Znacząco zwiększ liczbę kwalifikujących się potencjalnych klientów dzięki kwalifikowanym upominkom promocyjnym

Tytuł:
Znacząco zwiększ liczbę potencjalnych klientów dzięki kwalifikowanym upominkom promocyjnym

Liczba słów:
459

Podsumowanie:
W przypadku wcześniejszych produktów promocyjnych może nie być wiele do zrobienia które zakończyły się utratą lub nawet kosztowaniem pieniędzy, ale możesz zagwarantować, że nigdy więcej nie stracisz pieniędzy na przedmioty promocyjne, które zawodzą żałośnie.

Słowa kluczowe:
prezenty promocyjne, artykuły promocyjne, produkty promocyjne

Treść artykułu:
Siedzisz przy biurku, drapiąc się w głowę i zastanawiasz się, dlaczego właśnie wydałeś miliard dolarów na promocję marketingową, która przyniosła Ci dokładnie zero zwrotu z inwestycji? Czy nadal masz pudełka i pudełka po długopisach, o których myślałeś, że telefon dzwoni z haka, siedząc w twoim magazynie lub magazynie, samotny, ponieważ nikt nie chce ich zabrać do domu?

Nie panikuj. Być może niewiele możesz zrobić z wcześniejszymi produktami promocyjnymi, które straciły lub nawet Cię kosztowały, ale możesz zagwarantować, że nigdy więcej nie stracisz pieniędzy na przedmioty promocyjne, które zawiodły żałośnie.

W jaki sposób? Cóż, widzisz, to jest cała idea przedmiotu promocyjnego. Wielu właścicieli firm popełnia błąd myśląc, że jeśli naklejają swoje logo na tanim lub nawet bardzo ładnym długopisie lub magnesie, ich zyski natychmiast wzrosną.

Potrzeba więcej, aby elementy promocyjne działały. Potrzeba trochę przemyślenia i planowania z Twojej strony, aby mogli walczyć na tej niezwykle zagraconej arenie marketingu i reklamy. Tak, trzeba wiedzieć dwie rzeczy: 1) jaki komunikat ma przekazać przedmiot promocyjny oraz 2) jakie działanie ma podjąć klient.

Jeśli nie znasz tych dwóch rzeczy i nie zastosujesz ich wyraźnie w swoich artykułach promocyjnych, nawet najmądrzejszy produkt promocyjny zawiedzie. Ludzie mogą dostać od ciebie ładny długopis lub magnes na lodówkę, a nawet coś wyjątkowego, ale jeśli nie ma wiadomości i nie zachęci klientów do podjęcia jakiegoś działania, pióro utknie w szufladzie lub zgubi się, a magnes utknąć na lodówce i zapomnieć, dopóki nie trzeba przykleić listy zakupów.

Długopisy i magnesy świetnie nadają się do budowania marki Twojej firmy, ale rzadko sprawiają, że ktoś chce skorzystać z usług firmy. W najlepszym razie w nagłych wypadkach, ponieważ Twój numer znajduje się na biurku lub lodówce, otrzymasz telefon i sprzedaż.

To dlatego, że poza prezentacją logo, nazwy, adresu i numeru telefonu nie mają jasnego przekazu. Przedmiot promocyjny może nawet wskazywać, że jesteś najlepszym producentem widżetów w USA, ale tak samo jest z milionem innych długopisów, magnesów i notatników. Ale nie dają nikomu powodu do korzystania z produktu lub usługi Twojej firmy. Nawet Twoje pomysły promocyjne muszą odpowiadać potrzebom klientów, aby mogli podejmować jakiekolwiek działania. Ludzie potrzebują powodu lub korzyści, aby skłonić ich do działania.

Tak więc jasno zapamiętaj swoją wiadomość i wezwanie do działania, a następnie wybierz element promocyjny, dzięki któremu te dwie rzeczy dotrą do Twoich klientów – a otrzymasz produkty promocyjne, które za każdym razem są bez wątpienia zwycięzcami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *