Zarządzanie praktyką prawniczą Jak ustalić wysokość opłat

Tytuł:
Zarządzanie praktykami prawniczymi – jak określić swoje honoraria

Liczba słów:
1458

Podsumowanie:
Chcesz uzyskać „najlepszy dolar” za swoją pracę? Czy nie wyceniasz siebie? Boisz się podnosić opłaty? Nie wiesz, jakich wzorców użyć przy podejmowaniu decyzji cenowych? Czy wiesz, kiedy ryzykujesz swoimi decyzjami cenowymi? Ten artykuł odpowie na te i inne pytania.

Słowa kluczowe:
marketing prawniczy, marketing kancelarii prawnych, marketing prawników, zarządzanie praktykami prawniczymi, marketing prawniczy, reklama kancelarii prawnych, doradztwo kancelaryjne, marketing dla kancelarii prawnych, reklama adwokacka

Treść artykułu:
Określenie opłat jest trudnym zadaniem dla większości prawników, którzy zarządzają praktyką prawniczą, gdy zastanawiają się nad planami marketingowymi swojej kancelarii. Określając opłaty za określone usługi, prawnicy często nie otrzymują tego, co powinni pobierać. Zbyt wielu prawników obawia się nawet pobierania konkurencyjnych cen za swoje usługi przy planowaniu marketingu kancelarii. Ponadto podejmują decyzje cenowe często bez danych lub ram koncepcyjnych. Dodatkowo, zamiast skupiać się na tym, jak mogą uzasadnić uzyskanie najwyższej ceny za to, co oferują, pobierają opłatę, która często jest zbyt niska i często faktycznie mogą odstraszyć potencjalnych klientów, którzy uważają, że czegoś brakuje w usłudze, która jest „ tani”. Ponadto wielu prawników nie zdaje sobie sprawy, że większość nabywców na rynku zdecydowanie to „nabywcy wartości” i nie szukają „tanich”.

Zanim więc usiądziesz i zaczniesz myśleć o strategii cenowej zarządzania praktyką prawniczą, potrzebujesz pewnych rozróżnień w zakresie cen powszechnie stosowanych w planowaniu marketingowym kancelarii. Następnie dodaj swoją strategię cenową do planów marketingowych swojej firmy prawniczej. Musisz mieć pewność, że od wszystkiego pobierasz wystarczającą opłatę, aby zagwarantować dobry zysk, a nie tylko dobre życie. Wiesz, że plan marketingowy kancelarii zarządzającej praktyką prawniczą nie jest skuteczny, jeśli przyciągasz tylko osoby, które chcą zapłacić najniższą opłatę za usługę. To nie są lojalni klienci. Zamiast tego chcesz skoncentrować się na zarządzaniu praktyką prawniczą i planach marketingowych firmy prawniczej na pozyskiwaniu klientów, którzy staną się długoterminowymi aktywami firmy. Klienci o niskich cenach nie budują bazy klientów długoterminowych Mogę ci to obiecać.

Zasadniczo istnieją cztery sposoby określania wysokości opłat za swoje usługi. Przejdźmy teraz do tych.

Metoda rynkowa w praktyce prawniczej Wycena zarządzania

Jest to dobry sposób ustalania ceny. Poproś swojego asystenta o wsparcie w tym zadaniu zarządzania praktyką prawniczą i poświęć trochę czasu na odkrycie zakresu cen w społeczności. Poproś ją o przeprowadzenie badania „tajemniczego klienta”, dzwoniąc dookoła tak, jakby był potencjalnym klientem, i dowiedz się, co mówią do niej konkurenci przez telefon na temat cen. Być może będzie musiała zadzwonić z telefonu domowego, aby uniknąć identyfikacji dzwoniącego. Inną opcją może być wezwanie go do innych asystentów lub asystentów prawnych u konkurencji i zaoferowanie zamiany twoich honorariów na ich honoraria lub możesz zrobić to sam z innymi prawnikami na swoim rynku. Jeśli naprawdę chcesz się do tego dostać i masz maksymalne dane, możesz napisać może kilkudziesięciu konkurentów na swoim rynku i powiedzieć, że przeprowadzasz ankietę dotyczącą opłat i jeśli wyślą ci swoją listę opłat, utworzysz listę złożoną, która nie identyfikuje odpowiadających i prześlij im kopię wyników. Aby było to dla nich proste, dołącz zaadresowaną do siebie kopertę ze stemplem i listą najpopularniejszych usług oferowanych w Twojej praktyce. Teraz zobaczysz, jakie opłaty pobierają ludzie za usługi podobne do tych, które oferujesz. Powinieneś być w stanie podać zakres cen. Użyj tego zakresu, aby ustawić ceny własnych usług. W planowaniu marketingowym kancelarii zalecam pobieranie opłat na poziomie 75% listy. Więc powinieneś być na poziomie lub w górnych 25% opłat.

Pamiętaj, że generalnie nie jest dobrą strategią zarządzania ceną. Większość potencjalnych klientów będzie postrzegać zbyt niskie ceny jako sygnał, że czegoś brakuje w usłudze, dostawcy lub firmie. A ludzie, którzy szukają niskiej ceny, będą podążać za tą niską ceną wszędzie tam, gdzie ją znajdą, zamiast stać się długoterminowymi klientami. Dlatego upewnij się, że Twoja cena pokrywa koszty i rozsądną marżę zysku.

Metoda kosztowa w praktyce prawniczej Wycena zarządzania

Ta metoda wyceny zarządzania praktyką prawniczą jest naprawdę bardzo prosta. Po prostu określa się, jakie są koszty dostarczenia produktów lub usług, i dodaje rozsądny zysk, od piętnastu procent do co najmniej trzydziestu trzech procent. Najczęstszym błędem w zarządzaniu praktyką prawniczą przy użyciu tej metody jest zaniedbanie uwzględnienia jakiejś formy swojego wydatku. Adwokaci indywidualni i prawnicy w małych firmach zwykle nie uwzględniają własnego wynagrodzenia!
*

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *