Zacznij od początku Sekrety sukcesu

Tytuł:
Początek od początku: Sekrety sukcesu

Liczba słów:
745

Podsumowanie:
Nigdy nie masz drugiej szansy na zrobienie pierwszego wrażenia. Dobry początek oznacza, że jesteś już w połowie skończony. Po nawiązaniu relacji z klientem, po ustanowieniu pozytywnych podstaw, ciężka praca polegająca na negocjowaniu transakcji i sfinalizowaniu sprzedaży staje się o wiele łatwiejsza.

Słowa kluczowe:
marketing targowy, sponsoring targów, grupa docelowa, szkolenie pracowników targów, szkolenie pracowników wystawców, książki targowe, szkolenie pracowników stoisk, stoiska, spotkania, wydarzenia

Treść artykułu:
Nigdy nie masz drugiej szansy, aby zrobić pierwsze wrażenie. To powiedzenie tak prawdziwe, że stało się frazesem – zwrotem używanym przez sprzedawców garniturów i dostawców szamponów – ale jest to powiedzenie, które powinno służyć jako motto dla personelu stoiska.

Targi to nieprzerwana seria początków. Każda chwila – od chwili otwarcia drzwi do mrugnięcia lampkami sygnalizującymi koniec dnia – to moment, w którym można było spotkać się z klientami po raz pierwszy.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, te kluczowe pierwsze chwile zapoczątkują wzajemnie korzystną relację, która będzie trwała latami. Z drugiej strony, jeśli wrażenie, jakie wywołujesz, nie jest tak pozytywne, pożegnałeś się z biznesem na całe życie.

Dobre rozpoczęcie oznacza, że jesteś już w połowie skończony. Po nawiązaniu relacji z klientem, po ustanowieniu pozytywnych podstaw, ciężka praca polegająca na negocjowaniu transakcji i sfinalizowaniu sprzedaży staje się o wiele łatwiejsza. Oto, co musisz wiedzieć, aby za każdym razem wywoływać pozytywne pierwsze wrażenie w ciągu długich godzin i dni spędzonych na targach.

lt;bgt; Co tu jest na sprzedaż? lt;/bgt;

Twoja firma może produkować komputery lub luksusowe samochody. Możesz sprzedawać szczotki do szorowania. Możesz sprzedawać najlepsze klejnoty znalezione na subkontynencie indyjskim. To nie ma znaczenia. Kiedy jesteś na targach, sprzedajesz TY.

Dzisiejsi kupujący są zdenerwowani. Przeszli przez bańkę internetową. Widzieli, jak Enron wysadza się w powietrze, a skandal korporacyjny następuje po skandalu korporacyjnym. Jednak nadal muszą robić interesy. Skąd wiedzą, komu mogą zaufać?

W biznesie zawsze będzie istniał element analizy due diligence, ale zaskakująca liczba decyzji jest podejmowanych przez ludzi „ufających własnym instynktom”. Podczas tych kluczowych pierwszych minut, w których sprawdzasz uczestnika, sprawdzają cię. Być może nieświadomie oceniają to, co postrzegają jako Twoje intencje i motywacje. Niewiele osób wierzy, że mogą dostać dobrą ofertę od kogoś, kogo nie uważają za dobrą osobę.

lt;bgt; Sekret klucza: lt;/bgt; Ludzie muszą Cię „kupić”, zanim będą mogli kupić Twoje produkty.

lt;bgt; Słyszysz, co mówię? lt;/bgt;

Komunikacja niewerbalna odgrywa ogromną rolę w tworzeniu pierwszego wrażenia. Uczestnicy nieustannie obserwują. Jeśli twoja mowa ciała świadczy o tym, że nie chcesz być na pokazie, wolisz nie angażować się z uczestnikami lub po prostu wykonujesz ruchy, to zauważą to i pójdą gdzie indziej.

Stanie w rogu wystawy z założonymi rękami mówi uczestnikom: „Trzymajcie się z daleka! Jestem na straży. Siadając, przeglądając magazyn lub rozmawiając z kolegami, mówi: „Mam lepsze rzeczy do roboty”. Wszystko razem oznacza „Nie jesteś dla mnie ważny”, nawet jeśli zapytasz uczestników, co możesz dla nich dzisiaj zrobić.

lt;bgt; Sekret: lt;/bgt; Ludzie nie będą przychodzić, jeśli Twój język ciała mówi „Odejdź!”

lt;bgt; Ściana hałasu lt;/bgt;

Musisz podejść do uczestników, zaangażować ich, powitać ich w swoich stoiskach. Niestety, wielu pracowników uważa, że oznacza to, że muszą oferować ciągły strumień rozmów, od powitalnego powitania po zapewnienie, że „będziemy w kontakcie!” gdy uczestnik spieszy się do spokojniejszej, cichszej wystawy.

Mówienie jest ważne, ale słuchanie jest ważniejsze. Skoncentruj się z własnej gadki sprzedażowej na faktycznym słuchaniu klienta, a wyniki natychmiast się poprawią. Zadawaj uczestnikom pytania i słuchaj ich odpowiedzi. Poświęć im całą swoją uwagę. Posłuchaj, co mówią, i udziel odpowiednich odpowiedzi.

Fakt, że jesteś skupiony na uczestniku, całkowicie z nim zaangażowany i poświęcony, choćby na krótko, w rozwiązywaniu jego problemów, jest jednym z najłatwiejszych i najskuteczniejszych sposobów wywarcia pozytywnego pierwszego wrażenia. Stanowi dobry precedens, ustalając, w jaki sposób będziesz robić interesy z tym klientem w dalszej perspektywie. Położysz podwaliny pod ten pozytywny, korzystny związek.

lt;bgt; Sekret: lt;/bgt; Skoncentruj się na uczestniku, aby uzyskać maksymalne wyniki.

Te trzy tajemnice będą Cię dobrze znosić w środowisku targowym. Pamiętaj, że aby nawiązać nowe relacje, musisz najpierw wywrzeć pozytywne wrażenie. Pamiętaj, że ludzie muszą Ci ufać

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *