Zgadnij, kto Ford Motor właśnie przestał sprzedawać …

Tytuł:
Zgadnij, kto Ford Motor właśnie przestał sprzedawać …

Liczba słów:
401

Podsumowanie:
Jedna z najtrudniejszych rzeczy dla marketera można zaakceptować fakt, że nie każdy kupi ich produkt, bez względu na to, jak wspaniały jest według nich. I nawet jeśli ktoś uważa, że to też jest wspaniałe, nie oznacza to, że kupi.

Gram w tenisa, a nie w golfa. Więc bez względu na to, jak oszałamiające są nowe kluby, których używa sam Tiger, nie kupię. Nie gram w golfa. Więc lepiej oszczędzić energię i znaleźć kogoś, kto KOCHA golfa. Wydaje się to oczywiste, ale to prawie …

Słowa kluczowe:
Kim Klaver, Klaver, Marketing, MLM

Treść artykułu:
Jeden najtrudniejszą rzeczą do zaakceptowania przez marketerów jest to, że nie każdy kupi ich produkt, bez względu na to, jak wspaniały jest według nich. I nawet jeśli ktoś uważa, że to też jest wspaniałe, nie oznacza to, że kupi.

Gram w tenisa, a nie w golfa. Więc bez względu na to, jak oszałamiające są nowe kluby, których używa sam Tiger, nie kupię. Nie gram w golfa. Więc lepiej oszczędzić energię i znaleźć kogoś, kto KOCHA golfa. Wydaje się to oczywiste, ale dla marketerów jest to prawie niemożliwe.

Na przykład Ford Motor właśnie odkrył to kilka miesięcy temu. Opublikowałem 1.23.06, w dniu, w którym opublikowali w Wall Street Journal swój pięciopunktowy plan „przywrócenia rentowności” firmie i „zmiany nastawienia”. Oto # 5:

‘Przestań sprzedawać fordy ludziom, którzy ich nie kupią; zamiast tego skup się na potencjalnych potencjalnych klientach ”.

Pomyśl o całym szumie reklamowym, który to wyeliminuje. Nigdy więcej krzyczenia na niewłaściwych. A co by było, gdyby każdy marketer przyjął tę strategię?

Załóżmy, że sprzedajesz program ubezpieczeniowy. Kto jest prawdopodobnym potencjalnym klientem? Oto jedna grupa: ci, którzy kupują dodatkowe gwarancje na rzeczy, które otrzymują, od kalkulatorów po komputery, ubezpieczenie gwarancyjne, ubezpieczenie powodziowe, ubezpieczenie od trzęsienia ziemi. Tak, jestem jednym z nich. Do tej grupy należą również osoby, które planują wakacje z wyprzedzeniem, mają plany emerytalne. Planiści. Lub na przykład zestaw nagłej straty, który chce być gotowy następnym razem.

Zacznij opisywać grupę, opisując siebie. Dlaczego masz program? Zapytaj obecnych klientów, dlaczego kupili. To twoi klienci, prawda? Stanowią społeczność, jeśli wolisz, i czy nie jest to osoba, za którą chcesz podążać?
Zamiast robić terapię?

Załóżmy, że sprzedajesz suplementy diety. Kto jest prawdopodobnym klientem? A co z tymi, którzy wiedzą, jak ważne jest odżywianie i którzy wiedzą, że nie są w stanie uzyskać potrzebnych im składników odżywczych z pożywienia, nawet jeśli jest organiczny? Ci ludzie wiedzą, że muszą uzupełniać. Jak ja. Lub ci, którzy mieli bliską rozmowę lub niedawną diagnozę i reagują na ich pobudkę – są teraz gotowi do prawidłowego odżywiania i suplementacji.

Zadaj sobie pytanie, dlaczego bierzesz suplementy. Zapytaj swoich stałych klientów (nie tylko tych, którzy sprzedają). Podadzą Ci dlaczego, co pomoże opisać Twoich potencjalnych klientów.

To poczatek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *