Zmodyfikowane mięso zwierząt i ankiety online

Tytuł:
Zmodyfikowane mięso zwierząt i ankiety online

Liczba słów:
700

Podsumowanie:
W niektórych firmach pojawiły się szkodliwe plotki. Jednym ze sposobów na odzyskanie równowagi jest skorzystanie z ankiet online. Za pomocą ankiet online możesz uzyskać wgląd, który pomoże Ci odzyskać utracony wizerunek publiczny.

Słowa kluczowe:
pogłoski, oprogramowanie do ankiet klientów, zarządzanie informacją zwrotną w przedsiębiorstwie, zadowolenie klientów, ankieta, ankieta online

Treść artykułu:
W marcu 2000 r. , w Internecie zaczęła krążyć plotka, że popularna sieć restauracji na całym świecie nie używa prawdziwej wołowiny w swoich hamburgerach. E-mail sugerował, że zamiast kupować mięso od krów, firma ta kupowała mięso od genetycznie zmodyfikowanego zwierzęcia. W wiadomości e-mail napisano, że „nieliczni, którzy go widzieli, zapewniają, że jest to bardzo nieprzyjemny widok: mają na kończynach lub rogach, bez kości (zamiast tego nierozwiniętej chrząstki), oczu, ogona i futra; ma głowę mniej więcej wielkości piłki tenisowej; są karmione rurkami podłączonymi bezpośrednio do żołądka ”. Ten e-mail stworzył niepokojący obraz, który bez wątpienia spowodował, że czytelnicy zatrzymali się i zastanowili nad prawdziwością takich oskarżeń. Czytelnicy najprawdopodobniej zadaliby sobie pytanie, czy coś takiego mogłoby naprawdę istnieć, a gdyby istniało, to czy naprawdę mogłoby to być stworzenie takiej firmy.

Odkrycie tego stworzenia zostało przypisane niektórym badaczom z University of Michigan, ale nikt nigdy nie twierdził, że jest autorem takiej fantazji.

Zwrócono uwagę, że ta miejska legenda bardzo przypomina tę, która niedawno prześladowała łańcuch smażonego kurczaka. W tym przykładzie twierdzono, że firma musiała usunąć kurczaka ze swojej nazwy, ponieważ restauracja nie używała już kurczaka w swoich produktach. Zamiast tego użyli zmienionego gatunku kurczaka. Ta plotka, która rozprzestrzeniła się również w Internecie, głosiła, że „te tak zwane„ kurczaki ”są utrzymywane przy życiu dzięki rurkom wprowadzanym do ich ciał, które pompują krew i składniki odżywcze w całej ich strukturze. Nie mają dziobów, piór ani stóp. Ich struktura kości jest dramatycznie zmniejszona, aby wydobyć z nich więcej mięsa ”.

To odkrycie zostało również przypisane Uniwersytetowi. Tym razem to University of New Hampshire, jak twierdził e-mail, przeprowadził niedawno badanie restauracji.

Skutki takich roszczeń w firmie mogą być katastrofalne. Firma w pierwszym przykładzie ucierpiała na wcześniejszą plotkę. Plotka głosiła, że dodawali mięso robaka do swoich hamburgerów jako „wypełniacz”. Uważa się, że ta nieprawdziwa plotka wpłynęła negatywnie na około 20% restauracji tych firm. Plotka zmieniła nawyki żywieniowe niektórych klientów restauracji. Ostatecznie łańcuch żywnościowy musiał zapłacić za szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Wydali szereg środków pomocniczych, kładąc nacisk na „czystą wołowinę” w swoich hamburgerach.

W przypadku modyfikowanego kurczaka firma odpowiedziała z pomocą mediów w następującym stwierdzeniu: “ Mistyfikacja ma na celu zniszczenie zaufania, jakim nas obdarzyliście, aby w ogóle dostarczać wysokiej jakości dania z kurczaka naszych restauracji. Chociaż mamy nadzieję, że czytelnicy mistyfikacji uznają ją za oczywiście fałszywą, traktujemy ten lub każdy inny atak na jakość naszego produktu poważnie ”.

Kontrola obrazu podczas takiego kryzysu może być kluczem do ograniczenia utraconych przychodów i klientów. To, co jest potrzebne, gdy krąży taka plotka, to szybka migawka w umysłach konsumentów. Ten obraz pomoże Ci skonstruować niezbędny plan i wdrożyć kontrolę szkód w skuteczny i oszczędny sposób.

Jednym ze sposobów na to jest odparcie plotek za pośrednictwem własnego medium, internetu. Można to osiągnąć na wiele sposobów. Jednym z takich sposobów jest ankieta internetowa.

Ankiety online mogą być jednym z Band-Aidów, które firma może zastosować w przypadku takiej plotki. Szybka ankieta internetowa może pomóc firmie ocenić wpływ takiego negatywnego eksponenta. Dzięki ankiecie internetowej firma może ustalić, kto słyszał plotki, kto wierzy plotce, jaki wpływ ma ona na tych, którzy wierzą i jakie działania planują podjąć. Ankieta internetowa zapewni firmie pouczający obraz wpływu takiej plotki.
Mając te informacje w ręku, firma może się odwrócić i odpowiednio potraktować szkody. Wiedząc, gdzie zwrócić ich uwagę i jak właściwie ją poświęcić. W ten sposób oszczędzasz czas i pieniądze, unikając źle skierowanej kampanii wizerunkowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *