkiego rodzaju sprzedawców wystawowych o każdej porze dnia. Na targach Specialty Equipment Market Association w Las Vegas w 2005 r. Yahoo! chciał zwrócić uwagę entuzjastów samochodów na niestandardową witrynę internetową poświęconą samochodom. Postanowili więc spersonalizować dwa modele Mitsubishi w ich stoisku wystawowym.

Aby zakończyć swoją ekspozycję, wyszli na zewnątrz, aby zaprezentować swoje samochody na Las Vegas Strip. Wieśniak! hit to big. Wiedząc, że Las Vegas jest zawsze rozbudzony 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, byli w stanie zamknąć ruch uliczny na Las Vegas Strip o 3 nad ranem.Nawet w tym czasie tłumy ludzi obserwowały, jak ich dwa niestandardowe Mitsubishi ścigają się wzdłuż ulicy. „Nie chcieliśmy po prostu robić stoiska i sprzedawać rzeczy” – mówi starszy dyrektor ds. Marketingu szeptanego Bennett Porter Yahoo! Naśladując Franka Sinatrę, kontynuuje: „Chcieliśmy to zrobić po swojemu”.

Powyższe to tylko kilka przykładów tego, jak możesz wykorzystać odległe miejsca, aby połączyć się z ekspozycją na targach.

Powiedzmy, że Twoja firma zajmuje się elektroniką i chcesz, aby była eksponowana na nadchodzące targi w San Francisco Bay Area. Ponieważ przemysł zaawansowanych technologii jest tak silnie skoncentrowany w Dolinie Krzemowej w Kalifornii, mieszka tam wielu liderów zaawansowanych technologii.

Siedziba Yahoo znajduje się w Sunnyvale, Apple Computer Inc. z siedzibą w Cupertino, eBay z siedzibą w San Jose i siedziba Google w Mountain View, żeby wymienić tylko kilka. Możesz skupić się na kadrze kierowniczej z Doliny Krzemowej i sprzedawać im w bliskim dostępie do Konwencji Moscone

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *