Wyzwanie w 7 krokach – czy Twoja firma marketingowa się sprawdza

Tytuł:
Wyzwanie w 7 krokach – czy Twoja firma marketingowa się sprawdza?

Liczba słów:
481

Podsumowanie:
Co Cię wyróżnia? Skąd mam wiedzieć, że uzyskam wartość z twoich usług? Dlaczego powinienem korzystać z twoich usług, a nie komuś innemu? To pytania, które ciągle otrzymuję. Jestem pewien, że w Twojej firmie masz równoważne pytania. W tym artykule obiektywnie przyjrzymy się kryteriom, które należy stosować przy wyborze usług takich jak 3R. Zdecydowanie radzę używać tego jako szablonu dla sprzedawanych produktów i usług.

Słowa kluczowe:
marketing, zysk, sprzedaż, marketing sprzedaży, wzrost sprzedaży, rozwój biznesu, miara, kryteria

Treść artykułu:
Co sprawia, że różne? Skąd mam wiedzieć, że uzyskam wartość z twoich usług? Dlaczego powinienem korzystać z twoich usług, a nie komuś innemu? To pytania, które ciągle otrzymuję.

Jestem pewien, że w Twojej firmie otrzymujesz równoważne pytania. W tym artykule obiektywnie przyjrzymy się kryteriom, które należy stosować przy wyborze usług takich jak 3R. Zdecydowanie radzę używać tego jako szablonu dla sprzedawanych produktów i usług.

Wszystkie firmy są zakładane z myślą o jednym kluczowym celu – zarabianiu pieniędzy. Właściciele i inwestorzy wpłacają pieniądze do firmy na podstawie pomysłu i planu biznesowego. Jednak bez ciągłej i zyskownej sprzedaży zawiodą.

Ważne jest, aby właściciele firm zdali sobie sprawę, jak ważne jest skuteczne planowanie sprzedaży i marketingu. Oznacza to zrozumienie, dlaczego ludzie kupują ich produkty, kto je kupuje, jakie problemy rozwiązuje zakup tych produktów i jakie rozwiązanie tych problemów umożliwia kupującemu. Wreszcie zrozumienie, w jaki sposób klienci będą przypisywać wartość własnemu produktowi, a także zrozumienie kosztów jego nie kupowania.

Zgodnie z tym bardzo ważne jest, aby znać proces podejmowania decyzji, a także wiedzieć, kim są ich konkurenci. Wpłynie to na strategię sprzedaży i marketingu, a także ceny.

Jeśli nie jesteś doświadczonym menedżerem ds. Sprzedaży lub marketingu lub rzeczywiście nie masz czasu na zrobienie wszystkiego samodzielnie, powinieneś zainwestować w niektóre usługi, aby uzupełnić swój własny zestaw umiejętności. Poniżej znajduje się kilka kryteriów, które należy wziąć pod uwagę, zanim zdecydujesz się na kogoś, kto pomoże Ci wygenerować dodatkowy biznes;

1. Doświadczenie – czy mają odpowiednie doświadczenie w mojej branży – czy mają zadowolonych klientów?

2. Zrozumienie – Czy rozumieją, jakie są moje problemy i problemy – Co ważniejsze, czy rozumieją problemy mojego rynku docelowego?

3. Metodologia – Czy przestrzegają i wdrażają sprawdzone procesy – Czy sprawdzą się w mojej firmie?

4. Pomiar – czy śledzą wszystkie wyniki – Czy mogę dokładnie zobaczyć, co otrzymuję za swoje pieniądze?

5. Wspólne ryzyko – czy pracują za stałą czy stałą opłatą – czy też ich część wynagrodzenia jest oparta na mojej rzeczywistej sprzedaży?

6. Wiarygodność – czy brzmią wiarygodnie – czy jestem gotów zaufać przyszłości mojej firmy w tej firmie?

7. Uczciwość – Jak bardzo są ze mną szczerzy – Czy kontakty, plany i aspiracje moich klientów są bezpieczne?

I na koniec

8. Pasja – czy mają pasję do odniesienia sukcesu we własnym biznesie, która będzie odzwierciedlać to, co robią dla mojej firmy?

Każde zaangażowanie z firmą zewnętrzną powinno być oparte na partnerstwie. Musisz podzielać wspólne wartości i przekonania. Chociaż wszystkie firmy powinny działać w celu osiągnięcia zysku, potrzebna jest również naczelna zasada troski i obsługi klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *