Zrozumieć słowa stop i jak ich unikać.

Tytuł:
Zrozumienie słów kluczowych i jak ich unikać.

Liczba słów:
727

Podsumowanie:
Aby zrozumieć, jak unikać słów pomijanych, musisz najpierw zrozumieć, czym są słowa pomijane. Wyszukiwarki zawierają słowa lub frazy, które są uważane za „słowa pomijane”. Gdy pająk lub robot napotka jedno z tych słów zatrzymanych, natychmiast opuści Twoją witrynę, a wszelkie informacje, które z niej uzyskają, nie zostaną zapisane w ich bazie danych. Oznacza to, że Twoja witryna nie zostanie zindeksowana. Jeśli Twoja witryna jest już zaindeksowana w wyszukiwarce, robot wróci do wyszukiwania …

Słowa kluczowe:
marketing internetowy, marketing online, biznes internetowy, zwiększ ruch

Treść artykułu:
Aby zrozumieć, jak unikać słów ignorowanych, musisz najpierw zrozumieć, czym są słowa ignorowane. Wyszukiwarki zawierają słowa lub frazy, które są uważane za „słowa pomijane”. Gdy pająk lub robot napotka jedno z tych słów zatrzymanych, natychmiast opuści Twoją witrynę, a wszelkie informacje, które z niej uzyskają, nie zostaną zapisane w ich bazie danych. Oznacza to, że Twoja witryna nie zostanie zindeksowana. Jeśli Twoja witryna jest już zaindeksowana w wyszukiwarce, robot wróci, aby sprawdzić, czy są aktualizacje – a jeśli znajdzie słowa stop, po wykonaniu tej czynności, Twoja witryna może zostać zablokowana w wyszukiwarce. Nie będziesz mógł usunąć słów i przesłać ich ponownie: jest już za późno.

Różne wyszukiwarki mają różne listy, ale niektóre są prawie uniwersalne – zwykle są to słowa odnoszące się do witryn z graficznymi treściami erotycznymi lub innych materiałów „dla dorosłych”. Tak naprawdę nie możemy tutaj umieścić listy, bo inaczej nigdy nie znajdziesz tej strony! W większości przypadków powinieneś być w stanie stwierdzić, jakie one są, ale pamiętaj, że witryny pornograficzne również często są indeksowane. Normą dla wyszukiwarek jest to, że będą próbowały unikać treści, które są nielegalne. Kiedy napotykają strony dla dorosłych, generalnie blokują tylko te strony, które zawierają szczególnie wulgarne lub nielegalne materiały. Problem polega na tym, że wiele z tego rodzaju witryn będzie używać stron „bramek”, które nie zawierają treści innych niż „kliknij tutaj, aby wejść”. Te strony rzadziej zostaną złapane przez cenzurę ze słowami stopu.

To nie jedyne słowa pomijane. Niektóre wyszukiwarki tworzą różne listy słów kluczowych dla każdego rodzaju witryny. Co to znaczy? Cóż, algorytmy ustalające ranking stron określają, ile razy na stronie znajduje się słowo kluczowe. Pamiętaj, że są ludzie, którzy próbują umieszczać słowa kluczowe na swoich stronach, aby poprawić ich ranking. Jeśli słowo nie pasuje do Twojej witryny, nie wymieniaj go w słowach kluczowych. Jest to łatwy sposób na uniknięcie utraty uprawnień do indeksowania. Nie ma powodu, aby próbować zwabić ludzi do swojej witryny za pomocą słów kluczowych, które nie mają zastosowania, ponieważ i tak nie będą się tam trzymać wystarczająco długo, aby zapewnić Ci dochody.

Teraz możesz zapytać, czym jest upychanie słów kluczowych. Upychanie słów kluczowych ma miejsce, gdy ktoś w kółko używa tych samych słów kluczowych w metatagach i treści strony internetowej. Jeśli przeszukujesz internet i natkniesz się na witrynę, która wydaje się być o wiele za wysoka w rankingu, to zwykle przyczyną jest upychanie słów kluczowych. Wyszukiwarki ciężko pracują, aby powstrzymać ludzi przed stosowaniem tego rodzaju taktyk i zazwyczaj usuwają z listy witryny, które ich używają. Dlatego niektóre witryny mogą być wyświetlane na górze przez jakiś czas, zanim pewnego dnia pozornie całkowicie znikną.

Jednak niektóre witryny są odrzucane z powodu powtarzających się słów kluczowych, mimo że nie próbują one używać słów kluczowych. Tutaj do gry wkracza analiza słów kluczowych. Aby uniknąć zbyt częstego powtarzania tego samego słowa lub wyrażenia, musisz przeanalizować swoje strony przed ich przesłaniem – nie chciałbyś, aby wysiłki zmierzające do znalezienia dobrych słów kluczowych poszły na marne.

Chociaż optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to długotrwały wysiłek, procesy i reguły zmieniają się często, bez żadnego ostrzeżenia. Istnieją jednak narzędzia, które pomogą Ci być na bieżąco z tym, co dzieje się w SEO. Wiele narzędzi można wypróbować bezpłatnie, co pozwala wypróbować je przed zakupem. Jest tak wiele do wyboru, że nie możesz po prostu rozpocząć ich pobierania – przed podjęciem decyzji będziesz chciał przeczytać informacje o każdym narzędziu.

Korzystając z tych narzędzi przed przesłaniem swoich stron do dowolnej wyszukiwarki, w pełni zrozumiesz „pomijane słowa” i jak ich unikać! Musisz jednak pamiętać, że różne wyszukiwarki mają różne listy słów ignorowanych, więc słowa, które nie mają znaczenia dla jednej wyszukiwarki, mogą uniemożliwić wyświetlenie Twojej witryny w innej.

Są też słowa, które nie są uwzględniane w wyszukiwaniach, takie jak „i”, „z”, „the” i inne małe słowa. Powinieneś trzymać te słowa z daleka od metatagów, ponieważ to tylko strata miejsca.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *