Znaczenie nagłówków przyciągających uwagę.

Tytuł:
Znaczenie przyciągania uwagi nagłówków.

Liczba słów:
969

Podsumowanie:
Nie ma znaczenia, czy masz profesjonalnie wyglądającą stronę internetową ze znakomitym produktem lub usługą. Nie ma też znaczenia, czy Twoja kopia sprzedażowa jest najlepsza z dostępnych. Bez odpowiedniego sformułowania w nagłówku nie dokonasz wielu sprzedaży. Czy wiesz, jak stworzyć idealny nagłówek?

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Nie ma znaczenia, czy masz profesjonalnie wyglądającą stronę internetową ze znakomitym produktem lub usługą. Nie ma też znaczenia, czy Twoja kopia sprzedażowa jest najlepsza z dostępnych. Bez odpowiedniego sformułowania w nagłówku nie dokonasz wielu sprzedaży. Czy wiesz, jak stworzyć idealny nagłówek?

Moja bardzo dobra przyjaciółka, Mavis, popełniła fatalny błąd, ignorując znaczenie zabójczych nagłówków. Ten błąd prawie stracił jej interes. Miała świetny produkt niszowy, ręcznie robioną biżuterię. Mogła sprzedawać mnóstwo pięknych przedmiotów na swoim straganie na lokalnym targu, ale chciała zacząć sprzedawać swoje towary na szerszym rynku i postrzegała internet jako idealne medium.

Mając tylko podstawowe umiejętności obsługi komputera, udało jej się stworzyć całkiem imponującą stronę internetową. Jej kopia sprzedażowa była dobra, zastosowała niezbędne wezwanie do działania, wszystko było po prostu idealne, a przynajmniej tak myślała.

Więc co Mavis zrobiła źle?

Po prostu to był nagłówek. Po prostu nie zadziałało. Nie miał mocy, by przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Nagłówek wykonuje 90% pracy, jeśli chodzi o tekst sprzedażowy. Jeśli nie uda ci się zdobyć zainteresowania klienta, nie masz klientów. Nie plan, jeśli próbujesz zarabiać na życie przez internet.

Czy Mavis wiedziała, jak ważne są nagłówki?

Zanim założyła swoją stronę internetową, przeprowadziła wiele badań. Przeczytała wszystko, na co wpadła. Obejmuje wszystkie tematy, od hostingu po marketing, sprzedaż i reklamę. Ale nic na temat znaczenia nagłówków.

Wszystko, co przeczytała, zastosowała w praktyce. Biorąc pod uwagę, że niewiele wiedziała, zanim zaczęła, wykonała niesamowitą robotę. Myśląc, że omówiła to wszystko i wszystko było na swoim miejscu, uruchomiła swoją witrynę i wygenerowała w niej duży ruch ukierunkowany. Zrobiła tylko 2 transakcje sprzedaży w ciągu 4 miesięcy. To nie wygląda dobrze dla Mavis.

Zadzwoniła do mnie pewnego dnia i zapytała, co robi źle. Powiedziała mi, że straciła rozum i nie wie, co robić. Powiedziała, że strona była odwiedzana przez wielu użytkowników, ale nie przebywali tam wystarczająco długo, aby zostać klientami. Poszedłem od razu do jej strony internetowej i gdy tylko strona się załadowała, mogłem wyraźnie zobaczyć, w czym problem. Zgadłeś, nagłówek. Potężne i hipnotyczne sformułowanie po prostu nie było w jej nagłówku. To jedyne przeoczenie drogo ją kosztowało. Witryna była pięknie zaprojektowana i łatwa w nawigacji. Kopia sprzedażowa była bardzo profesjonalna, wykorzystała wszystkie właściwe wezwania do działania i zaoferowała doskonałą politykę zwrotów. Ale faktem jest, że nikt nigdy tego nie widział, ponieważ nigdy nie wyszło poza nagłówek.

Powiedziałem jej, żeby przyszła do mnie i pokażę jej, jak może zmienić sytuację. Mavis i ja siedzieliśmy przy komputerze i pokazałem jej dobre, złe i brzydkie nagłówki na stronach internetowych. W ciągu kilku minut zobaczyła, gdzie idzie źle. Po prostu nie użyła odpowiednich słów, aby uzyskać potrzebny efekt. Musisz przyciągnąć uwagę przeglądających się klientów, używając mocnych, emocjonalnych i hipnotycznych słów. Więc zanim usiedliśmy, zrobiłem nam kolejną filiżankę kawy i pokazałem Mavis, jak łatwo jest pisać skwierczące nagłówki.

Musisz zacząć od stworzenia „zestawienia korzyści”. To właśnie sprawi, że Twój czytelnik będzie chciał wiedzieć, co sprzedajesz. Następnie umieszczasz zestawienie korzyści ze słowami opisującymi działania i wyrażeniami. To są prawdziwe składniki przyciągających uwagę nagłówków.

OK, więc co to jest zestawienie korzyści?

To jest po prostu końcowy „rezultat” tego, czego doświadcza klient podczas zakupu lub użytkowania produktu.

W przypadku firmy Mavis wymyśliliśmy zestawienie korzyści z „własnej, unikalnej, ręcznie robionej biżuterii”. Następnie zdecydowaliśmy się na kanapkę z „idealnym sposobem” i „dostarczeniem prosto do Twoich drzwi”. Rezultat: – „Idealny sposób na posiadanie unikalnej, ręcznie robionej biżuterii, dostarczanej prosto do Twoich drzwi”. Bawiliśmy się kilkoma innymi, ale postanowiliśmy spróbować.

Co się stało z biznesem Mavis?

Mavis wróciła do domu i natychmiast zabrała się do zmiany strony domowej. Usunęła stary nagłówek i zastąpiła go nowym. W ciągu 24 godzin od przesłania przez Mavis zaktualizowanej witryny internetowej złożono 5 zamówień. Do końca miesiąca osiągnęła sprzedaż na poziomie 1564 dolarów. Nie wprowadziła żadnych innych zmian na swojej stronie internetowej, tylko nagłówek i to całkowicie zmieniło jej interes.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *