Zarabiaj na marketingu sezonowym

Tytuł:
Zarabiaj na marketingu sezonowym

Liczba słów:
304

Podsumowanie:
Za każdym razem, gdy przechodzimy przez Wal Mart lub lokalny sklep spożywczy, jesteśmy przypomniał o nadchodzącym sezonie. Istnieje ciągła liczba wyświetlaczy, które idą w górę… Boże Narodzenie, Walentynki, Dzień Świętego Patryka, Wielkanoc, 4 lipca… a lista ciągnie się w niekończącym się cyklu.

Słowa kluczowe:
wydarzenia sezonowe i świąteczne, poczta bezpośrednia

Treść artykułu:
Za każdym razem, gdy przechodzimy przez Wal Mart lub lokalny sklep spożywczy, Przypomina się o nadchodzącym sezonie. Istnieje ciągła liczba wyświetlaczy, które idą w górę… Boże Narodzenie, Walentynki, Dzień Świętego Patryka, Wielkanoc, 4 lipca… a lista ciągnie się w niekończącym się cyklu.

Dlaczego sklepy tak bardzo koncentrują się na tematyce świątecznej i sezonowej? Heck, jest dużo pieniędzy do zarobienia! Następnym razem, gdy będziesz obracać koszyk wokół wyświetlacza w przejściu centralnym, zadaj sobie pytanie, jak zarobić na odrobinę świątecznej bonanzy.

Spójrzmy prawdzie w oczy, ludzie są świadomi pory roku… czy tego chcą, czy nie. Dlatego dobrym pomysłem jest przemycenie odrobiny świątecznego języka do nagłówków direct mail.

3 kroki do umieszczania nagłówków świątecznych

1. Do jakich sezonów odnosi się Twój produkt / usługa?

Nowy Rok
Walentynki
Dzień Prezydenta
Św. Patryka
Wielkanoc
Wiosna
Czwarty lipca
Ukończenie szkoły
Lato
Zjazdy rodzinne
Powrót do szkoły
Najsłodszy dzień
Halloween
Jesień
Święto Dziękczynienia
Zima
Boże Narodzenie

Lista jest nieskończona! Znajdź kilka, na których możesz się skupić. Zachowaj oczekiwanie w swojej kampanii marketingowej przez cały rok!

2. Połącz swoją ofertę z tematem wakacyjnym
Dodaj nowy zwrot do oferty, aby uczynić ją sezonową. Jeśli oferujesz usługi pielęgnacji trawnika, możesz skupić się na opadłych liściach leżących na ziemi. Istnieje milion i jeden sposobów, aby dopasować swój produkt do nadchodzącego sezonu lub wakacji.

3. Skieruj na czytelnika
Dlaczego czytelnik miałby chcieć skorzystać z Twojej usługi lub produktu? Czy jest wyjątkowy, najwyższej klasy, efektywny kosztowo i oszczędzający czas? Porozmawiaj z potrzebami czytelnika.

Normalnych załamań biznesowych można uniknąć, jeżdżąc w pogoni za niekończącą się listą sezonowych i świątecznych wydarzeń!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *