Zdefiniuj nową niszę, aby uzyskać dużą przewagę konkurencyjną podczas marketingu usług prawnych

Tytuł:
Zdefiniuj nową niszę, aby uzyskać dużą przewagę konkurencyjną, gdy marketingowe usługi prawne

Liczba słów:
1255

Podsumowanie:
Gdy marketing usług prawnych zawodzi i szczegóły przekonują. To samo dotyczy decyzji, które usługi prawne chcesz uwzględnić w swoim programie marketingowym dla prawników.

Kiedy praktykujesz w różnych dziedzinach prawa, Twoi potencjalni klienci i źródła skierowań postrzegają Cię jako osobę generalną. Często nie pamiętają cię z żadnego konkretnego obszaru praktyki. W ich umysłach twój obraz jest zamazany.

Z drugiej strony, gdy praktykujesz w jednej wąskiej dziedzinie prawa, twoje p …

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Gdy marketing usług prawnych zawodzi, ogólniki zawodzą, a szczegóły przekonują. To samo dotyczy decyzji, które usługi prawne chcesz uwzględnić w swoim programie marketingowym dla prawników.

Kiedy praktykujesz w różnych dziedzinach prawa, Twoi potencjalni klienci i źródła skierowań postrzegają Cię jako osobę generalną. Często nie pamiętają cię z żadnego konkretnego obszaru praktyki. W ich umysłach twój obraz jest zamazany.

Z drugiej strony, gdy praktykujesz w jednej wąskiej dziedzinie prawa, Twoi potencjalni klienci i źródła poleceń dokładnie wiedzą, co robisz. Twój obraz jest wyraźny i precyzyjny. Więc nawet jeśli chcesz praktykować w szerokim obszarze lub oferować szeroki wachlarz usług, dobrze byłoby zdefiniować swoją niszę w zawężony sposób, aby potencjalni klienci i źródła poleceń widziały Cię w jednej konkretnej niszy.

Im bardziej zawężasz swoją niszę, tym łatwiej jest ustanowić się autorytetem w tej niszy i ludziom postrzegać Cię jako eksperta. Ponadto, tym łatwiej jest klientom, potencjalnym klientom i źródłom poleceń zapamiętać dokładnie, co robisz.

Im bardziej zawężona jest Twoja nisza – i im skuteczniejszy jest Twój program marketingowy – tym bardziej rozwinie się Twoja praktyka prawnicza. Nie jest przesadą stwierdzenie, że kiedy skupiasz się na jednej wąskiej niszy, niebo jest granicą.

Jak więc „specjalizujesz się”, kiedy jesteś dobry w wielu rzeczach – i kiedy możesz chcieć robić wiele rzeczy?

Prosty.

Kiedy zaczynałem w marketingu (dawno temu), byłem przytłoczony wszystkimi umiejętnościami, których potrzebowałem się nauczyć. Pomyślałem, że nikt nie umie pisać skutecznych reklam, generować rozgłos, projektować seminaria, tworzyć biuletyny – i robić to dobrze.

Teraz, 30 lat później, widzę szerszy obraz – zdaję sobie sprawę, że podstawowe zasady mają zastosowanie we wszystkich dziedzinach – i patrzę na marketing zupełnie inaczej niż trzydzieści lat temu. Dziś wiem, jak jedna osoba może zrozumieć, jak stworzyć potężny przekaz marketingowy – a następnie przekazać go przy użyciu wielu różnych metod.

Dlatego dzisiaj korzystam z szerokiej gamy narzędzi, w tym reklam, materiałów promocyjnych, seminariów, biuletynów, kaset, witryn internetowych i nie tylko. Jednak wszystkie te narzędzia należą do jednego parasola marketingu opartego na edukacji.

Oto jak możesz tworzyć i czerpać zyski z własnej wyjątkowej niszy:

Krok # 1: Określ dziedziny prawa, w których chcesz praktykować. Chcesz praktykować prawo rodzinne? Planowanie nieruchomości? Transakcje handlowe?

Krok # 2: Określ typy klientów, których chcesz obsługiwać. Chcesz pracować z zamożnymi konsumentami? Właściciele przedsiębiorstw? Lekarze? A może wszyscy klienci, którzy potrzebują określonego rodzaju usług?

Do swojej praktyki prawniczej możesz podejść z punktu widzenia usług, czyli usług, które chcesz świadczyć. Lub punkt widzenia klienta, czyli klientów, którym chcesz służyć. Lub połączenie obu, zapewniając tego typu usługi tym typom klientów. Następnie zapisz oświadczenie o swoich klientach / usługach, abyś wyraźnie widział – na piśmie – komu dokładnie chcesz służyć i co chcesz dla nich zrobić. Dalej:

Krok # 3: Utwórz nowe boisko. Jednym z problemów prawników jest to, że praktykują w dziedzinach prawa, które są prawie identyczne w zależności od prawnika i od jednej kancelarii do drugiej. Jeśli szukasz prawnika do spraw obrażeń ciała – prawnika zajmującego się planowaniem spadku – lub prawnika zajmującego się rozwodami – prawdopodobnie możesz znaleźć kilkanaście osób w okolicach miasta.

To prawda, ogólna etykieta pomaga potencjalnym klientom określić, jakiego rodzaju prawnika potrzebują. Ale ogólna etykieta wzmacnia również przekonanie, że wszyscy prawnicy w określonej dziedzinie są tacy sami – tylko dlatego, że wszyscy mają tę samą etykietę.

Nie akceptuj pola gry określonego przez rynek, tradycję lub innych prawników. Stwórz własną niszę. Wejdź na nowy poziom. W końcu, jeśli inwestujesz pieniądze i czas w marketing, masz wszelkie powody, by na nowo zdefiniować pole gry, aby przyniosło to korzyści.

Krok # 4: Nazwij swoją niszę lub obszar specjalizacji, używając zorientowanych na fakty, opisowych słów. Stare powiedzenie marketingowe mówi, że ludzie kupują korzyści, a nie funkcje. Mimo to, nazywając swoją niszę, nie używaj tytułu zasiłku, ponieważ nic nie mówi i wzbudza podejrzenia. Kiedy nazwałem education-ba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *