Zarabiaj na sąsiadach

Tytuł:
Zarabiaj na sąsiadach

Liczba słów:
505

Podsumowanie:
Co może być bardziej przyjemnego niż ostry zapach gorącej szarlotki, w który Cię zaprasza zupełnie nowe sąsiedztwo pełne ludzi, których nigdy nie spotkałeś? Miejmy nadzieję, że twoje życie było pełne ciepłych, gościnnych sąsiadów, niezależnie od tego, gdzie mieszkałeś. Może nie…

Słowa kluczowe:
marketing bezpośredni, sąsiedzi, lista mailingowa

Treść artykułu:
Cóż może być bardziej przyjemnego niż ostry zapach gorąca szarlotka na przyjęcie do zupełnie nowej dzielnicy pełnej ludzi, których nigdy nie spotkałeś? Miejmy nadzieję, że twoje życie było pełne ciepłych, gościnnych sąsiadów, niezależnie od tego, gdzie mieszkałeś. Może nie…

Jeśli kiedykolwiek miałeś złe doświadczenia z sąsiadem, wiesz, ile ci niewidzialni ludzie naprawdę o tobie wiedzą. Może zaglądają przez zasłony za każdym razem, gdy wychodzisz z domu, albo mają tajny łańcuch szpiegowski… kto wie, jak zbierają swoją źle zdobytą wiedzę? Na szczęście wścibscy sąsiedzi nie są złymi wiadomościami – w każdym razie dla marketera.

Fakty są takie, że niezależnie od tego, czy ufamy im, że czuwają nad naszym dobytkiem, czy też boimy się zostawić nasze rzeczy bez opieki podczas naszej nieobecności, sąsiedzi wydają się dużo o nas wiedzieć. Wiedzą, kiedy zwykle jesteśmy w domu i kiedy wychodziliśmy poza zwykłą porę snu. Prawdopodobnie otrzymali pocztę przeznaczoną dla nas i wiedzą, które katalogi czytamy. Hej, ta wiedza to kopalnia złota w rękach doświadczonego marketera.

Porzucanie nazw nabiera nowego znaczenia, gdy jest używane w kontekście filozofii „nadążaj za Jonesem” lub „miej oko na Jonesa” – w zależności od przypadku. Wystarczy tylko przypadkowo wspomnieć, że Sally Jones po drugiej stronie ulicy korzysta z Twojego produktu lub usługi, a możesz zobaczyć, jak rosnące odsetki natychmiast pojawiają się w oczach potencjalnego klienta.

Wyobraź sobie, jaki sukces może to przynieść Twojej następnej bezpośredniej kampanii pocztowej! Do licha, kiedy Twoi potencjalni klienci znają kogoś, intymnie lub przypadkowo, kto jest na liście klientów, zwiększa to wiarygodność Twoich twierdzeń. Mogą po prostu przejść obok, aby dowiedzieć się więcej o Tobie. Podajesz link, który łączy ich z tobą i zwiększa szanse, zachęcając ich do wypróbowania twojego produktu lub usługi.

3 kroki do przemiany sąsiadów w lojalnych klientów

1. Utwórz listę
Wydrukuj szczegółową listę obecnych klientów i ich adresy.
2. Odrób swoją pracę domową
Poszukaj lokalnej książki telefonicznej w sieci lub w lokalnej bibliotece i utwórz listę sąsiadów z każdej strony i bezpośrednio po drugiej stronie ulicy od obecnego klienta.
3. Umieść to na poczcie
Roześlij proste listy, które pozwolą Ci zawrzeć imię sąsiada, którego uważasz za lojalnego klienta.

Wzór na udany zamian sąsiadów jest dość prosty. Wykonujesz obliczenia…

1 Klient + 4 sąsiadów = podwojenie aktualnej listy klientów

To niezawodny sposób na zdobycie wiarygodności i spieniężenie naturalnych instynktów. Nigdy nie spotkałem marketera, który nie byłby gotowy skorzystać z szansy podwojenia listy klientów i przekształcenia jej w zyski.

Być może masz szafkę na akta pełną dynamitu, która w tym roku wyniesie Twoją firmę na zupełnie nowy poziom sukcesu. To dobry powód, aby odkurzyć pajęczyny plików, które leżały wkoło i od lat nie robią tego w sposób sprawiedliwy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *