Zidentyfikuj idealną grupę docelową dzięki tym 5 wskazówkom

Tytuł:
Zidentyfikuj idealną grupę docelową za pomocą tych 5 wskazówek

Liczba słów:
299

Podsumowanie:
Trudno jest zidentyfikować najlepszą grupę docelową dla małej biznes? Skorzystaj z tych pięciu wskazówek, aby wybrać najlepsze perspektywy.

Słowa kluczowe:
Docelowi odbiorcy, perspektywy, plan marketingowy, marketing, kierowanie

Treść artykułu:
Zawężenie uwagi do jednej podstawowej grupy osób to często trudne dla właścicieli małych firm. Chcą pomóc każdemu – i bardzo często ich produkt lub usługa MOŻE pomóc różnym ludziom.

Zawężanie zainteresowania w celu rozwoju firmy jest również sprzeczne z ludzką naturą. Wydaje się, że zdrowy rozsądek podpowiada nam, że jeśli chcemy rozwinąć naszą firmę na wielką skalę, musimy przyciągnąć więcej ludzi.

W rzeczywistości jest odwrotnie. Kiedy skupiamy się na określonej grupie ludzi, stajemy się ekspertami w rozwiązywaniu ich konkretnych problemów. Poznajemy ich bardzo dobrze i możemy opracować dodatkowe produkty i usługi, aby zaspokoić ich potrzeby.

Jak więc decydujesz, komu sprzedać?

Poniżej znajduje się 5 wskazówek:

1) Pomyśl o typie ludzi, którzy mogą NAJBARDZIEJ skorzystać z tego, co masz do zaoferowania.

2) Zastanów się, komu najbardziej chciałbyś pomóc lub z kim pracować.

3. Pomyśl o typie ludzi, do których najłatwiej będzie dotrzeć i którzy będą najbardziej otwarci na to, co sprzedajesz. Będą to osoby, które WIEMY, że mają problem, który możesz rozwiązać, i SZUKAJĄ rozwiązania.

4) Wiedz, że tylko dlatego, że wybierasz określoną grupę osób, na których chcesz się skupić, NIE oznacza, że nie możesz pomóc innym, którzy mogą do Ciebie przyjść. Oznacza to tylko, że zamierzasz skoncentrować swoje proaktywne działania marketingowe na wybranej grupie docelowej.

5) Na koniec nie myśl nad tym zbyt wiele. Posłuchaj swoich przeczuć, wybierz grupę, w której naprawdę możesz pomóc, i kontynuuj opracowywanie swojego planu marketingowego. Marketing to płynny proces. Ważne jest, aby zacząć. Zawsze możesz udoskonalić listę odbiorców i swój plan później, gdy dowiesz się więcej.

(C) 2005 Debbie LaChusa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *