Zarabianie na witrynach Keyword Adsense

Tytuł:
Zarabianie na witrynach Keyword Adsense

Liczba słów:
1051

Podsumowanie:
Jak zarabiać na witrynach Adsense lub PPC.
Tworzenie dobrych witryn Adsense, kiedyś i teraz.
W tym artykule przedstawiono różne etapy stosowane przez osoby zarabiające na witrynach o tematyce Adsense.

Słowa kluczowe:
Słowa kluczowe Adsense Witryny PPC

Treść artykułu:
Wiele lat temu mogło być łatwo znaleźć się na liście i wielu odwiedzających z wyszukiwania silniki. Właśnie utworzyłeś witrynę z kilkoma stronami o unikalnej zawartości. Następnie skopiowałem te strony do wielu domen. Pronto! Dziesiątki witryn internetowych. Każda witryna byłaby następnie wymieniana w wyszukiwarkach indywidualnie przy odpowiednich słowach kluczowych. To było świetne w przypadku pierwszych reklam partnerskich.

Następnie wpływ Adsense, który dał początek rozwojowi różnych programów i skryptów do tworzenia niekończącego się strumienia prostych witryn Adsense. Za pomocą kilku odpowiednich słów kluczowych podawanych w błyskawicznych słowach kluczowych AdSense stworzono strony tematyczne. Niektórzy używają tysięcy stron AdSense z motywami słów kluczowych w setkach domen. Wszystkie są indeksowane i wszyscy mają odwiedzających. To było takie proste, ale niestety te sztuczki już nie działają.

Wyszukiwarki są teraz znacznie inteligentniejsze. Mogą szybko porównywać treści z jednego źródła do drugiego. Jeśli Twoje strony za bardzo przypominają już zindeksowane strony, prawdopodobnie będziesz na ostatniej stronie bez odwiedzających i bez przychodów Adsense.

Było też oprogramowanie takie jak twórcy stron przejściowych, twórcy portali niszowych i takie, które nie przeszły testu Google. Nie tworząc identycznych stron, tego rodzaju oprogramowanie tworzy strony, których skład i struktura są bardzo podobne w różnych witrynach.

Ponieważ coraz więcej tego oprogramowania jest używanych, silniki uczą się tych list wypełnionych stronami, które mogą mieć różne słowa kluczowe, ale mają bardzo podobną strukturę strony lub tak zwany ślad. W rezultacie większość osób korzystających z tego oprogramowania ma usunięty indeks w Google. Wszystkie silniki muszą tam siedzieć i sortować bazę danych w poszukiwaniu stron z podobnymi słowami kluczowymi, które mają podobną strukturę śladu.

Nadal są tworzone witryny AdSense ze słowami kluczowymi, które z powodzeniem przynoszą dobre dochody przy użyciu wszystkich tych technik. Ale wszystkie skrypty i oprogramowanie, których używają, są w całości opracowane wewnętrznie i wystarczająco inteligentne, aby uniknąć wszystkich pułapek związanych z powielaniem treści lub struktur. to są ludzie, którzy zarabiają DUŻE pieniądze z Adsense. Te, które zapewniają większość kliknięć wartych miliardy dolarów w ogromnym programie Google Adsense.

Filtry śmieci w wyszukiwarkach.

Mechanizmy używane do filtrowania wszystkich stron zawierających słowo kluczowe „viagra” 1000 razy. Ale sprytni SEO znaleźli sposoby na uniknięcie tego rodzaju filtrów słów kluczowych. Użyli tylko niewielkich odmian słów kluczowych, takich jak „viagrra” lub „viagraa”.

Dlatego najbardziej skutecznym filtrem antyspamowym jest naiwny filtr Bayesa. Trenujesz to na puli stron, które klasyfikujesz jako spam lub niebędące spamem. Analizuje użyte słowa, nagłówki i tak dalej … iz niezwykłą dokładnością jest w stanie określić, czy nowe strony są spamem, czy nie.

Bez wątpienia wyszukiwarki używają teraz podobnych filtrów Bayesa w swoich wynikach wyszukiwania. Już wiele dyskutowano na temat tego, jak Google zatrudnia pulę „recenzentów”. Ci recenzenci prawdopodobnie wyświetlają i oceniają strony w wyszukiwarce … klasyfikując wpisy jako spam lub nie. Po przejrzeniu wielu stron mogą następnie utworzyć automatyczne filtrowanie. Wynik? Wiele, wiele stron ze spamem szybko znika z indeksu wyszukiwarek. Obejmuje to strony wszystkich tych twórców „stron automatycznych”, które generują niemal identyczne treści, a także niektóre strony zoptymalizowane ręcznie. Mówiąc prościej, jeśli treść nie jest unikalna, czytelna i odpowiednia do wyszukiwanego słowa kluczowego, to będziesz mieć coraz mniej odwiedzających, aż Twoja witryna Adsense i dochody znikną na zawsze.

Aby zarabiać prawdziwe pieniądze na reklamach partnerskich lub kampaniach PPC, takich jak Adsense, potrzebujesz nieograniczonej ilości całkowicie unikalnych treści i słów kluczowych lub fraz. Teraz to jedna ogromna baza danych! Faceci z KeywordAccess.com już to załatwili. Niektóre z nich są dostępne publicznie. Około 12 do 15 milionów słów kluczowych i fraz kluczowych, które słyszę i oferują błyskawiczną prędkość i nieograniczony dostęp. Mają też kilka artykułów i obiecują jeszcze większe rzeczy w przyszłości.

Więc masz wszystkie te artykuły do treści lub jakiś automatyczny program, taki jak HyperVRE lub Niche Creator, który może pobierać je z innych miejsc tematycznie powiązanych ze słowami kluczowymi, które im podasz. Automatycznie wstawiłeś kanały RSS na każdej stronie również w temacie do tych słów kluczowych i umieściłeś Adsense lub inny PPC w odpowiednich miejscach, które będą wyświetlać artykuły w oparciu o zawartość Twojej strony opartą na słowach kluczowych, które wprowadziłeś.

Więc t

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *