Zalety danych demograficznych w planie marketingowym

Tytuł:
Zalety danych demograficznych w planie marketingowym

Liczba słów:
504

Podsumowanie:
Informacje demograficzne są łatwo dostępne i oparte na informacjach zebrane przez Biuro Spisu Ludności. Jeśli prowadzisz badania, aby założyć nowy biznes lub ulepszyć swoje strategie marketingowe, powinieneś wykorzystać te informacje na swoją korzyść. Pomoże to zapewnić, że Twoje wysiłki odniosą sukces na rynku docelowym. Niezastosowanie danych z raportu demograficznego może kosztować czas, pieniądze i sprzedaż.

Słowa kluczowe:
Raporty demograficzne, dane demograficzne, dane demograficzne, mapy demograficzne, szacunki demograficzne, dane demograficzne, informacje demograficzne, informacje demograficzne

Treść artykułu:
Informacje demograficzne są łatwo dostępne i opierają się na informacjach zebranych przez Census Bureau. Jeśli prowadzisz badania, aby założyć nowy biznes lub ulepszyć swoje strategie marketingowe, powinieneś wykorzystać te informacje na swoją korzyść. Pomoże to zapewnić, że Twoje wysiłki odniosą sukces na rynku docelowym. Niezastosowanie danych z raportu demograficznego może kosztować czas, pieniądze i sprzedaż.

Istnieje znaczna ilość danych, które będziesz mógł wykorzystać w swoim planie marketingowym z raportem demograficznym. Znajdziesz tam informacje o wieku ludzi w tej okolicy, ich poziomie wykształcenia i przedziale dochodów. To, co sprzedajesz, musi być czymś, czego ci ludzie będą chcieli. Uwzględnienie ich danych demograficznych może pomóc Ci znaleźć właściwy sposób promowania go poprzez odwoływanie się do ich emocji.

Zamiast inwestować swój czas i pieniądze w nowy biznes, otwierać drzwi i nikt nie przychodzi, musisz skorzystać z dostępnych informacji demograficznych. Dostarczy Ci istotnych informacji na temat trendów i stylu życia mieszkańców okolicy. Jest to jeszcze ważniejsze, jeśli Twoja firma sprzedaje towary lub usługi uważane za towary luksusowe, a nie artykuły pierwszej potrzeby. Jeśli dane demograficzne wskazują, że jest to wyjątkowo biedny obszar, to prawdopodobnie nie jest zbyt wiele osób, które przyjdą, aby kupić to, co masz do zaoferowania na tym obszarze.

Dlatego odkrywasz, że określone typy firm mogą się rozwijać w dowolnej lokalizacji. Posiadają informacje demograficzne i wykorzystują je do skutecznych strategii marketingowych. Przekonasz się również, że niektóre lokalizacje mają jedną nieudaną działalność po drugiej. Nie wynika to z braku umiejętności lub poświęcenia ze strony właściciela firmy. Faktem jest, że dane demograficzne tego obszaru po prostu nie odpowiadają typom oferowanych firm.

Wykorzystanie danych z raportów demograficznych do celów marketingowych spadło w ostatnich latach ze względu na popularność biznesów internetowych. Ponieważ sprzedają towary i usługi na skalę globalną, nie ma to znaczenia dla danych demograficznych, ponieważ nie prowadzą sprzedaży na określonym obszarze. Mogą go sprzedać komuś znajdującemu się w odległości 100 mil lub 10000.

Jednak dla tradycyjnych firm, które polegają na tym, że ludzie w okolicy mogą przyjść w celu dokonania zakupu, ten rodzaj informacji jest bardzo ważny. Starbucks to jeden z liderów branży kawowej. Być może zauważyłeś, że ich lokalizacje są zawsze bardzo ruchliwe.

Jednym z głównych powodów jest to, że zajmują się one analizą danych demograficznych. Znają grupę wiekową osób, które prawdopodobnie piją kawę, i znają lokalizacje, w których osoby z tej grupy wiekowej prawdopodobnie będą pracować. Są to również obszary o dużym natężeniu ruchu pieszego, dzięki czemu mogą uzyskiwać sprzedaż od osób idących do pracy lub spacerujących codziennie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *