Zdobądź złoto dzięki skutecznym pozyskiwaniu nowych klientów

Tytuł:
Zdobądź złoto dzięki skutecznym pozyskiwaniu nowych klientów

Liczba słów:
947

Podsumowanie:
Niezależnie od tego, czy szukasz nowych agentów, czy nowych klientów, klucz do znalezienia to skuteczne poszukiwanie. Istnieje wiele sposobów prowadzenia poszukiwań. Niektóre z nich to metody aktywne, inne pasywne. Aktywne metody poszukiwania to takie rzeczy, jak obserwacja osobista, przemówienia publiczne, polecenia agentów i klientów, nawiązywanie kontaktów i centra wpływu, podczas gdy metody pasywne obejmują korzystanie z Internetu, reklamy w prasie i bezpośrednie kampanie pocztowe. Zarówno pasywne, jak i aktywne …

Słowa kluczowe:
marketing, poszukiwanie, ubezpieczenia, sprzedaż

Treść artykułu:
Niezależnie od tego, czy szukasz nowego agentów czy nowych klientów, kluczem do ich znalezienia jest efektywne poszukiwanie. Istnieje wiele sposobów poszukiwania. Niektóre z nich to metody aktywne, inne pasywne. Aktywne metody poszukiwania to takie rzeczy, jak obserwacja osobista, przemówienia publiczne, polecenia agentów i klientów, nawiązywanie kontaktów i centra wpływu, podczas gdy metody pasywne obejmują korzystanie z internetu, reklamy w prasie i bezpośrednie kampanie pocztowe. Zarówno pasywne, jak i aktywne poszukiwanie przyniesie wyniki, jednak różnią się wydajnością i skutecznością – a zrozumienie tych różnic będzie miało znaczenie dla Ciebie i Twoich wyników.

Metody pasywne są łatwe do wdrożenia, ale w rzeczywistości są dość nieefektywne. Przyciągają one 1) „kopaczy opon”, 2) ludzi szukających pracy, 3) kupujących cenowo i 4) ludzi szukających po prostu sposobu na zarobienie pieniędzy. Proszę zrozumieć, te metody przynoszą rezultaty i mogą odkryć fantastycznych ludzi, którzy stają się świetnymi agentami lub klientami, ale generalnie jakość wyników jest niska. Wdrażanie tych metod generuje dużą aktywność, ale niewielu potencjalnych klientów zostaje agentami lub klientami. Metody pasywne wydają się być bardzo wydajne, ale powodują tyle bezwartościowych działań, że stają się skrajnie nieefektywne.

Z drugiej strony, metody aktywne zajmują więcej czasu na początku, ale ponieważ są o wiele skuteczniejsze, są znacznie bardziej wydajne. Są o wiele bardziej efektywne, ponieważ wywiady / spotkania są generowane tylko z ludźmi, którzy są zainteresowani współpracą z Tobą i podzielają Twój cel i pasję. Agenci często wchodzą na pokład, ponieważ identyfikują się z Tobą i za tym, za czym się opowiadasz, postrzegają to jako dobrą okazję do budowania przyszłości i postrzegają tę szansę jako taką, która zapewnia nieograniczony wzrost finansowy. Klienci decydują się na współpracę z Tobą, ponieważ widzą, kim jesteś, identyfikują Cię i szanują Ciebie oraz to, w co wierzysz. Nie tylko metody aktywne są bardziej efektywne, ale agenci rekrutowani metodami aktywnymi historycznie są lepszymi producentami, a klienci stworzeni w ten sposób są bardziej lojalni.

Dlaczego aktywne pozyskiwanie nowych klientów jest bardziej skuteczne

W przypadku rekrutacji:

• Kluczem do udanego programu rekrutacyjnego jest skuteczna identyfikacja kandydatów o nastawieniu „właściciela”. Kandydaci z nastawieniem właściciela lepiej przejmują inicjatywę, podczas gdy kandydaci z nastawieniem pracownika lepiej przejmują instrukcje. Kandydaci z nastawieniem właściciela są samodzielnymi osobami, które dostrzegają korelację między swoim sukcesem a ilością włożonego wysiłku – w rzeczywistości czerpią z tego sukces. Podejmują inicjatywę, myślą niezależnie i zwykle odnoszą sukcesy, gdy mają swobodę robienia rzeczy po swojemu. Są to kandydaci, którzy stanowią podstawę każdej zwycięskiej siły sprzedaży. Aktywna rekrutacja pozwala od samego początku lepiej identyfikować kandydatów, którzy są skłonni być właścicielami, a nie pracownikami.

• Osoby, które odpowiadają na ogłoszenia rekrutacyjne, na ogół szukają czegoś lepszego niż to, co mają. Albo są niezadowoleni ze swojej obecnej sytuacji, albo w ogóle nie mają pracy. A teraz… zastanów się, czy wolisz mieć przyszłego agenta, który jest szczęśliwy i produktywny tam, gdzie jest, czy kogoś, kto jest nieszczęśliwy, a może nawet nieproduktywny, gdzie jest? Większość budowniczych terytoriów zawsze wolałaby kandydata, który jest już produktywny i szczęśliwy. Chcą kogoś, kto ma pozytywne nastawienie i dobre nawyki pracy. Szukając kandydatów, którzy są bliżsi twojemu ideałowi pod względem produktywności, nastawienia i motywacji, otrzymujesz agentów, którzy są produktywni, pozytywni i odnoszący sukcesy

• Zawsze denerwujesz się produkcją swoich agentów i zastanawiasz się, jak to zrobić motywować ich? Jest to powszechne wyzwanie w branży. Przyczyną tego problemu jest sposób rekrutacji agentów. Wielu agentów rekrutuje się nie tylko z reklam, ale często nie ujawnia się tego, czym jest pasjonatem menedżera. Bez wartościowego celu bardzo trudno jest przyciągnąć i zatrzymać właściwych ludzi – szczęśliwych, energicznych i bardzo produktywnych. Jeśli wątpisz w słuszność tej obserwacji dotyczącej siły przyciągania osobistego, spójrz wyżej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *