Znajdowanie klientów offshore do uruchomienia Call Center

Tytuł:
Znajdowanie klientów z zagranicy w celu uruchomienia centrum obsługi telefonicznej

Liczba słów:
398

Podsumowanie:
Znalezienie klientów offshore dla uruchomienia centrum obsługi telefonicznej jest trudną propozycją. Jednak prawdziwe wyzwanie przychodzi potem – dostarczenie i spełnienie oczekiwań tych klientów! Najpierw jednak najważniejsze – jak znaleźć pierwszych klientów? Pierwsze pytanie, które musisz sobie zadać, brzmi: dlaczego jakaś organizacja powinna zlecić Ci pracę?

Słowa kluczowe:
call center, outsourcing

Treść artykułu:
Znalezienie klientów offshore dla uruchomienia call center jest trudną propozycją. Jednak prawdziwe wyzwanie przychodzi potem – dostarczenie i spełnienie oczekiwań tych klientów!

Najpierw jednak najważniejsze – jak znaleźć pierwszych klientów? Pierwsze pytanie, które musisz sobie zadać, brzmi: dlaczego jakaś organizacja powinna zlecić Ci pracę? Dla nich outsourcing to z pewnością atrakcyjna, ale obarczona wysokim ryzykiem propozycja. Jest atrakcyjny nie tylko dlatego, że pozwala im bardziej skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, ale także ze względu na oszczędność kosztów. Ryzyka wiążą się przede wszystkim z jakością i niezawodnością. Jako startup powinieneś być przygotowany do radzenia sobie z tymi zagrożeniami w zadowalający sposób.

Na początek powinieneś być w stanie poprzeć jakość i niezawodność swoich usług. Można to zrobić na wiele sposobów: powinieneś spróbować zrobić to na jak najwięcej. Standardowym urządzeniem gwarantującym jakość i niezawodność jest umowa o gwarantowanym poziomie usług (SLA). Powinieneś opracować umowę SLA definiującą branżowe kryteria wydajności dla Twojej firmy.

Powinieneś także przedstawić potencjalnemu klientowi pewne dowody na temat swoich osiągnięć (np. Listę klientów i referencje) w prowadzeniu call center. Jako startup możesz nie mieć takich referencji. W takim przypadku powinieneś podkreślić doświadczenie związane z call center kluczowych członków Twojego zespołu.

Klienci Call Center wolą specjalistów od ogólnych. Spróbuj wybrać dla siebie niszę, np. Przyjmowanie zamówień, helpdesk, telesprzedaż itp., I postaraj się zbudować całą swoją ofertę sprzedaży wokół tej niszy.

Zanim wyślesz ofertę do potencjalnych klientów, spróbuj zrozumieć, jak działa ich firma i bądź gotowy, aby powiedzieć im, co następuje: w jaki sposób mogą zarobić więcej pieniędzy lub zaoszczędzić więcej pieniędzy lub uzyskać więcej transakcji lub ulepszyć-jakość-swoich-usług lub ulepszyć-swój-produkt poprzez outsourcing funkcji call center?

Opowiedz im o procesach, które wdrożyłeś, aby zapewnić jakość swoich usług. Pod tym względem nieoceniony będzie certyfikat jakości odpowiadający standardom branżowym. Opracuj plan odtwarzania po awarii i udostępnij go potencjalnemu klientowi.

Oto kilka dodatkowych sugestii: skontaktuj się z emigrantami ze swojego kraju w kraju docelowym, aby uzyskać wskazówki i inną pomoc. Zarejestruj swoją firmę w organizacjach specyficznych dla danego kraju (np. NASSCOM w Indiach, PSEB w Pakistanie) i na międzynarodowych portalach, takich jak offshorexperts.com. Napisz do innych firm offshore działających w branży outsourcingu, takich jak Indie, Filipiny i Kanada, i zobacz, czy chciałyby nawiązać z Tobą współpracę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *