Zdobywanie funduszy na umiejętności artystyczne i pracę

Tytuł:
Zbieranie funduszy: sztuka, umiejętności i praca

Liczba słów:
523

Podsumowanie:
Jeśli chodziłeś do szkoły w ciągu ostatnich 50 lat, to dobrze zapoznała się ze słowem „zbiórka pieniędzy”. Wydawałoby się, że w dobie sponsoringu korporacyjnego, reklamy i zaangażowania społecznego, pozyskiwanie funduszy nie byłoby trudnym procesem. Ale tak nie jest. Zbieranie funduszy to duży biznes i wymaga od organizatora wielu umiejętności. Czasami jesteś zaangażowany w zbiórkę pieniędzy i wszystko wydaje się płynąć tak, jakby to było codzienne wydarzenie. …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Jeśli chodziłeś do szkoły w ciągu ostatnich 50 lat, dobrze znasz to słowo „Zbiórka pieniędzy”. Wydawałoby się, że w dobie sponsoringu korporacyjnego, reklamy i zaangażowania społecznego, pozyskiwanie funduszy nie byłoby trudnym procesem. Ale tak nie jest. Zbieranie funduszy to duży biznes i wymaga od organizatora wielu umiejętności. Czasami jesteś zaangażowany w zbiórkę pieniędzy i wszystko wydaje się płynąć tak, jakby to było codzienne wydarzenie. Następnie mamy bardziej normalną sytuację w prawie Murphy’ego: jeśli coś może się nie udać, to tak się stanie. Mogę niemal zagwarantować, że impreza, która przebiegła bezproblemowo, zakończyła się sukcesem. Ten z problemami najprawdopodobniej nie osiągnął celu. Istnieje kilka prostych zasad, które należy wdrożyć, biorąc udział w wydarzeniu zbierania funduszy, które zapewnią sukces przedsięwzięcia. Omówię te podstawowe zasady, pokrótce. Jeśli po przeczytaniu tych podstawowych zasad potrzebujesz dalszych informacji, istnieje wiele witryn internetowych, które oferują więcej informacji, bardziej szczegółowe wyjaśnienia, a nawet rzeczywistą pomoc w planowaniu zbiórki pieniędzy. Za niewielką opłatą.

Pierwszym elementem składowym udanej imprezy zbierania funduszy jest „praca”. Zgadza się, dużo, dużo pracy. Gdy Twoja organizacja przygotowuje się do zorganizowania zbiórki pieniędzy, najważniejszym wkładem, jaki może wnieść każdy członek, jest zbadanie potencjalnych liderów i maksymalne wykorzystanie dostępnych talentów. Sukces Twojej zbiórki funduszy będzie zależał od umiejętności wyznaczonego lidera. Przyjaźń, sympatia, niechęć lub stosunek do proponowanego lidera nie powinny być czynnikiem. Jedyne cechy, które należy omówić, to zdolności przywódcze i organizacyjne twojego kapitana ds. Pozyskiwania funduszy.

Sukces w następnych dwóch fazach będzie bezpośrednim rezultatem zdobycia funduszy przez kapitana, przewodniczącego, lidera lub jakikolwiek tytuł, który nadałeś osobie „idź do” wydarzenia. W tym artykule będzie on nazywany „liderem”. Sztuka i umiejętności lidera są „na wyciągnięcie ręki”, że tak powiem. Prowadzenie wielu różnych ludzi o różnych osobowościach, obowiązkach, obowiązkach i różnym poziomie zaangażowania w jeden skuteczny kierunek wymaga umiejętności. Można to jednak zrobić. Umiejętność jest wynikiem ciężkiej pracy i zaangażowania prowadzącego. Organizacja i przywództwo to nie magia. Rozwijają się z biegiem czasu i przy nieustannym wysiłku, i są wysoko cenioną własnością w dzisiejszym świecie biznesu. Artystyczny aspekt równania zaczyna być widoczny, gdy lider ma do czynienia z potencjalnymi klientami, dostawcami i innymi uczestnikami, którzy nie są bezpośrednio zaangażowani jako członkowie organizacji. Nakłanianie osoby do kupowania wszystkiego, co Twoja zbiórka pieniędzy zdecydowała się sprzedać lub promować, to sztuka. Skuteczna promocja zbiórki funduszy wymaga wiedzy na temat swojego produktu lub usługi, wiary w wartość, jaką zapewnia zbiórka funduszy, i sprzedaży tego wszystkiego potencjalnemu nabywcy. Dale Carnegie byłby dumny. Jeśli nie znasz Dale Carnegie, musisz skończyć ten artykuł i zagłosować na kogoś innego, kto poprowadzi zbiórkę pieniędzy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *