Wystarczy jedno kliknięcie, aby skorzystać z Internetu, aby ułatwić badanie rynku

Tytuł:
Wystarczy jedno kliknięcie: Wykorzystanie Internetu do ułatwienia badań rynku

Liczba słów:
823

Podsumowanie:
Badania rynku są jednymi z najbardziej wartościowych sprzedawanie narzędzi, które posiada organizator pokazów. Ponieważ Online Expo staje się coraz bardziej obecna w branży, oto pięć technik, które uzupełniają tradycyjne metody badania rynku.

Słowa kluczowe:
marketing targowy, planowanie targów, szkolenie targów, szkolenie personelu targów, szkolenie personelu wystawców, książki targowe

Treść artykułu:
Badania rynku to jedno z najcenniejszych narzędzi sprzedażowych, jakie posiada organizator pokazów. Dokładne dane rynkowe co do minuty uzbroją Cię w rodzaj cennych informacji, których potrzebujesz, aby „sprzedać” swój pokaz potencjalnym wystawcom, w tym kto bierze udział w Twoim pokazie, jak dobrze wystawcy wypadli na zeszłorocznych targach i jakiego rodzaju sprzedaż liczby wynikały z udziału w wydarzeniu. Doświadczeni wystawcy – ci, którzy mogą w znaczący sposób przyczynić się do sukcesu Twojego pokazu – będą chcieli znać tego typu informacje.

Wszelkie informacje, które udostępniasz potencjalnym wystawcom, muszą być aktualne i dokładne. Niestety zatrudnienie zespołu do badań rynku, zwłaszcza corocznie, może być kosztowną propozycją. Samodzielne badanie rynku może być czasochłonne i frustrujące. A co by było, gdyby istniał sposób na usprawnienie tego procesu, sprawienie, by był łatwy i efektywny zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich klientów?

Wejdź do internetu. Organizatorzy targów są żałośnie w tyle, jeśli chodzi o wykorzystanie potencjału internetu do badań rynkowych. Ponieważ Online Expo staje się coraz bardziej obecna w branży, konieczne jest, aby organizatorzy pokazów włączali elementy internetowe do tradycyjnych pokazów, aby zaspokoić potrzeby wystawców, zwłaszcza jeśli dotyczą one badań rynkowych. Przejście do bardziej wirtualnego społeczeństwa stworzyło oczekiwanie natychmiastowej, dokładnej informacji – oczekiwanie, które musimy spełnić, jeśli mamy przeżyć.

Oto pięć technik, których możesz użyć, aby spełnić to oczekiwanie:

– lt;bgt; Ciągłe gromadzenie informacji: lt;/bgt; Badania rynku nie są zjawiskiem raz w roku. Dynamiczny charakter rynku sprawia, że nowi wystawcy nieustannie zakładają sklep, a inne firmy, które wystawiały się z Tobą od lat, mogą mieć kłopoty finansowe. Skorzystaj z Google lub innych programów o nowych alertach, aby wysłać Ci e-mail, gdy którykolwiek z wystawców opublikuje wiadomości – ich powodzenie (lub jego brak!) Może wpłynąć na Twój pokaz. Jednocześnie monitoruj wiadomości związane z lokalizacją programu, danymi demograficznymi związanymi z prawdopodobnymi uczestnikami i innymi interesującymi rzeczami.

Podejmij zobowiązanie, że co najmniej raz na kwartał będziesz kontaktować się ze swoimi wystawcami za pośrednictwem swojej witryny internetowej lub ukierunkowanych wiadomości e-mail. Zaproś odbiorców do udziału w ankiecie, wypełnienia ankiety lub wyrażenia opinii. Wiele osób to zrobi, zwłaszcza jeśli ankieta, ankieta lub formularz opinii są szybkie i łatwe w nawigacji. Zapewnia to stały strumień danych przez cały rok.

– lt;bgt; Zaproś otwartą komunikację: lt;/bgt; Wystawcy i potencjalni wystawcy powinni zawsze wiedzieć, jak się z Tobą skontaktować. Łatwa w nawigacji witryna jest koniecznością dla wszystkich firm, ale niezbędna dla organizatorów pokazów. Zastanów się nad umieszczeniem bezpośrednich linków do często zadawanych pytań, łatwych do znalezienia opcji kontaktu, a nawet „pomocy na żywo” za pośrednictwem czatu e-mail na czas kryzysu tuż przed koncertem.

– lt;bgt; Utwórz fora dyskusyjne: lt;/bgt; Fora dyskusyjne, niezależnie od tego, czy są zbudowane jako tablice ogłoszeń, czy w formacie grupowym, oferują doskonałą okazję do zaproszenia opinii, zadawania pytań wystawcom i burzy mózgów nowych pokaż funkcje. Każda grupa powinna być zbudowana z kanałem RSS i XML, tak aby mogła być łatwo odebrana przez agregatory wiadomości, zapewniając zaproszenie do udziału w dyskusji jak najszerszej publiczności. Będziesz potrzebować pracownika do regularnego monitorowania grupy, co obejmuje odfiltrowywanie spamu i nieodpowiednich wiadomości, ale zebrane dane będą warte wyniku.

– lt;bgt; Przeglądaj inne społeczności: lt;/bgt; zajmujesz się wystawianiem, ale klientów nie. Poświęć trochę czasu na odwiedzanie ich spotkań internetowych – branżowych tablic ogłoszeniowych, grup dyskusyjnych i list e-mailowych. Możesz aktywnie uczestniczyć lub po prostu biernie czytać, co się dzieje – jest to znane jako „czające się” i jest źle widziane w niektórych społecznościach, akceptowane w innych. Tak czy inaczej, w pierwszym rzędzie zobaczysz, co dzieje się w branży Twojego klienta, i lepiej zrozumiesz jego potrzeby. Od czasu do czasu rozmowa zamieni się w konwencje i pokazy branżowe, co może być bardzo cennym doświadczeniem edukacyjnym.

– lt;bgt; Zapewnij bogate treści motywacyjne: lt;/bgt; uczestnicy będą odwiedzać Twoją witrynę lub brać udział w ankietach tylko wtedy, gdy zaoferujesz im coś wartościowego w zamian za ich czas. Może to być edukacyjne – bogate w treść artykuły, w których opisano niektóre z

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *