Znajdź potrzebę – wypełnij potrzebę

Tytuł:
Znajdź potrzebę – wypełnij potrzebę

Liczba słów:
483

Podsumowanie:
Każdy może założyć firmę – nawet jutro – ale bez obietnicy klienta (w rzeczywistości dużo więcej niż jeden), szanse na sukces w dłuższej perspektywie są nikłe. Dowiedz się, co musisz zrobić, aby prowadzić biznes z sukcesem.

Słowa kluczowe:
Biznes, marketing, potrzeby, potrzeby klientów, podaż, popyt, badania klientów, badania rynku

Treść artykułu:
W każdej firmie venture, będziesz potrzebować klientów, aby prowadzić biznes. Każdy może założyć firmę – nawet jutro – ale bez obietnicy klienta (w rzeczywistości dużo więcej niż jeden) szanse na długoterminowy sukces są nikłe.

Kiedy dorastałeś, miałeś potrzeby. Byłeś głodny, więc twoi rodzice cię karmili. Było ci zimno, więc dano ci ubranie. Potrzebowałeś wsparcia i zachęty, a twoja rodzina i przyjaciele wspierali cię i dali ci miłość i interakcje społeczne, których my jako ludzie potrzebujemy. Jak to ma znaczenie dla Twojej firmy?

Jednym zdaniem, oto jest.

** Jeśli nie zaspokajasz potrzeby, nie osiągniesz sprzedaży – okres**

Jeśli jesteś w trakcie zakładania firmy, możesz zbadać kategorię, pomysł lub produkt w internecie bardzo łatwo. Istnieją strony internetowe, które możesz odwiedzić, które pomogą Ci dowiedzieć się, ile osób szukało określonej informacji na podstawie tego, ile razy zostało użyte wyszukiwane słowo kluczowe lub fraza. Popularną i często używaną witryną jest Overture Yahoo! Narzędzie wyszukiwania słów kluczowych, które można znaleźć pod następującym adresem URL:
http: //inventory.overture.com/d/searchinventory/suggestion/

Wpisując słowo kluczowe lub frazę, np. Części samochodowe mustang, zostaną przedstawione wyniki za poprzedni miesiąc. W lipcu 2006 r. W wyszukiwarkach Yahoo przeprowadzono łącznie 1016 wyszukiwań tego terminu.

To narzędzie nie pokazuje wyszukiwań w Google i innych głównych wyszukiwarkach. Ale daje wyobrażenie o potencjalnych klientach twojego produktu i pomaga podkreślić potencjalną potrzebę produktu lub usługi. Im większa liczba wyszukiwań, tym większy potencjał sprzedaży.

Innym świetnym sposobem, aby dowiedzieć się, jakie są potrzeby klienta, jest zapytanie ich. Możesz to zrobić osobiście, telefonicznie, mailowo lub pocztą. Jest to świetne rozwiązanie dla wszystkich rodzajów firm – online i offline. Możesz także zadać inne pytania, które pomogą Ci w rozwoju Twojej firmy. Pytania takie, jak preferowane produkty, ile by za nie zapłacili i jak szukają informacji o tym produkcie. Informacje te są nieocenione podczas zestawiania planów biznesowych i marketingowych.

Rozpoczynanie, rozwijanie i rozwijanie firmy jest często przedstawiane jako złożony proces. Szczerze mówiąc, niektóre etapy są. Ale najważniejszą częścią – niezależnie od tego, czy sprzedajesz, czy nie – jest to, czy spełniasz potrzeby swojego klienta. Jeśli odpowiedź brzmi “ tak ”, następnym krokiem jest poinformowanie klienta, że istniejesz.

Dowiadując się, jakie mają potrzeby i wypełniając je, uzyskasz produkt, który ich zainteresuje, gdy Cię znajdą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *