Znajdowanie popularnych produktów do sprzedaży online

Tytuł:
Znajdowanie popularnych produktów do sprzedaży online

Liczba słów:
649

Podsumowanie:
Aby znaleźć produkty, które sprzedają się w Internecie, musimy zrozumieć, kim są ludzie już chcę kupić. Znalezieniu dobrego wyboru pomysłu lub produktu zawsze towarzyszy powiązanie popytu na produkt na obecnym rynku z poziomem konkurencji lub udziału w rynku, jaki produkt będzie posiadał w dłuższej perspektywie.

Słowa kluczowe:
marketing, online, gorące produkty, marketing internetowy, sprzedaż,

Treść artykułu:
„Co mam sprzedawać? Jakie produkty są popularne? Są to pytania, na które większość ludzi próbuje znaleźć odpowiedź, aby podjąć ostateczną decyzję. A jeśli naprawdę chcemy poznać odpowiedź na to pytanie, naszym jedynym wyborem jest przeprowadzenie pewnych badań. Na drodze jest wiele zakrętów, które mogą sprawić, że pomyślisz, że masz bardzo pożądany pomysł. Musimy być w stanie zrozumieć i zaspokoić potrzeby, pragnienia i oczekiwania naszych klientów dotyczące określonego produktu, który próbują kupić. Te trzy nazywane są podstawowymi potrzebami lub minimalnymi wymaganiami przy zakupie. Potrzeby to podstawowe powody lub minimalne wymagania, których konsumenci poszukują w produkcie lub usłudze. Nazywa się je wymiarami kwalifikującymi lub „strażnikiem” zakupu. Potrzeby są decydującymi wymiarami wśród wielu wyborów. Z drugiej strony oczekiwania to wartości lub wartości niematerialne związane z produktem lub usługą. Oczekiwania są w rzeczywistości częścią „potrzeb”, ale stają się niezwykle ważne, gdy produkty lub usługi nie są zróżnicowane.

Na przykład, czytając książkę z logiką, studenci szukają następujących informacji: Odpowiednie koncepcje logiczne, użycie prostego języka, łatwe do zrozumienia i przystępne ceny. Te podobne pomysły można zastosować również w sprzedaży internetowej. Przecież Internet to tylko kolejne miejsce do sprzedaży produktów. Podstawowa koncepcja popytu jest tam taka sama, jak wszędzie indziej i była przez cały czas.

Teraz, drugą rzeczą, którą należy wziąć pod uwagę przy wyszukiwaniu „gorących” produktów do sprzedaży, jest poziom konkurencji lub udział w rynku, jaki będzie miał twój produkt. Udział w rynku lub poziom konkurencji oznacza stosunek sprzedaży Twojej marki do całkowitej sprzedaży na rynku. Podczas gdy przedsiębiorstwa w naturalny sposób definiowałyby swoich docelowych konkurentów, to w rzeczywistości to konsumenci ostatecznie decydują o ramach konkurencji lub liście powiązanych produktów lub usług, które konsumenci biorą pod uwagę podczas korzystania ze swojej siły nabywczej. Dlatego musimy wybrać segment rynku, w którym możemy mieć potencjalną pozycję lidera lub przynajmniej silnego rywala. Ponieważ nadrzędnym celem wejścia do tego biznesu jest nie tylko zaspokojenie potrzeb i pragnień naszych klientów, ale zrobienie tego z zyskiem lepiej niż jego konkurencja. W przeciwnym razie nasza konkurencja zadowoli klientów lepiej niż nasze własne interesy.

Trzecim czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę przy wyszukiwaniu produktów do sprzedaży na gorąco, jest ustalenie ogólnego poziomu zainteresowania produktem. Ogólne zainteresowanie produktem pomaga nam ocenić, gdzie w szerszym kontekście wypada nasz popyt i dane dotyczące konkurencji. Mówiąc najprościej, jeśli nie ma dużego popytu na produkt i nie ma dużej konkurencji, mogłoby się wydawać, że może to nie być dobry towar wystawiony na sprzedaż. Ale badania nie kończą się na tym; jest jeszcze jedna rzecz, którą należy wziąć pod uwagę, aby dokładnie znaleźć najpopularniejsze produkty, których szukałeś. Musimy także dowiedzieć się, jak inni reklamują te produkty. Jeśli robi to wiele osób, może to oznaczać, że jest to dobry produkt. Do ostatniej fazy procesu dochodzi analiza i ocena wszystkich zebranych informacji. Musimy spojrzeć na wszystkie dane, które zebraliśmy na żądanie, informacje o konkurencji i reklamach, i podjąć decyzję, w jaki sposób wszystko się zrównoważy.

A oto kilka czynników lub aspektów, które należy zmierzyć:
(a) niewystarczający popyt oznacza, że za mało ludzi kupi
(b) zbyt duża konkurencja oznacza niewystarczający zysk obejść
(c) zbyt duża liczba reklam podnosi cenę reklam typu pay per click, a także konkurencja
(d) niewystarczające zainteresowanie ogółu w połączeniu z niskim popytem oznacza, że może nie być dobrego rynku nawet jeśli istnieje konkurencja, która próbuje dokonać sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *