Zwiększ ruch dzięki artykułom o 300

Tytuł:
Zwiększ ruch dzięki artykułom o 300%!

Liczba słów:
454

Podsumowanie:
Przedstawiam wskazówkę, która może pomóc w wygenerowaniu wzrostu o 300% ruchu z artykułów. Wystarczy 2 minuty, aby dostosować się do Twojego artykułu!

Słowa kluczowe:
Ruch, Budynek, Odwiedzający, Witryna internetowa, Adsense, Linki zwrotne, Artykuł

Treść artykułu:
Wiele osób przesyła artykuły do katalogów artykułów , co jest świetnym sposobem na zwiększenie ruchu. Ale żaden z nich nie zdaje sobie sprawy, że istnieje sposób, aby naprawdę zoptymalizować wyniki pisania artykułu.

Błąd

Kiedy przesyłasz artykuł, czy wklejasz cały artykuł, jestem prawie pewien, że tak. Są z tym dwa problemy:

1) Prowokowanie czytelnika do odwiedzenia Twojej witryny zmniejsza się
2) Google może przeczytać to jako uzupełnienie, jeśli również opublikowałeś artykuł na swoim blogu / stronie.

Wyjaśnienia

1) Gdy czytelnik skończy czytać Twój artykuł i jest zadowolony, jakie byłoby jego normalne zachowanie, klikając na adres internetowy lub odwiedzając inne artykuły, aby dowiedzieć się więcej. Byłoby to odwiedzanie innych artykułów, ale nie chcesz, aby tak się stało. Jest więc sposób na rozwiązanie tego problemu. Wysyłając artykuł, publikuj tylko pierwszą połowę w katalogach artykułów, a cały artykuł na swojej stronie lub blogu. Masz pomysł? Więc co by się stało teraz, gdyby twój artykuł był dobrze skomponowany, a czytelnik byłby zainteresowany, z chęcią odwiedziłby twój blog lub witrynę, aby kontynuować czytanie. To świetny sposób na przyciągnięcie wszystkich zadowolonych czytelników do Twojej witryny.

2) Jak wiele osób, przesyłają swoje artykuły do katalogów, a także umieszczają je na swojej stronie / blogu. Co się teraz dzieje, Google bardzo nie lubi kopiowanych informacji. Nazywają to uzupełnieniem, a jeśli Twój artykuł w katalogach artykułów zostanie zaindeksowany przez Google, strona w Twoim blogu lub witrynie nie zostanie zindeksowana przez Google, jeśli prześlesz cały artykuł do katalogów i na swoją witrynę lub blog. Więc po prostu prześlij połowę artykułu w katalogach, a cały artykuł na swojej stronie lub blogu.

Skuteczność

Powiedzmy, że uczysz czytelnika czegoś lub ujawniasz coś, co może mu przynieść wiele korzyści. Cóż, musisz wiedzieć, kiedy to wykorzystać, aby móc przyciągnąć czytelnika do swojej witryny. W pierwszej połowie artykułu, który prześlesz do katalogów artykułów, przejrzyj punkty dotyczące tego, co możesz zaoferować i jakie korzyści może to przynieść czytelnikowi, drażnij czytelnika, czego mógłby się dowiedzieć po przeczytaniu artykułu, dryf? W tym momencie czytelnik powinien zeskakiwać ze ścian, czekając, aż w końcu im powiesz, więc co robisz, po prostu skończ artykuł od razu. Wystarczy dodać małą fajną wiadomość, że pełną wersję tego artykułu można znaleźć pod adresem www.xxxx.com/ (Twoja witryna).
; P Najprawdopodobniej klikną Twój adres internetowy.

Odwiedź http://traffic-building-googled.blogspot.com, aby uzyskać więcej sugestii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *