Wzywamy wszystkich wynalazców Sześć sposobów zarabiania pieniędzy na wielkim pomyśle.

Tytuł:
Wzywamy wszystkich wynalazców: sześć sposobów zarabiania na swoim wielkim pomyśle.

Liczba słów:
641

Podsumowanie:
Dowiedz się, jak zmienić swoje marzenie w prawdziwy wynalazek do zarabiania pieniędzy. Skorzystaj z tych sześciu wskazówek, aby zbudować podstawę do sukcesu na dzisiejszym konkurencyjnym rynku masowej sprzedaży detalicznej.

Słowa kluczowe:
marketing produktów, marketing wynalazków, jak widać w telewizji, wynalazki, zarabianie pieniędzy

Treść artykułu:
Dowiedz się, jak zmienić swoje marzenie w prawdziwy wynalazek zarabiający pieniądze. Skorzystaj z tych sześciu wskazówek, aby zbudować podstawę do sukcesu na dzisiejszym konkurencyjnym rynku masowej sprzedaży detalicznej.

1. Chroń się. Pierwszym krokiem do sukcesu jest zainwestowanie w ochronę. Opatentowanie pomysłu może kosztować od 500 do nawet 10 000 dolarów, ale warto. Jest to obszar, na którym nie chcesz oszczędzać, nawet jeśli oznacza to, że masz mniej do wydania gdzie indziej. Bez silnego patentu jesteś bardziej podatny na nieuczciwych marketerów i sposoby szybkiego wzbogacenia się, a mniej atrakcyjny dla renomowanych marketerów. Upewnij się, że patent jest tylko na Twoje nazwisko; nie przekazuj swojego patentu żadnym innym podmiotom.

2. Przeprowadź badanie rynku. Badania rynku nie muszą kosztować dużych pieniędzy. W rzeczywistości może to być tak proste, jak wysłanie wiadomości e-mail lub wysłanie krótkiej ankiety do znajomych i rodziny. Zadawaj pytania, które pomogą Ci określić, czy Twój produkt jest potrzebny, czy jest atrakcyjny i czy rozwiązuje problem. Poproś o uczciwe odpowiedzi i oceny. Może się okazać, że musisz zmienić kilka rzeczy w swoim produkcie, ale ten pierwszy krok może później zaoszczędzić cenny czas i pieniądze.

3. Opracuj prawdziwy prototyp. Marketerzy szukają prawdziwych produktów, a nie tylko pomysłów. Poświęć trochę czasu na zakup własnych materiałów i zaprojektuj prototyp ręcznie lub zbadaj inne opcje. Skorzystaj z usług firmy zajmującej się projektowaniem przemysłowym, aby zbudować dobry prototyp. Lub wypróbuj lokalny college lub uniwersytet. Wiele z nich posiada działy wzornictwa przemysłowego, które świadczą tę usługę. Unikaj jednak chęci masowej produkcji produktu na tym etapie procesu. Chcesz zdobyć doświadczenie w sprzedaży i opracować strategię marketingową, zanim zainwestujesz pieniądze w masową produkcję.

4. Zdobądź doświadczenie w sprzedaży. Większość marketerów chce osiągnąć niewielki sukces sprzedażowy, zanim zgodzi się na reprezentowanie nowego produktu. Może to być tak proste, jak odwiedzenie lokalnego sklepu z narzędziami i zaprezentowanie właścicielowi nowego produktu. To świetny sposób na zdobycie opinii. Sprzedawcy wiedzą, co się sprzedaje i dlaczego, dzięki czemu mogą udzielić cennych informacji. Dodatkowo, jeśli jesteś w stanie znaleźć kilka sklepów, które są skłonne sprzedać Twój produkt, i możesz wykazać historię sprzedaży, jest bardziej prawdopodobne, że marketer zgodzi się reprezentować Twój produkt.

5. Utwórz demonstrację wideo. Aby zachęcić marketera do wybrania Twojego produktu, ważne jest, aby dołączyć wersję demonstracyjną, która pokazuje Twój produkt w akcji. Nie musi to być nic więcej niż domowe wideo, ale wideo to najlepsze podejście. Rysunki po prostu nie pokazują dobrze, jak działa nowy produkt. Prawdziwi ludzie używający prawdziwego produktu są zawsze najlepsi. Pamiętaj, aby zarejestrować widok produktu z bliska wraz z kilkoma ujęciami akcji. Porozmawiaj o produkcie, jaki problem rozwiązuje i podkreśl wszystkie dzwonki i gwizdki, które czynią go wyjątkowym.

6. Znajdź renomowanego sponsora. Po opatentowaniu pomysłu, przeprowadzeniu badań rynkowych, opracowaniu prototypu, utworzeniu demonstracji wideo i posiadaniu doświadczenia w sprzedaży, nadszedł czas, aby znaleźć marketera, który pomoże Ci sprzedać i wypromować Twój produkt na rynku masowej sprzedaży detalicznej. Ważne jest, aby spędzać czas na badaniu firm. Generalnie najlepiej unikać sklepów typu „wszystko w jednym”. Im więcej pracy wykonasz sam, tym lepiej. Poszukaj firmy marketingowej, która jest wiarygodna i która nawiązała relacje z masowymi detalistami. Tutaj doświadczenie jest najważniejsze. Uważaj na tych, którzy wydają się nieuczciwi lub wydają się wykorzystywać wynalazców i / lub producentów, pobierając wysokie opłaty. Jeśli to możliwe, poproś o rozmowę z innymi wynalazcami lub producentami reprezentowanymi przez firmę.

Aby przenieść swój wynalazek na wyższy poziom, odwiedź lt;a href=’http://www.GardenWeasel.com’gt; http://www.GardenWeasel.com lt;/agt;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *