Zdobywanie większej liczby klientów

Tytuł:
Zdobywanie większej liczby klientów

Liczba słów:
457

Podsumowanie:
Badania pokazują, że 85% życiowych sukcesów wiąże się z komunikacją, umiejętnościami w zakresie relacji międzyludzkich, i „inteligencja emocjonalna”.

Joe Batten, amerykański mówca motywacyjny, powiedział: „Zanim powiesz, zapytaj; zanim zaczniesz mówić, posłuchaj; po wysłuchaniu opowiedz; i zawsze pokazuj, że Ci zależy. Kiedy możesz przetłumaczyć opiekę, ludzie będą chcieli robić z tobą interesy, a szczegóły nie będą przeszkadzać ”.

Z biznesowego punktu widzenia musisz także budować relacje i przyciągać klientów do …

Słowa kluczowe:
klienci, marketing bezpośredni

Treść artykułu:
Badania pokazują, że 85% życiowych sukcesów wiąże się z komunikacją, umiejętnościami w zakresie relacji międzyludzkich i „inteligencją emocjonalną”.

Joe Batten, amerykański mówca motywacyjny, powiedział: „Zanim powiesz, zapytaj; zanim zaczniesz mówić, posłuchaj; po wysłuchaniu opowiedz; i zawsze pokazuj, że Ci zależy. Kiedy możesz przetłumaczyć opiekę, ludzie będą chcieli robić z tobą interesy, a szczegóły nie będą przeszkadzać ”.

Z biznesowego punktu widzenia musisz także budować relacje i zachęcać klientów do zaufania. Aby to zrobić, musisz:

1. Bądź niezawodny

Rób to, co mówisz, że zamierzasz.
Zrób to, kiedy mówisz, że zamierzasz to zrobić.
Zrób to poprawnie za pierwszym razem.
Zrób to na czas.
Niespełnione obietnice i nadwyżki.

2. Bądź elastyczny

Bądź dostępny
Bądź dostępny
Bądź chętny
Bądź pomocny
Informuj

3. Rozwiąż problemy

Rozwiąż wyjątkowe problemy klientów, a pozostaną Twoimi klientami. Postaw się na miejscu klienta i poczuj, co czuje.

Czy to oznacza, że wszystkie Twoje działania marketingowe i reklamowe muszą być „delikatne”?

Nie. Nadal możesz tworzyć wezwania do działania, które zwiększają sprzedaż, przestrzegając wszystkich tych zasad.

Na przykład:

Powiedz im o podwyżce ceny!

Ludzie chcą „dobrej oferty”. Jeśli ceny idą w górę w określonym dniu, poinformuj o tym swoich klientów. Będą chcieli kupić, zanim cena wzrośnie.

Zaproponuj okres próbny

Okresy próbne to świetny sposób na zdobycie nowych klientów. Zaoferuj specjalną ofertę, dodatkową usługę lub niższą cenę w okresie próbnym / wprowadzającym.

Zaproponuj gwarancję

Ludzie chcą wiedzieć, że nie ma żadnego ryzyka, jeśli nie są zadowoleni z produktu / usługi. Poinformuj nowych klientów, że mogą anulować subskrypcję z dowolnego powodu przed upływem okresu próbnego.

Oferuj bezpłatne dodatki

Kup X i otrzymaj Y. Działa to z całą gamą produktów i usług. Pamiętaj, aby w ofercie podać datę zakończenia. To grzecznie zachęca ludzi do skorzystania z Twojej oferty, zanim skończy się czas. Podaj termin złożenia zamówienia. Zamów do 10 dnia i odbierz… Dzięki temu Twoi klienci wiedzą, że mają tylko ograniczony czas na odpowiedź i nie padną ofiarą syndromu „Zrobię to później”.

Zaproponuj BEZPŁATNY prezent

Jako dodatkową zachętę do złożenia zamówienia, zaoferuj darmowy prezent pierwszym 100 lub 1000 osobom, które odpowiedzą lub przejdą przez Twoje drzwi.

Zaproponuj ulepszenie

Jedna prosta linia może zwiększyć sprzedaż. „Zamów w ciągu 10 dni, a my uaktualnimy Cię do …….”

Cokolwiek oferujesz, pamiętaj, aby dołączyć wyrażenia dotyczące działania:

* Zadzwoń teraz

* 24 godziny na dobę

* Wyślij dzisiaj w przedpłaconej kopercie

* Prześlij faksem swoją kartę odpowiedzi.

Sukces biznesowy odnosi się również do komunikacji, umiejętności w zakresie relacji międzyludzkich i „inteligencji emocjonalnej”, ale w kontekście biznesowym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *