Wyznacz cele marketingowe w 10 prostych krokach, jak zaplanować swój sukces

Tytuł:
Wyznacz cele marketingowe w 10 prostych krokach: Jak zaplanować swój sukces

Liczba słów:
1511

Podsumowanie:
Czy to w jakikolwiek sposób brzmi znajomy?

* W zeszłym roku zadeklarowałeś, że był to TEN rok, w którym rozwinął się Twój biznes. Być może utworzyłeś nawet listę rzeczy do zrobienia, która zawierała takie rzeczy, jak „Zarabiaj więcej pieniędzy”, „Znajdź nowych klientów” itp.

Ale pomimo stworzenia listy zaufanych osób, życie stanęło na przeszkodzie. nie chcesz robić, więc nie jesteś teraz bliżej osiągnięcia swojego celu niż o tej porze w zeszłym roku.

Właściwie samo myślenie o tym, czego (łyk!) Nie osiągnąłeś, sprawia, że czujesz się trochę nieswojo …

Słowa kluczowe:
marketing małych firm

Treść artykułu:
Czy to brzmi znajomo?

* W zeszłym roku zadeklarowałeś, że był to TEN rok, w którym rozwinął się Twój biznes. Być może utworzyłeś nawet listę rzeczy do zrobienia, która zawierała takie rzeczy, jak „Zarabiaj więcej pieniędzy”, „Znajdź nowych klientów” itp.

Ale pomimo stworzenia listy zaufanych osób, życie stanęło na przeszkodzie. nie chcesz robić, więc nie jesteś teraz bliżej osiągnięcia swojego celu niż o tej porze w zeszłym roku.

W rzeczywistości samo myślenie o tym, czego (łyk!) Nie osiągnąłeś, sprawia, że czujesz się trochę nieswojo i rozczarowany. Mogłeś nawet wmówić sobie, że po prostu nie możesz znaleźć czasu na rozpoczęcie pracy nad swoimi celami, ze wszystkimi wyzwaniami klientów w ostatniej chwili, problemami pracowniczymi i pośpiesznymi próbami marketingu.*

Dobra wiadomość jest taka, że osiągnięcie celów nie musi być takie trudne. Jeśli znasz moją pracę i / lub subskrybujesz mój biuletyn, wiesz, że w sercu jestem planistą. To najlepszy sposób, aby upewnić się, że faktycznie osiągniesz cele, które chcesz osiągnąć w tym roku … i nie tylko.

Oto prosta, ale pomocna metoda planowania własnego sukcesu. Po prostu weź długopis i papier i gotowe!

1. Pomyśl, gdzie chciałbyś być za 3 lata. Wybieram 3 lata, ponieważ jest to rozsądny czas, w którym można spodziewać się dość dużych zmian – takich jak osiągnięcie statusu znanego w kraju eksperta w swojej dziedzinie, znaczny wzrost zarobków netto lub po prostu znalezienie lepszej klienteli to cię nie stresuje. Osiągnięcie wielu celów może zająć trochę czasu, powyżej zaledwie 12 miesięcy. (Wszyscy wiemy, jak szybko może minąć miesiąc!)

Więc zastanów się długo i intensywnie nad tym, co chciałbyś osiągnąć, przede wszystkim.

2. Dlaczego chcesz osiągnąć te cele? Jaka jest Twoja motywacja? Ponieważ naprawdę chcesz je urzeczywistnić, czy też uważasz, że* powinieneś* je osiągnąć?

Teraz nie czas na zabawę w „powinno”. Zamiast tego upewnij się, że każdy cel na Twojej liście jest motywowany właściwymi celami, a mianowicie, że chcesz, aby były one realizowane, ponieważ są idealne dla Twojego zestawu umiejętności i kluczowych mocnych stron.

Kluczowe jest tutaj wykluczenie celów, które sobie wyznaczyłeś, a które w rzeczywistości nie są zgodne z Twoim systemem wartości i marzeniami. Czas skoncentrować się na tym, czego TY chcesz! Pozwoli to zaoszczędzić wiele godzin czasu i frustracji.

3. Upewnij się, że dążysz do wystarczająco wysokich celów! Wielu moich klientów początkowo ma tendencję do krótkiej sprzedaży; dopiero po omówieniu swojego potencjału widzą, co naprawdę mogą osiągnąć.

Ważne jest również, aby zadać sobie bardzo poważne pytania, jeśli po prostu planujesz nie zawieść. Nie, nie chcesz podejmować ryzyka, które znacznie osłabi cię, jeśli zawiodą, ale musisz podjąć obliczone ryzyko, które wyniesie cię na nowe wyżyny.

4. Czego potrzeba, żeby cię tam dostać? Chcesz rozważyć kroki, które doprowadzą Cię do każdego z Twoich celów.

Jeśli, na przykład, obecnie zarabiasz 45 000 USD rocznie i masz nadzieję osiągnąć ponad 1 milion USD w działalności w ciągu 3 lat, musisz określić zmiany, które wprowadzisz w całym modelu biznesowym, które pozwalają ci to zrobić.

Być może będziesz musiał:

– zatrudnić więcej pracowników do obsługi zwiększonej działalności

– przestań handlować godzinami dla pieniędzy (lub tyle godzin dla pieniędzy), zaczynając aby pomóc grupom klientów, a nie osobom indywidualnym i / lub przejść do publikowania informacji

– rozpocząć rekrutację klientów w sposób, który dotrze do dużej liczby docelowych potencjalnych klientów, zamiast skupiać się na mniej czasochłonnym i oszczędnym marketingu metody

– rozszerz zasięg poza swój obszar lokalny

– poznaj osoby, które pomogą Ci osiągnąć Twoje cele

– zacznij eliminować klientów, których nie masz nie lubię pracować z tymi, którymi się zajmujesz, i koncentrować się na nich, którzy zazwyczaj przynoszą dla Ciebie więcej, ale wymagają mniejszego trzymania się za ręce

– itd.

Wypisz ogólne kroki, które będą potrzebne zrobić, aby iść naprzód, wraz z czasem, jaki zajmie ci ich osiągnięcie.

5. Jakie umiejętności potrzebujesz g

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *