Znajdź kopalnię złota w swojej firmie

Tytuł:
Znajdź kopalnię złota w swojej firmie

Liczba słów:
624

Podsumowanie:
Osoby, które kupiły od Ciebie, są kopalnią złota, której nie wykorzystujesz

Słowa kluczowe:
direct mail postcards, direct mail, direct mail marketing, marketing, pocztówki, business marketing, joy gendusa

Treść artykułu:
Doing Obecny podział klientów może pomóc Ci znaleźć kopalnię złota w Twojej firmie, określając, do kogo powinieneś kierować swoje działania marketingowe w przyszłości. Jest tam kopalnia złota i możesz ją zobaczyć lub nie… to Twoja baza klientów! Ale czy to wszystko? Nie definitywnie nie. Więc o czym ja do cholery mówię?

Prawdopodobnie masz już kilku świetnych klientów, prawdopodobnie nie tylu, ilu byś chciał. Jak więc znaleźć więcej klientów, dla których warto codziennie otwierać drzwi? Pierwszym krokiem jest poznanie wszystkiego, co możesz o klientach, których masz. Oto jak zacząć:

1. Uzyskaj dokładne liczby sprzedaży – jak określić, kim jest „dobry klient”? Najprawdopodobniej jest to lojalny klient, który wraca, aby wydawać pieniądze w Twojej firmie. Dlatego pierwszym krokiem, jaki należy podjąć, powinno być określenie, ile sprzedaży ma każdy klient i jaki całkowity dochód zapewnił każdy klient.

2. Zdecyduj, co uważasz za „dobre” – czy Twój produkt lub usługa to jednorazowa okazja? A może Twoi klienci mogą wracać ponownie i ponownie? Jeśli będą mogli wrócić, będziesz chciał dowiedzieć się, jakie jest ich średnie zamówienie lub wielkość zakupu w dolarach, a także ile razy kupili … Zobaczysz, że zostaną podzielone na kategorie. Może 10% to osoby, które dużo wydają, ale 30% kupuje konsekwentnie. Oczywiście będzie się to różnić w zależności od rodzaju prowadzonej działalności. Jeśli sprzedajesz produkt lub usługę, w przypadku których jest mało prawdopodobne, że klient będzie Cię ponownie potrzebował, dowiedz się, jaki zakres wielkości zakupów stanowi większość Twoich dochodów. To naprawdę różni się w zależności od firmy. Na przykład, jeśli jesteś pośrednikiem w handlu nieruchomościami, możesz sprzedać znacznie więcej domów od 100 do 200 tysięcy, ale większość twoich faktycznych dochodów pochodzi z jednego gigantycznego zakupu … Może domu za 2 miliony dolarów … Nie chcesz ignoruj swój chleb i masło. W tym przypadku poleciłbym marketing dla „chleba z masłem”. Więc widzisz, naprawdę musisz ocenić swoją branżę.

3. Po ustaleniu, którzy są najlepszymi klientami (takimi, których chciałbyś, aby wszyscy inni naśladowali) i uzyskaniu wszystkich informacji dotyczących ich nawyków zakupowych: Dowiedz się, jak Cię znaleźli, gdzie mieszkają, do czego służą życie, a nawet jaki jest ich poziom dochodów (jeśli można to taktownie uwzględnić w rozmowie). Dobrze jest uzyskać te informacje, gdy klienci dokonują zakupu, ponieważ będzie bardziej prawdopodobne, że Ci je przekażą. Jeśli przechowujesz numery telefonów klientów, możesz nawet przeprowadzić krótką ankietę telefoniczną, aby uzyskać większość tych informacji.

4. Poszukaj wzorców – gdy zbierzesz wszystkie informacje, możesz zauważyć, że 35% Twoich najlepszych klientów to lekarze lub 50% z nich pochodzi z jednej części miasta. Niezależnie od tego, jaki wzór zauważysz, wykorzystaj go. Wysyłaj konkretne mailingi do listy, która pasuje do tego samego opisu, co Twoi najlepsi klienci, a przyciągniesz ich więcej. Firma wystawiająca listy może znaleźć listę, która najlepiej pasuje, abyś wysyłał wiadomości do tych firm lub osób, które są najbardziej skłonne do zakupu.

Wykonaj te czynności, aby zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) ze wszystkich programów marketingowych. I pamiętaj, zwrot z inwestycji to wysokość dochodu generowanego przez potencjalnych klientów z bezpośredniej kampanii marketingowej.

Marketing Twojej firmy pomoże jej się rozwijać, a skierowanie go do odpowiednich osób może sprawić, że Twoja firma rozkwitnie. Więc sięgnij do swojej kopalni złota!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *