Zdolność marketingowa kart okolicznościowych

Tytuł:
Zdolność marketingowa kartek z życzeniami

Liczba słów:
413

Podsumowanie:
Podobnie jak w przypadku rozmowy z przyjacielem przy stole, kartki z życzeniami mogą również przynieść dobre wrażenie lub zrujnować twoją reputację.

Słowa kluczowe:
pozdrowienia, kartki, drukowanie

Treść artykułu:
Jest Dzień Ojca, Walentynki lub urodziny Twojego przyjaciela. Niezależnie od okazji wysyłanie im kartek z życzeniami jest jednym ze sposobów na poinformowanie ich, że je pamiętasz. Ale oprócz tego, że są używane do celów osobistych, kartki z życzeniami mogą być również wykorzystywane w biznesie jako strategia marketingowa.

Bycie dobrym szefem i właścicielem firmy nie oznacza jedynie zapewniania dobrego wynagrodzenia swoim pracownikom, utrzymywania dobrych relacji z klientami i uzyskiwania dużych zysków. Oznacza to również możliwość skontaktowania się z nimi przy prostych okazjach. Załóżmy więc, że są to urodziny jednego z Twoich pracowników lub dzień ślubu klienta. Wysyłanie im kartek z życzeniami to jeden ze sposobów na to, by pokazać, że są ważni i że ich lojalność i wsparcie są zawsze w pamięci.

Oto kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia własnych kart okolicznościowych. Najpierw, w miarę możliwości, napisz odręcznie wiadomość i podpisz się pod nią. W ten sposób odbiorca czułby się bardziej doceniony i doceniony. Po drugie, wyślij kartę, kiedy klient najmniej się tego spodziewa. Wysyłanie go podczas powszechnie celebrowanych okazji, takich jak Boże Narodzenie, może sprawić, że odbiorca go przeoczy. Zamiast tego wyślij go w dniu ich urodzin lub gdy dowiesz się, że ich córka lub syn wyszli za mąż. Unikaj również umieszczania swojego logo na kartce z życzeniami, aby wyglądało mniej jak materiał promocyjny. Pamiętaj, że kartka z życzeniami to osobista notatka dla odbiorcy, więc w miarę możliwości chcesz, aby miała ona osobisty charakter.

Jeśli nie wiesz, co umieścić na karcie, wyobraź sobie, że siedzisz naprzeciwko znajomego w kuchni lub w restauracji. Pomyśl o zwykłej rozmowie, którą masz. Po udzieleniu zwykłej instrukcji jak się masz, pomyśl o dalszej rozmowie. Może dotyczyć bieżących wydarzeń, najnowszych wiadomości o twoich kolegach z liceum lub o tym, jak dobra była pogoda w ostatnich dniach. Na tej podstawie możesz rozwinąć wiadomość, którą chcesz zawrzeć na swojej karcie. Pamiętaj, aby było proste, dziwaczne i zabawne. Pamiętaj również, aby używać właściwych słów. Podobnie jak w przypadku rozmowy z przyjacielem przy stole, kartki z życzeniami mogą również wywrzeć dobre wrażenie lub zrujnować Twoją reputację.

Nie musisz być rozwlekły ani pisarzem-ekspertem, aby napisać wiadomość. Dopóki jesteś szczery w swoich słowach, to wszystko się liczy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *