Zmień kupujących online w klientów

Tytuł:
Zmień kupujących online w klientów

Liczba słów:
535

Podsumowanie:
Jeśli stoisz przed sklepem w niedzielne popołudnie, Zauważy, że ciągle dzieje się to samo. Ludzie będą przechodzić i uważnie przyglądać się towarom wyeksponowanym w oknach. Być może wymamrotają coś na temat wystawianych przedmiotów. Nie wejdą nawet do sklepu. Ci ludzie nie są klientami. Są raczej po prostu kupującymi witryny. W tę konkretną niedzielę szukają, ale na pewno nie kupują.

Słowa kluczowe:
klienci do klientów

Treść artykułu:
Jeśli staniesz przed sklepem w powolne niedzielne popołudnie, zauważysz to samo dzieje się w kółko. Ludzie będą przechodzić i uważnie przyglądać się towarom wyeksponowanym w oknach. Być może wymamrotają coś na temat wystawianych przedmiotów. Nie wejdą nawet do sklepu. Ci ludzie nie są klientami. Są raczej po prostu kupującymi witryny. W tę konkretną niedzielę szukają, ale na pewno nie kupują.

Jeszcze łatwiej jest „robić zakupy” w Internecie, ponieważ nie musisz nawet wychodzić z domu. Ludzie przeglądają wiele różnych witryn internetowych, patrzą na produkty i usługi, ale nie kupują.

Jeśli jednak wszystko, co otrzymujesz, to kupujący w witrynach, a nie kupujący, musisz przyjrzeć się, dlaczego przynajmniej niektórzy odwiedzający Twoją witrynę internetową nie kupują od Ciebie. Jest wiele powodów, dla których ktoś nie zostaje klientem sklepu. Mogą w tej chwili nie być zainteresowani zakupem i po prostu szukają informacji; mogą nie być Twoimi docelowymi klientami lub nie mogą znaleźć tego, czego szukają w Twojej witrynie internetowej.

Przyjrzyjmy się kilku sposobom usprawnienia Twojej witryny internetowej w celu generowania większej sprzedaży online:

– Przyciągnij bardziej ukierunkowanych użytkowników do swojej witryny internetowej. Jeśli sprzedajesz sprzęt sportowy, a ludzie, którzy odwiedzają Twoją witrynę, są kanapowymi, nie znajdziesz wielu chętnych.

Im bardziej ukierunkowani są użytkownicy Twojej witryny, tym większe prawdopodobieństwo, że coś kupią. Załóżmy, że jesteś trenerem biznesowym, który pomaga księgowym zdobyć więcej klientów. Gdy potencjalni klienci odwiedzają Twoją witrynę w poszukiwaniu „ogólnego” coacha, nie są oni tak naprawdę docelowymi klientami, ponieważ istnieje wiele różnych rodzajów coachów, którzy koncentrują się na różnych niszach rynkowych.

Jeśli potencjalni klienci odwiedzają Twoją witrynę i szukają trenera biznesowego, Twoje kierowanie jest lepsze niż w powyższym przykładzie. Jeśli potencjalni klienci znajdą Twoją witrynę, szukając trenera biznesowego dla księgowych, gratulujemy! Zdobyłeś jackpot. Twoja kampania marketingowa jest tak ukierunkowana, jak to tylko możliwe, ponieważ osoby te idealnie pasują do Twojej wiedzy. Powinieneś dążyć do osiągnięcia jak najwyższego poziomu kierowania swojej witryny internetowej.

– Upewnij się, że Twoi docelowi klienci mogą znaleźć dokładnie to, po co przyszli w Twojej witrynie. Jeśli jesteś trenerem biznesowym dla księgowych i zdobywasz ściśle ukierunkowanych klientów, oni nadal niekoniecznie będą u Ciebie kupować, chyba że znajdą to, czego szukają.

Niektóre osoby mogą być zainteresowane informacjami o twoich usługach, podczas gdy inne mają ograniczony budżet, będą mogły kupić tylko jeden z twoich produktów. Upewnij się, że wszyscy odwiedzający Twoją witrynę internetową mogą łatwo znaleźć dokładnie to, czego szukają.

– Ułatw osobom odwiedzającym Twoją witrynę podjęcie działań. Ludzie pójdą gdzie indziej, jeśli nie będą mogli dowiedzieć się, jak kupować od Ciebie lub jak zapisać się do newslettera.

Podejmij działanie. Skorzystaj z powyższych trzech kroków, aby zwiększyć sprzedaż w swojej witrynie internetowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *