Zapowiadanie psiego planu na przyszłość po wystawie

Tytuł:
Machanie psem: Zaplanuj to, co się wydarzy po wystawie

Liczba słów:
788

Podsumowanie:
Przygotowanie do zajęć po wystawie jest jednym z najmądrzejsze decyzje, jakie możesz podjąć ….. Jasno wytyczając swój plan po koncercie, będziesz w stanie usprawnić swoje działania ….. i utrzymywać cenne relacje biznesowe. Kluczem do tego są ….

Słowa kluczowe:
marketing targowy, planowanie targów, szkolenie targowe, szkolenie pracowników targów, szkolenie personelu wystawców, książki targowe

Treść artykułu:
To może wydawać się trochę zacofane. W końcu dlaczego miałbyś chcieć tracić czas i energię na martwienie się teraz o rzeczy, które nie wydarzy się do zakończenia programu? Czy nie wydaje się, że stawiasz wóz przed koniem?

Może się tak wydawać, ale rzeczywistość jest taka, że przygotowanie się teraz do działań po wystawie jest jedną z najmądrzejszych decyzji, jakie możesz podjąć. Wyraźnie określając swój plan po pokazie, będziesz w stanie usprawnić swoją działalność, delegować ludzi do odpowiednich obowiązków, zapewnić skuteczne śledzenie wszystkich potencjalnych klientów i utrzymywać cenne relacje biznesowe. Kluczem do tego jest tych dziewięć pytań:

lt;bgt; 1. Czy zorganizowano system przyjmowania potencjalnych klientów na potrzeby próśb gości? lt;/bgt;

Jedną z najcenniejszych rzeczy, o których mówi uczestnik, są ich pytania. Pytając o określone przedmioty, specjalne funkcje lub nowe, nowe aplikacje, uczestnicy informują Cię, co kupują na rynku. Jednak wiele kart potencjalnych klientów rejestruje tylko minimalne informacje kontaktowe. Upewnij się, że Twój zespół ma miejsce na zapisywanie próśb gości – i niech je wykorzystają!

lt;bgt; 2. Czy zaplanowano codzienną sesję podsumowującą? lt;/bgt;

Wielu pracowników stoiska ma pokusę ucieczki z hali wystawowej zaraz po zakończeniu wystawy, złapania autobusu wahadłowego i skorzystania z atrakcji nowego Miasto. Jednak ważne jest, aby Twój zespół spotykał się jako całość każdego wieczoru, aby omówić wydarzenia dnia, cieszyć się wszelkimi triumfami, omówić wszelkie obawy i zaplanować następny dzień.

lt;bgt; 3. Czy listy z podziękowaniami lub e-maile z podziękowaniami zostaną wysłane do każdego zarejestrowanego gościa? lt;/bgt;

W naszym społeczeństwie przeciążenia informacją notatki z podziękowaniami stały się najrzadszą korespondencją. Jednak są one szybkim i łatwym sposobem, aby poinformować uczestników, że doceniasz ich czas i uwagę – i że cenisz ich przyszły biznes! To miły, osobisty akcent. Oddeleguj jednego lub dwóch pracowników do tego zadania i zrób to w ciągu 48 godzin od zakończenia pokazu.

lt;bgt; 4. Jak obsługiwane będą pokazywanie potencjalnych klientów? lt;/bgt;

Bez systemu zarządzanie potencjalnymi klientami może być koszmarem. Niektórzy trafią do wspólnej puli, inni „znikną” w kieszeniach personelu kabin, aby można je było śledzić niezależnie, a jeszcze inni znikną. Wyznacz lokalizację, w której mają być gromadzone wszystkie potencjalne klienci, i poinformuj swój zespół, że WSZYSTKIE namiary muszą trafiać do tej wspólnej puli. Zatrzymanie się trochę z tyłu wypaczy wyniki targów w dół!

lt;bgt; 5. W jaki sposób będzie śledzona sprzedaż z programu? lt;/bgt;

Będzie się to różnić w zależności od firmy, w zależności od rodzaju sprzedawanych produktów lub usług. Jednak musi istnieć system, za pomocą którego można śledzić sprzedaż, zwłaszcza te, które można bezpośrednio przypisać do udziału w programie.

lt;bgt; 6. Jaką nagrodę lub wyróżnienie otrzymają pracownicy stoiska? lt;/bgt;

Wystawianie jest ogromnie ciężką pracą, zwłaszcza na większych pokazach, kiedy Twój zespół pracuje przez wiele dni z rzędu. Zapewnij swojemu zespołowi wymierną nagrodę. Tak, reprezentowanie Twojej firmy jest częścią ich pracy – ale dodatkowy wysiłek i przygotowanie, które wiąże się z udanymi wystawami, zasługuje na nagrodę. Fajnie jest mieć „znaną” przyjemność dla zespołu, do której może dążyć, oraz „niespodziankę” na wiosnę.

lt;bgt; 7. Jak program zostanie oceniony? lt;/bgt;

Będziesz chciał wiedzieć więcej niż „Ojej, byliśmy zajęci w każdej minucie!” Decyzje biznesowe są podejmowane na podstawie twardych liczb, w tym liczby uczestników, liczby sprzedaży, liczby kwalifikowanych potencjalnych klientów i innych czynników. Porozmawiaj z kierownictwem przed pokazem, aby dowiedzieć się, jakie informacje są ważne dla ich procesu podejmowania decyzji i oceny – i upewnij się, że wrócisz do biura z tymi informacjami!

lt;bgt; 8. Czy udało nam się zmieścić w szacowanym budżecie targów? lt;/bgt;

Budżety są nieocenionym narzędziem targowym. Porównaj to, co wydałeś, z tym, co miałeś wydać. Czy są obszary, w których zaoszczędziłeś pieniądze – na przykład rejestrując się wstępnie w usługach pokazowych? Czy przekroczyłeś budżet w innych obszarach? Nieprzewidziane okoliczności czasami podnoszą koszty, ale konsekwentne pomijanie celów może oznaczać konieczność dostosowania budżetów lub wyborów. Omów, co to jest i wprowadź potrzebne zmiany przed następnym pokazem.

lt;bgt; 9. Jakie inne możliwości wystawiennicze – w kraju i za granicą – można wykorzystać? lt;/bgt;

Co najmniej jeden

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *