Zmień swoje elementy marketingowe w marketingowe arcydzieła dzięki tym pięciu technikom projektowania

Tytuł:
Zmień swoje marketingowe arcydzieła w marketingowe arcydzieła za pomocą tych pięciu technik projektowania

Liczba słów:
678

Podsumowanie:
Wszyscy chcielibyśmy pomyśleć o naszym produkcie jest tak dobry, a nasze usługi tak wyjątkowe, że po prostu się sprzedają. Bynajmniej! Silna marka, potężne obrazy, atrakcyjne strony internetowe i wyjątkowe elementy marketingowe sprawiają, że krzywa wzrostu sprzedaży, której tak bardzo pragniesz, jest lub przerywana. Na dzisiejszym rynku Twoi klienci i klienci są bardziej niż kiedykolwiek pod wpływem wizualnej prezentacji Twoich materiałów marketingowych. Jeśli są dobrze zaprojektowane, prawdopodobnie zostaną przeczytane, zapamiętane i szanowane.

Słowa kluczowe:
branding, marketing

Treść artykułu:
Jest prawie 17:00 w piątek po południu. Czy wiesz, gdzie są Twoje najnowsze materiały marketingowe? Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, mogą zostać pochowani na twoim biurku, ponieważ masz tak wiele innych ważnych szczegółów do załatwienia. Albo nadal siedzą na biurku twojej asystentki, gdzie patrzy na nich beznadziejnie. Na litość boską, jest asystentką administratora, a nie projektantką, i wie, że to, co do tej pory wyprodukowała, nie zapada w pamięć ani nie jest skuteczne.

Wszyscy chcielibyśmy myśleć, że nasz produkt jest tak dobry, a nasze usługi tak wyjątkowe, że po prostu się sprzedadzą. Bynajmniej! Silna marka, potężne obrazy, atrakcyjne strony internetowe i wyjątkowe elementy marketingowe sprawiają, że krzywa wzrostu sprzedaży, której tak bardzo pragniesz, jest lub przerywana. Na dzisiejszym rynku Twoi klienci i klienci są bardziej niż kiedykolwiek pod wpływem wizualnej prezentacji Twoich materiałów marketingowych. Jeśli są dobrze zaprojektowane, prawdopodobnie zostaną przeczytane, zapamiętane i szanowane.

Oto pięć prostych, ale niezbędnych sztuczek projektanta, z których możesz skorzystać natychmiast, niewielkim kosztem i ze znakomitymi wynikami, aby zyskać zarówno w krótkim, jak i długim okresie.

1. Skorzystaj z wysokiej jakości obiektów clipart i zdjęć stockowych Możliwe, że nie jesteś ilustratorem ani fotografem, ale to nie powinno powstrzymywać Cię przed używaniem profesjonalnych ilustracji lub zdjęć w swoich materiałach marketingowych. Możesz użyć obiektów clipart – czasami po bardzo niskiej cenie – aby ulepszyć swój układ. Poszukaj w Internecie witryn zawierających biblioteki clipart lub stockowych fotografii, które oferują szeroki wybór jakości i cen. Użyj tego samego stylu grafiki w całym swoim kawałku, aby stworzyć spójny wygląd.

2. Dodaj dramatyczny kontrast Używanie kontrastu oznacza wyraźne różnice między elementami projektu, które łączą się na stronie, wizytówce lub ekranie komputera. Obejmują one kontrastujące kolory, kształty, czcionki oraz rozmiary tekstu i grafiki. Wysoki stopień kontrastu pomaga wzbudzić dramatyczne zainteresowanie i przyciąga wzrok widza do określonych obszarów strony. Biała przestrzeń zapewnia również kontrast, poprawia czytelność i daje oczom czytelnika punkt spoczynku. Kontrolowanie ilości używanego odstępu wpływa na ogólny projekt strony.

3. Powtarzaj pewne elementy Dobry projekt wymaga powtarzania pewnych elementów w całym utworze, aby całość wizualnie łączyła się ze sobą. Na przykład użyj tego samego koloru, kształtu i rozmiaru dla wszystkich swoich pocisków. Nadaj wszystkim nagłówkom ten sam rozmiar, kolor i czcionkę. Idź po więcej i powtarzaj określone elementy graficzne (np. Pudełka, banery, linie reguł itp.) W całym utworze. Słowo ostrzeżenia: przeglądając swoją pracę, upewnij się, że konsekwentnie używasz wszystkich tych elementów projektu.

4. Zwróć uwagę na bliskość Bliskość odnosi się do dokładnych relacji przestrzennych między elementami. Na przykład tworzysz wizualne relacje między zdjęciami a ich podpisami, utrzymując podpisy blisko zdjęć. W przypadku podtytułów pro umieszcza je bliżej tekstu poniżej niż tekst powyżej. Zastosuj tę zasadę dokładnej relacji przestrzennej do wszystkich innych elementów graficznych i tekstowych, tam gdzie to stosowne. Kiedy przeglądasz swoją pracę, upewnij się, że stosujesz te odstępy konsekwentnie przez cały czas.

5. Wiedz, kiedy używać czcionek szeryfowych i bezszeryfowych Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku dużej ilości tekstu najlepiej jest użyć czcionki szeryfowej, ponieważ jest ona łatwiejsza do odczytania niż czcionka bezszeryfowa. Szeryfy to drobne poziome kreski przyczepione do liter, które pomagają oczom czytelnika płynąć od litery do litery. Pogrubienie bezszeryfowe (bez szeryfów) jest dobre dla nagłówków i podtytułów, ponieważ spowalnia czytelnika, zwracając większą uwagę na każde słowo lub koncepcję. Oto kilka przykładów czcionek szeryfowych, które nadają się do kopiowania treści: Times, New Century Schoolbook, Garamond i Goudy. Niektóre przykłady czcionek bezszeryfowych, które są dobre w nagłówkach, to: Arial Bold, Helvetica Black, Univers Bold i Trade Gothic.

W poniedziałek jest 9 rano. Uśmiechasz się, ponieważ włączyłeś te ważne elementy projektu do swojej strategii marketingowej. Jesteś gotowy na nowy tydzień ze znacznie lepszymi możliwościami, aby nadal się uśmiechać, a zyski rosną.

Copyright 2005 Karen Saunders

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *