Znalezienie swojej niszy w marketingu niszowym

Tytuł:
Znajdowanie swojej niszy w marketingu niszowym

Liczba słów:
426

Podsumowanie:
Wiesz, jeśli kiedykolwiek brałeś udział w zajęciach z nauk przyrodniczych w gimnazjum, co jest nisza. Jeśli ci się nie powiodło … nisza to obszar, w którym osoba (bez względu na to, dla której jest nisza) może przetrwać i rozwijać się. Ma wiele różnych specyficznych typów, ale podstawową ideą jest to, że jest to miejsce specjalnie przystosowane do czegoś, nie tylko po to, aby to zrobić, ale także odnieść sukces. Tak więc marketing niszowy to znalezienie określonego rynku, na którym można odnieść sukces w marketingu konkretnego produktu. Niektórzy ludzie mają …

Słowa kluczowe:
marketing niszowy

Treść artykułu:
Wiesz, jeśli kiedykolwiek zdawałeś sobie sprawę z nauki o ziemi w gimnazjum klasa, jaka to nisza. Jeśli ci się nie powiodło … nisza to obszar, w którym osoba (bez względu na to, dla której jest nisza) może przetrwać i rozwijać się. Ma wiele różnych specyficznych typów, ale podstawową ideą jest to, że jest to miejsce specjalnie przystosowane do czegoś, nie tylko po to, aby to zrobić, ale także odnieść sukces. Tak więc marketing niszowy to znalezienie określonego rynku, na którym można odnieść sukces w marketingu konkretnego produktu. Niektórzy ludzie mają produkt i znajdują rynek, a inni znajdują rynek i opracowują produkt, ale ogólna idea pozostaje ta sama.

Jak więc znaleźć swoją niszę w marketingu niszowym? Odpowiedź jest prosta i złożona. Najpierw musisz znaleźć obszar, w którym wiedza i / lub umiejętności, które posiadasz, umożliwiają opracowanie poszukiwanego produktu. Na przykład osoba, która wychowała się na farmie w środku Południowej Dakoty, będzie bardziej prawdopodobnie szukać swojej niszy w rolnictwie niż w projektowaniu mody. To też musi być miejsce, do którego masz energię. Musisz chcieć wstać i ciężko pracować nad czymś, aby odnieść sukces, a nie ma nic trudniejszego niż ciężka praca nad czymś, czym nie gardzisz.

Inną ważną koncepcją w marketingu niszowym, o której należy pamiętać, jest to, że pomocne jest znalezienie obszaru, w którym można być na szczycie konkurencji. Tak więc rozwijające się pola, na których masz najnowszą i największą wiedzę, są naturalnymi obszarami do wykorzystania. Prawa podaży i popytu w ekonomii są bardzo pomocne w znalezieniu dochodowej niszy. Oznacza to, że musisz znaleźć obszar, w którym podaż jest niska, a popyt jest wysoki, aby uzyskać najlepszy scenariusz zysku. Dlatego zawodowi gracze sportowi są w stanie tyle zarobić, jeśli kiedykolwiek się zastanawiałeś. Dzieje się tak dlatego, że tylko kilka osób na świecie jest w stanie uprawiać ten konkretny sport na tym poziomie (podaż jest niska), a ludzie absolutnie kochają sport (popyt jest wysoki).

Piękno internetu polega na tym, że dosłownie zapewnia natychmiastową ekspozycję na każdy rynek na świecie. Pozwala to wykorzystać każdą twoją umiejętność (na przykład robienie desek surfingowych), nawet jeśli twój obszar geograficzny by cię w inny sposób ograniczał (na przykład mieszkasz na Syberii).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *