Znacząco popraw swoje wyniki marketingowe dzięki tym 6 prostym krokom

Tytuł:
Znacząco popraw swoje wyniki marketingowe dzięki tym 6 prostym krokom

Liczba słów:
1213

Podsumowanie:
A gdyby było kilka prostych rzeczy, które możesz zrobić teraz, co może pomóc Ci skuteczniej wprowadzać na rynek w przyszłości? Nawet jeśli nie prowadziliście wspólnych działań marketingowych w ciągu ostatniego roku. Cóż, są.

Słowa kluczowe:
skuteczność marketingu, wyniki marketingowe, plan marketingowy, marketing

Treść artykułu:
A co by było, gdyby były rzeczy, które możesz zacząć robić teraz może pomóc Ci skuteczniej wprowadzać na rynek w przyszłości? Nawet jeśli nie prowadziliście wspólnych działań marketingowych w ciągu ostatniego roku. Cóż, są.

(1) Przejrzyj swoje poprzednie działania marketingowe i wyniki

Poświęć trochę czasu na przejrzenie wszystkich swoich działań marketingowych i spróbuj zrozumieć, które z nich działały najlepiej. A kiedy mówię „działało najlepiej”, mam na myśli, które z nich zaowocowały większą liczbą klientów, większą liczbą klientów, większą sprzedażą lub większym rozwojem firmy?

Twoim celem każdego roku powinno być zrozumienie, które działania marketingowe przynoszą Ci więcej korzyści, a które nie, abyś mógł skoncentrować się na działaniach, które działają, i usunąć te, które nie. Nawet jeśli nie miałeś zorganizowanego planu marketingowego lub działań marketingowych, które konsekwentnie wdrażałeś w ciągu ostatniego roku, jeśli nadal prowadzisz działalność, to musiała być jakaś forma marketingu.

(2) Poszerz swoją definicję marketingu

Marketing to nie tylko takie rzeczy, jak wyświetlanie reklam lub wysyłanie materiałów reklamowych. To wszystko, co robisz, stawia Twoją firmę, produkt lub usługę przed potencjalnymi klientami, którym próbujesz sprzedać.

Możesz być zaskoczony, gdy zdasz sobie sprawę, że zajmujesz się marketingiem więcej niż Ci się wydaje!

Za każdym razem, gdy rozmawiasz z kimś o swojej firmie, produkcie lub usłudze, osobiście, na imprezie, przez telefon, za pośrednictwem broszury lub w jakimś mediach, zajmujesz się marketingiem. Za każdym razem, gdy wysyłasz komuś e-mail lub kartkę z podziękowaniem ze swojej firmy, prowadzisz marketing.

Bądź świadomy każdego momentu, w którym komunikujesz się z obecnymi lub potencjalnymi klientami. Skorzystaj z okazji, aby poinformować ich o nowych produktach lub usługach, ofertach specjalnych lub programach, a nawet o kamieniach milowych lub zmianach w Twojej firmie.

Czy dołączasz swoją wizytówkę za każdym razem, gdy wysyłasz list do klienta lub potencjalnego klienta? Czy masz podpis e-mail zawierający nazwę firmy, numer telefonu, adres e-mail, adres witryny internetowej, a może nawet slogan reklamowy? Powinieneś. Przypominasz ludziom o swoich produktach i usługach i ułatwiasz im uzyskanie dodatkowych informacji, jeśli zechcą.

Jeśli naprawdę wierzysz, że Twoje produkty lub usługi mogą polepszyć jakość życia ludzi, podzielenie się tym słowem przy każdej okazji powinno być łatwe. W końcu jeśli ludzie o tobie nie wiedzą, nie mogą na tym skorzystać. Mówiąc w ten sposób, NIE jest to przysługa dla rynku.

(3) Sprawdź, czy możesz prześledzić sprzedaż do swojego marketingu, bezpośrednio lub pośrednio

Spójrz na marketing, który zrobiłeś, biorąc pod uwagę wszystkie wymienione powyżej działania. Czy możesz bezpośrednio lub pośrednio śledzić nowe lub zwiększone firmy związane z tymi działaniami? Przykładem bezpośredniego śledzenia może być: Uczestniczyłeś w spotkaniu networkingowym i ktoś, komu podarowałeś swoją wizytówkę, skontaktował się z Tobą lub dokonał zakupu.

Przykładem śledzenia pośredniego może być: Uczestniczyłeś w spotkaniu networkingowym i ktoś, komu dałeś swoją wizytówkę, polecił Cię znajomemu, który skontaktował się z Tobą lub dokonał zakupu. W przypadku każdego działania marketingowego, które wykonałeś w ciągu ostatniego roku, zadaj sobie następujące pytania:

(a) Czy w wyniku bezpośredniego lub pośredniego wyniku tego działania uzyskałem nowych klientów, klientów lub zwiększoną sprzedaż ?

(b) Jeśli odpowiedź brzmi tak, oszacuj wynik, zadając sobie pytanie: ilu nowych klientów, klientów lub sprzedaży to wygenerowało?

Jeśli nie możesz śledzić swoich wcześniejszych działań marketingowych, rozważ zapytanie obecnych klientów, w jaki sposób dowiedzieli się o tobie.

Możesz przeprowadzić ankietę zawierającą szereg pytań dotyczących satysfakcji klienta, ale także pytanie, w jaki sposób dowiedzieli się o Tobie.

Jeśli masz kilku klientów, z którymi blisko współpracujesz, i naprawdę nie wiesz, jak Cię znaleźli, podnieś telefon i zapytaj ich.

Pod koniec tego ćwiczenia będziesz mieć listę wszystkich swoich działań marketingowych i wyników powiązanych z każdym z nich.

(4) Oddziel te działania, które przyniosły biznes, od tych, które go nie prowadziły

Czy na Twojej liście są jakieś działania, które nie doprowadziły do powstania nowego lub dodatkowego biznesu? Jeśli dałeś tym zajęciom dobrą okazję, by przynieść ci biznes, to może czas rozważyć porzucenie tych zajęć i wypróbowanie nowych. W końcu nie ma sensu cd

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *