Zatrudnianie firmy brandingowej 101

Tytuł:
Zatrudnianie firmy brandingowej 101

Liczba słów:
468

Podsumowanie:
Jak zatrudnić firmę brandingową.

Słowa kluczowe:
branding, branding korporacyjny, branding internetowy, tożsamość marki, wizerunek marki, wartość marki, rozwój marki, branding firmy, agencja brandingowa, korporacyjny branding internetowy, boston seo

Treść artykułu:
Jeśli Twoja firma ma dobry produkt i rynek jest głodny, jesteś bliżej sukcesu niż 90% reszty. Aby jednak zrobić ten ostatni krok, niektóre z odnoszących największe sukcesy firm na świecie wynajęły firmę brandingową, aby przekształcić wizerunek marki swojej firmy w maszynę do sprzedaży i generowania lojalności, jaką ma to być.

W jaki sposób te odnoszące sukcesy firmy – wybierz z listy Fortune 500 – znalazły te firmy brandingowe? Nie ma jednego zasobu ani formuły zapewniającej bezpieczeństwo. Faktem jest, że znalezienie tego wartego swojej soli jest niezwykle trudne. Ale jeśli masz zamiar przenieść swoją markę na wyższy poziom, nie da się tego obejść – potrzebujesz go. Oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać podczas polowania:

1. Poznaj swoje potrzeby i zastanów się, jak chcesz, aby je spełniały. To da ci samoświadomość, której potrzebujesz, aby lepiej ocenić pracę agencji brandingowych, z którymi się spotkasz, aby określić, czy naprawdę mogą dostarczyć to, czego potrzebujesz.

2. Śmiało, bądź fanem. Jeśli podziwiasz działania związane z budowaniem marki pewnej firmy, zadzwoń i dowiedz się, kto wykonał tę pracę.

3. Idź z poleceniem, a nie ślepym zatrudnieniem. Przeszukaj swoje kontakty. Jest to zawsze lepsze niż zatrudnianie kogoś, kto nie ma wspólnych punktów odniesienia. Jeśli zostawili pozytywne wrażenie na jednej osobie, prawdopodobnie jest to trend, a nie wyjątek.

4. Rzuć kilka firm do kości i zobacz, co z tym zrobią. Daj im ogólne pytanie lub scenariusz problemu. Zobacz, jak reagują i ile czasu wydaje się, że poświęcają na stworzenie swojej odpowiedzi. To nie to samo, co prośba o bezpłatną lub spekulacyjną pracę, co jest złą formą. Nie rób tego. Powinno to raczej dać ci podgląd tego, jak myślą i ich etyki pracy… i czy naprawdę cenią twoją firmę i wykonają dla ciebie dobrą robotę.

5. Pieniądze nie są tematem tabu. Gdy znajdziesz już firmę, z którą chciałbyś pracować, omów ją od początku. Lepiej jest od początku uzgodnić warunki finansowe, niż znaleźć się gdzieś w niepewnej sytuacji. Może zacząć się od prostego pytania, takiego jak: „Jaki jest Twój budżet?” lub „Ile zazwyczaj płaciłbyś za tego rodzaju pracę?” Jeśli cię o to zapytają, podaj numer, jeśli masz taki numer, ale nie wyciągaj go znikąd. Upewnij się, że poznałeś koszty związane z rodzajem pracy, której potrzebujesz, i nie oczekuj od nich zniżki tylko dlatego, że masz dobre oczy. Jeśli ich o to poprosisz, postaraj się być konkretny. Zapytaj, ile kosztuje wyprodukowanie określonego projektu w ich portfolio.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *