Zachęcanie ludzi do zachowania Twoich kart

Tytuł:
Zachęcanie ludzi do przechowywania Twoich kart

Liczba słów:
468

Podsumowanie:
Bez względu na to, jak zaprojektujesz swoją kartę, upewnij się, że skutecznie dostarczają informacji że klienci muszą wiedzieć.

Słowa kluczowe:
biznes, karty, poligrafia, usługi

Treść artykułu:
Dla przedsiębiorcy biznes to coś więcej niż kartka papieru. Reprezentuje ich wizerunek i lata wysiłku, ciężkiej pracy i marzeń. Ale dla innych osób to tylko kolejna reklama, kolejny bałagan do archiwizacji. Dla nich Twoja wizytówka może być niczym innym, jak każda inna wizytówka, która w danym momencie trafia na ich biurko. Więc jako biznesmen, jak możesz sprawić, by Twoja karta przyciągała uwagę, została zachowana i faktycznie używana?

Często warto pomyśleć o powodach, dla których ludzie trzymają wizytówki. Zrozumienie tej koncepcji może wpłynąć na wygląd i skuteczność Twojej karty. Jest kilka powodów, dla których ludzie trzymają nawet wizytówki. Po pierwsze, używają ich jako łącza do dostawcy lub zasobu. Załóżmy, że prowadzisz działalność budowlaną i spotykasz kogoś, kto sprzedaje ciężko znaleźć sprzęt. Prawdopodobnie zachowasz ich wizytówkę, aby skontaktować się z nimi, gdy będziesz potrzebować sprzętu. Po drugie, możesz zachować je jako kontakt z kolegą. Być może od czasu do czasu musisz skontaktować się z partnerami biznesowymi lub współpracować z innymi przedstawicielami branży. Posiadanie ich wizytówek może znacznie ułatwić kontakt.

Możesz także zachować wizytówki z powodów niezwiązanych z biznesem, na przykład podczas spotkań towarzyskich i organizacji przyjęć. Podobnie możesz zachować wizytówki w celu skierowania ich do kogoś innego. Na przykład twój sąsiad potrzebuje kogoś, kto myje okna. Prawdopodobnie przekażesz mu kartę, aby mógł się z nimi skontaktować.

Ale często ludzie postrzegają wizytówki po prostu jako dane kontaktowe klienta lub potencjalnego klienta. Przy odrobinie planowania możesz uniknąć tej rutyny i sprawić, że Twoje karty będą wyjątkowe i bardziej przydatne dla klientów.

Istnieją dziesiątki sposobów, za pomocą których możesz zachęcić klientów do zatrzymania Twojej wizytówki. Większość tych pomysłów koncentruje się na dostarczaniu informacji, które mogą być przydatne dla klienta. Używając unikalnego formatu, takiego jak potrójny format lub dodając odpowiednie informacje na odwrotnej stronie wizytówki, możesz dodać wartość do swojej wizytówki, która sprawia, że warto ją zachować. Na przykład możesz dołączyć na odwrocie karty kalendarz z typowymi nadchodzącymi wydarzeniami. Załóżmy, że jesteś właścicielem kawiarni. Na odwrocie karty możesz promować wydarzenia, takie jak zespoły na żywo, wieczory karaoke lub wieczory komediowe.

Niemniej jednak, bez względu na to, jak zaprojektujesz swoją kartę, upewnij się, że nadal skutecznie dostarcza informacji, które klienci muszą znać. Pamiętaj, że Twoja karta może zostać przekazana komuś innemu lub odbiorca może próbować Cię później przypomnieć po długim dniu spotkań z ludźmi na zjeździe. Więc spraw, aby te karty zrobiły sprzedaż za Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *