Zamień wywiady z mediami w sprzedaż

Tytuł:
Przekształć wywiady z mediami w sprzedaż

Liczba słów:
720

Podsumowanie:
Wiele osób nie rozumie, czym są dźwięki. Nie wiedzą, jak tworzyć dźwięki, które się sprzedają. Nie wiedzą, że nie wystarczy być sprytnym, zabawnym lub żartobliwym. Może to uszczęśliwić gospodarzy telewizyjnych i radiowych, ale często nie przyniesie rezultatów, których szukasz: rozwój firmy, sprzedaż większej ilości produktów, zdobycie nowych klientów, więcej klientów lub zwiększenie opłat.

Chcesz tworzyć dźwięki, które mówią o tym, kim jesteś, co robisz i jak dobrze …

Słowa kluczowe:
media, coaching medialny, marketing , reklama, PR

Treść artykułu:
Wiele osób nie rozumie, czym są bzdury. Nie wiedzą, jak tworzyć dźwięki, które się sprzedają. Nie wiedzą, że nie wystarczy być sprytnym, zabawnym lub żartobliwym. Może to uszczęśliwić gospodarzy telewizyjnych i radiowych, ale często nie przyniesie rezultatów, których szukasz: rozwój firmy, sprzedaż większej ilości produktów, zdobycie nowych klientów, więcej klientów lub zwiększenie opłat.

Chcesz rozwinąć ukąszenia, które mówią do tego, kim jesteś, co robisz i jak dobrze to robisz. Soundbites to podstawowe komunikaty, które będą generować sprzedaż i rozpoznawalność. Składają się z anegdot, analogii, opowieści, linijek i faktów, o których można mówić w 15-30 sekund. Powinny być skupione na tym, co chcesz, aby wiedzieli Twoi odbiorcy. Aby zamienić wywiady medialne w sprzedaż, oto 3 rzeczy, które możesz zrobić.

1. Uwzględnij swoją przeszłość w swoim obecnym doświadczeniu.

Camus mówi:* Jesteśmy sumą naszych wyborów.* Chcemy wiedzieć, jak Twoje marzenia z dzieciństwa wpłynęły na karierę, którą wybrałeś. Twoja przeszłość często ma predyktory dla przyszłych zainteresowań i decyzji życiowych. Jeśli nie chcesz wracać do dzieciństwa, wróć do swojej kariery zawodowej. Sarah Newton, najlepsza trenerka nastolatków w Wielkiej Brytanii, powiedziała, że kiedy była nieletnim funkcjonariuszem więziennym, najbardziej słyszała od nastolatków, że nie czuli się wysłuchani, zrozumiani ani szanowani.* Najważniejszą rzeczą, jaką może zrobić rodzic, jest słuchanie* – mówi Newton.

Często dźwięki, takie jak Newton, wydają się proste. Ale wydestylowanie pomysłów do ich istoty wymaga pracy. To stwierdzenie bez ozdób jest często najpotężniejsze.

Innym sposobem na powiązanie przeszłości z teraźniejszością jest pokazanie, jak Twoja pasja napędza Twój zawód.* Ludzie myślą, że jestem zdyscyplinowany. To nie jest dyscyplina. To oddanie. Jest wielka różnica*, mówi Luciano Pavarotti. Wybierz słowa, które pokazują Twoje oddanie.

2. Uwzględnij sukcesy klientów.

W jaki sposób Twój produkt lub usługa wpłynęła na Twoich klientów lub klientów? Opowiedz historię, która koncentruje się na tym sukcesie. Marty Friedman, lider seminarium i autor ~ Straight Talk for Men About Marriage, ~ mówi:* Adwokat, który przyszedł na jedno z moich seminariów, powiedział, że nie sądził, że wiele z tego wyciągnął – dopóki nie wrócił do domu i jego żona chciała uprawiać z nim seks – pierwszy raz od miesięcy. ~ Chyba musiałem się czegoś nauczyć ~ przyznał prawnik.*

Friedman opowiada bardzo zwięzłą historię z mocną puentą. A ten dźwiękowy urywek pokazuje, że jego metody są tak potężne, że działają na niewierzących i trudnych do sprzedania sprawach, takich jak prawnicy.

3. Pokaż swoje cierpienie.

Znane mi osoby, które najbardziej ucierpiały, są zabawne, sarkastyczne i mądre, ale nigdy sacharyny. Sacharyna to cała ta słodka mowa o miłości i zrozumieniu, która jest łatwa. Miłość, zrozumienie i przebaczenie nie są chorowite. Często wynikają z goryczy, beznadziejności i bólu serca. Ufamy tym ludziom, którzy cierpieli lub wielokrotnie zawiedli i są gotowi podzielić się swoimi spostrzeżeniami – w sposób niewymowny.

Dr. Vicki Rackner, dyrektor generalna Medical Bridges i redaktorka działu medycznego „Hope Health Letter”, która dociera do ponad 3 milionów ludzi, mówi, że w wieku 40 lat dokonała radykalnego wyboru: zamknąć prywatną praktykę i być z synem.* Gdy drzwi sali operacyjnej się zamknęły, otworzyły się inne. Nie mogę ci powiedzieć, że wszyscy żyli długo i szczęśliwie, ponieważ jesteśmy „raz na jakiś czas”.*

Kończąc swoją praktykę, podjęła decyzję o rezygnacji z operacji na rzecz zostania pacjentką orędownik, sprzeciwia się temu, co* społeczeństwo* mogłoby uznać za właściwe dla dyplomowanego chirurga z pełną praktyką. Od razu wiesz, że jest rozważna i ma ogromną empatię i wnikliwość. Czy jako pacjent nie chciałbyś jej mieć po swojej stronie?

Soundbites, mówienie skondensowanym językiem, aby przekazać swoje uwagi, jest sztuką, którą należy ćwiczyć codziennie w wywiadach medialnych i poza nimi, aż stanie się naturalnym sposobem mówienia.

Jeśli włączysz swoją przeszłość do obecnych doświadczeń, uwzględnisz sukcesy klientów i pokażesz swoje
cierpienie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, będziesz postrzegany jako ekspert, zwiększysz sprzedaż i rozwiniesz
podążanie za wszystko podczas demonstracji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *