Wzmocnienie marki w programie PowerPoint

Tytuł:
Wzmocnienie marki w programie PowerPoint

Liczba słów:
757

Podsumowanie:
Wzmocnienie marki korporacyjnej w programie PowerPoint wymaga kilku kluczowych składników, w tym starannego wykorzystania koloru, tekst, zdjęcia i kopiowanie.

Słowa kluczowe:
PowerPoint, projektowanie, branding, slajdy, kolory, typografia

Treść artykułu:
Podstawowy charakter programu PowerPoint sprawia, że jest on idealnym sposobem sprzedaży narzędzie. Masz grupę ludzi, którzy utknęli w pokoju i słuchają mówcy przez dłuższy czas – od piętnastu minut do godziny lub dłużej. To zamknięte środowisko istnieje tylko dla prezenterów, którzy mogą coś sprzedać, niezależnie od tego, czy jest to produkt, usługa czy pomysł.

Jednak wielu prezenterów, szczególnie tych, którzy mają na myśli interes korporacyjny, nie udaje się wykorzystać tego środowiska. Pomyśl o tym. Masz sto osób w pokoju. Wszyscy cię słuchają, ale także obserwują ogromny ekran za tobą, wpatrują się w komunikaty, pochłaniają grafikę. Wykorzystaj ich stałą uwagę, wzmacniając markę na każdym slajdzie.

—————-
Korzystanie z Twojej marki
—————-

„Marka” jest co prawda terminem niejednoznacznym. Obejmuje i podsumowuje wszystko, co dotyczy firmy, co czyni ją wyjątkową, lepszą i zapadającą w pamięć. Elementy marki można podzielić na różne bloki budulcowe, z których jednym jest identyfikacja wizualna. Identyfikacja wizualna firmy obejmuje takie elementy, jak logo, papier firmowy, stoisko targowe, broszury, strona internetowa i tak, PowerPoint.

Logo i slogan

Każdy slajd powinien zawierać przynajmniej logo firmy. Logo powinno być zawsze niezakłócone i wystarczająco duże, aby było łatwe do odczytania – nigdy nie zakładaj, że wszyscy odbiorcy słyszeli o Tobie lub rozumieli Twoją markę. Ponadto, jeśli firma ma hasło, rozważ włączenie go do projektu. Nie musi to być rażące, ale czasami powtarzające się zdanie, bez względu na to, jak małe lub subtelne, może mieć ogromny efekt.

Kolory

Jeśli to możliwe, slajdy powinny konsekwentnie stosować kolory firmowe firmy. Jeśli jesteś McDonald’s, użyj czerwonego i żółtego; jeśli masz BP, użyj zielonego. Kolory mogą być częścią grafiki nagłówka i stopki, tytułów, a nawet strzałek i punktorów. Efekt może być subtelny, ale tworzy bardziej spójny i profesjonalnie wyglądający kawałek; często są to drobne ozdoby i dbałość o szczegóły, które budują świadomość marki.

Czcionki

W tych samych wierszach rozważ użycie czcionki. Jeśli nie rozpowszechniasz swojej prezentacji PowerPoint, masz ogromną swobodę wyboru pisma, ponieważ możesz używać dowolnej czcionki przechowywanej na komputerze lokalnym. W takim przypadku wystarczy skontaktować się z grafikiem, aby uzyskać czcionki firmowe. Mogą to być ezoteryczne kroje pisma zakupione od Adobe lub innej odlewni, więc upewnij się, że masz odpowiednią licencję na ich używanie. (Większość czcionek jest dostarczana z licencją dla pięciu użytkowników).

Jeśli plik ma być rozpowszechniany publicznie, jesteś ograniczony do czcionek dostarczanych z domyślną instalacją firmy Microsoft. Przestudiuj zabezpieczenia swojej firmy i spróbuj dopasować twarz tak dokładnie, jak to możliwe. Poproś grafika firmy o sugerowaną czcionkę.

Fotografia i ilustracja

Często firma decyduje się na określony temat dzięki swoim fotografiom i ilustracjom. Na przykład fotografia IBM jest bardzo prosta, z niewielkimi lub żadnymi efektami. Fotografia Microsoftu jest zawsze w pełnym kolorze i zwykle ma uśmiechniętych ludzi. Chociaż idealne naśladowanie całego kierunku artystycznego firmy byłoby prawie niemożliwe, najlepiej jest jak najlepiej uzupełniać ustalony styl. To kolejny przypadek, w którym drobne szczegóły powoli, ale skutecznie budują zawsze ważne wzmocnienie marki. Pod żadnym pozorem nie należy używać skandalicznie złych obiektów clipart dołączonych do pakietu Microsoft Office; w najlepszym przypadku jest tandetny, w najgorszym obniża pokaz slajdów i markę firmy.

Różne informacje

Obejmuje dodatki, które mogą przynieść korzyści Twoim odbiorcom. Na przykład numer stoiska może być mądrym wpisem, jeśli jesteś na targach. Adres URL jest obecnie prawie powszechny. W przypadku prezentacji o dużym natężeniu sprzedaży często dobrym dodatkiem jest adres e-mail prezentera lub bezpłatna linia zamówień firmy, jeśli chcesz być bardziej bezczelny. Włączenie wszystkiego nie jest konieczne – równie ważne jest zachowanie porządku w projekcie prowadnicy.

—————-
Korzyści
—————-

Jeśli zostanie wykonana poprawnie, prezentacja PowerPoint może być całym doświadczeniem brandingowym. Nigdy nie omawiając bezpośrednio swojego logo lub czcionek, udało Ci się z powodzeniem poinformować całą publiczność o swojej tożsamości wizualnej, a to pozytywne wzmocnienie zwiększa świadomość rynkową.

Może w myślach zanotowali Twój adres URL, aby sprawdzić później. Może zapisali Twój adres e-mail do pliku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *