Zaproś media do opowiedzenia swojej historii

Tytuł:
Zaproś media do opowiedzenia swojej historii

Liczba słów:
569

Podsumowanie:
Dzięki przygotowaniu i pracowitości sprostasz prawie wszystkim wyzwaniom związanym z relacjami z mediami.

Słowa kluczowe:
public relations, relacje z mediami, relacje z gazetami

Treść artykułu:
Ludzie często pytają mnie, jak udało mi się zdobyć dużą gazetę, taką jak New York Times do napisania mojej historii. Odpowiadam: „Dziewiętnaście lat rozwijania odnoszącej sukcesy firmy”. Musisz położyć podwaliny, zanim będziesz mógł spodziewać się uwagi krajowych mediów. Potężne hity nie zadzwonią do Ciebie, dopóki Twoje nazwisko nie będzie dobrze znane w Twojej branży. lt;brgt; lt;brgt; Zajęło mi 19 lat, aby zbudować taki rodzaj profesjonalnej obecności, który przyciągnąłby zainteresowanie krajowych mediów, takich jak The New York Czasy. Ale nie musisz czekać tak długo, aby zobaczyć swoje imię w druku. Już teraz możesz zacząć zachęcać lokalne i regionalne media do opowiedzenia swojej historii. W przeciwieństwie do reklamy i wielu innych form marketingu, nie płacisz za tego typu rozgłos. Pochodzi z mediów bezpłatnie, ale z kolei wymaga więcej wysiłku niż reklama. lt;brgt; lt;brgt; Relacje z mediami są również bardziej ryzykowne niż płatna reklama. Kiedy płacisz za reklamę, publikacja jest zobowiązana do wyświetlania reklamy zgodnie z jej projektem. To samo nie dotyczy relacji z mediami. Nie ma gwarancji, że tylko dlatego, że udzieliłeś wywiadu, w mediach zostanie zamieszczona historia o Twojej firmie, a co ważniejsze, opowieść będzie dokładnie taka, jak chcesz. Nie masz kontroli nad tym, z kim jeszcze mogą przeprowadzić rozmowę, ani nad tym, jak pochylą się nad historią. Nie spodziewaj się, że zobaczysz kopię swojej historii, a tym bardziej ją pochwalisz, zanim zostanie ona opublikowana. lt;brgt; lt;brgt; Jednak gdy w mediach pojawi się pozytywny artykuł o Twojej firmie, odniesiesz duży efekt. Opinia publiczna postrzega wiadomości jako znacznie bardziej wiarygodne niż jakakolwiek reklama. Opublikowany artykuł lub wyemitowany artykuł jest akceptowany jako reklama medialna Twojej firmy. Poza tym, nawet jeśli historia może nie dokładnie odpowiadać Twoim oczekiwaniom, nadal możesz odnieść ogromne korzyści. lt;brgt; lt;brgt; lt;bgt; Pokonaj 3 mity lt;/bgt; lt;brgt; Przed rozpoczęciem działań związanych z relacjami z mediami musisz przezwyciężyć mity dotyczące relacji z mediami, które mogą uniemożliwić Ci stworzenie skutecznej kampanii. lt;brgt; lt;brgt; lt;igt; Mit 1 lt;/igt; – Media mnie odkryją. Fałszywy. Musisz im pomóc. Musisz śmiało i bezwstydnie przedstawić mediom odpowiednią, wartościową, fascynującą historię o swojej firmie. Wiele artykułów publikowanych lub transmitowanych na temat firm pochodzi bezpośrednio od samych firm. Media potrzebują i doceniają pomysły dotyczące historii, ale prawdopodobnie nie wpadną na pomysł Twojej firmy, chyba że im go przekażesz. lt;brgt; lt;brgt; lt;igt; Mit nr 2 lt;/igt; – Media nigdy się mną nie interesuj. Niekoniecznie. Nawet mała firma może zainteresować media. Ty również możesz, starannie opracowując historię swojej firmy, aby przemawiać bezpośrednio do odbiorców mediów. Pomyśl o tym, jak Twoje wyjątkowe doświadczenie w konkretnym przypadku może być interesujące i pomocne dla tej publiczności. Poszukaj sposobów, w jakie historia Twojego sukcesu może edukować lub inspirować innych. lt;brgt; lt;brgt; lt;igt; Mit nr 3 lt;/igt; – nigdy nie mogłem przemówić przekonująco do mediów. Oczywiście, że możesz. Kontakt z mediami nie jest trudniejszy niż kontakt z jakimkolwiek nowym klientem. Wystarczy przygotowanie. Rób notatki przed nawiązaniem kontaktu, przećwicz to, co chcesz powiedzieć i bądź gotowy na zainteresowanie reportera w ciągu pierwszych 15 sekund. lt;brgt; lt;brgt; Dzięki przygotowaniu i sumienności sprostasz prawie wszystkim wyzwaniom związanym z relacjami z mediami. lt;brgt;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *