Zarządzanie konkursami i zarządzanie bazą mailingową Plan marketingowy dla zwycięzców

Tytuł:
Zarządzanie konkursami i zarządzanie bazami danych mailingowych: plan marketingowy dla zwycięzców

Liczba słów:
545

Podsumowanie:
Konkursy mogą być ekscytującą częścią marketingu kampania. Jednak zarządzanie konkursami i związana z tym potrzeba zarządzania bazą mailingów musi być wzięta pod uwagę przed wybraniem konkursu jako części jakiejkolwiek kampanii marketingowej.

Słowa kluczowe:
usługi wsparcia marketingu bezpośredniego, logistyka dystrybucji, zarządzanie bazami danych, zarządzanie bazami danych list mailingowych, marketing,

Treść artykułu:
Konkursy mogą być ekscytująca część kampanii marketingowej. Jednak zarządzanie konkursami i związana z tym potrzeba zarządzania bazą mailingów musi być wzięta pod uwagę przed wybraniem konkursu jako części jakiejkolwiek kampanii marketingowej. Jeśli Twoja firma marketingowa brała udział w konkursach, zanim już o tym wiesz, ale dla tych, którzy są nowicjuszami w tym procesie, ważne wydaje się przynajmniej pokonanie niektórych pułapek, więc podejdź do konkursu w pełni poinformowany.

Czym, możesz zapytać, jest zarządzanie konkursem? Konkursy w zasadzie same o siebie dbają, prawda? Nie. A każdy, kto w to wierzy, czeka nie tylko świat kłopotów, ale także potencjalne problemy prawne. Z tego powodu przy tworzeniu konkursu niezbędne jest stworzenie zespołu projektowego, który będzie konkretnym liderem projektu.

Ten zespół projektowy zaprojektuje konkurs, będzie obsługiwał konkurs i zapewni całe wsparcie zarządzania konkursem wymagane w czasie trwania konkursu. Do najważniejszych narzędzi do zarządzania konkursami należy baza mailingów i zarządzanie nią. Prawie wszystkie konkursy wymagają od zgłaszającego przesłanie Ci czegoś. Forma, bluzka, odpowiedź na pytanie, coś. A otrzymanie całego materiału musi być śledzone, aby można było wykazać, że konkurs działa zgodnie z jego zasadami – jeśli kiedykolwiek pojawią się pytania.

Kierownik projektu z zespołu zarządzającego konkursem powinien wyznaczyć jedną osobę do nadzorowania zarządzania bazą danych mailingowych. Podobnie jak wszystkie czynności związane z zarządzaniem dokumentacją, jest to niezwykle ważne dla zapewnienia kontroli jakości. Możesz mieć najlepszych urzędników zajmujących się wprowadzaniem danych na planecie Ziemia, ale nawet oni nie mogą wykonywać swojej pracy bez systemu. Zespół zarządzający bazą mailingową oraz jego lider stworzą ten system i zapewnią sprawną i dokładną administrację.
Prawdopodobnie najlepiej byłoby, gdybyś zaoferował stanowisko zarządzania bazą danych mailingowych komuś w Twojej firmie, który jest ekspertem w zarządzaniu rekordami. Może to być na przykład świetna okazja, aby ktoś zajmujący się badaniami, a nawet księgowością mógł posmakować kreatywnej strony Twojej firmy. Chociaż prowadzenie konkursu to ciężka praca, jest w nim coś z natury ekscytującego. Obietnica nagród. Losowość. Nowość. A ze względu na te czynniki uwierzysz, że nie będziesz miał problemu z przyciągnięciem wysoko wykwalifikowanych osób do projektu we własnym zakresie.

Jeśli jednak nie masz nikogo na miejscu, zalecamy wybranie specjalisty ds. Konkursu. Chociaż może być wiele osób spoza firmy, które mogłyby zająć się zarządzaniem konkursami lub bazą danych mailingów, zawsze nierozsądne jest wprowadzanie do równania kogoś nowego, kto nie jest ekspertem w danym zadaniu. Nowy lub tymczasowy pracownik ma już problemy z przystosowaniem się do twoich praktyk i procedur. W większości firm może to zająć kilka dni, a nawet tygodni. Nie ma potrzeby komplikować tego procesu, zmuszając ich do szkolenia „w miejscu pracy”.

Prowadzenie konkursu może być ekscytującą perspektywą. Gorąco polecamy. Jednak, jak już przedstawiliśmy w tym krótkim artykule, należy zrozumieć znaczenie zarządzania konkursami i bazą danych mailingów. Ale jeśli zrobisz to dobrze, a wiemy, że to zrobisz, Twój klient będzie bardzo zadowolony. I tak samo będą ci zwycięzcy konkursu! A tak przy okazji, wyślij nam formularz zgłoszeniowy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *