Wyślij prawdziwe papierowe kartki z życzeniami, aby zbudować firmę i nie tylko

Tytuł:
Wysyłaj prawdziwe papierowe kartki z życzeniami, aby budować biznes i nie tylko

Liczba słów:
473

Podsumowanie:
Większość firm spędza ogromną ilość czasu i pieniędzy na szukaniu dla NOWYCH klientów. Reklamujemy się, wykonujemy telefony, a nawet podróżujemy po całym kraju na spotkania, a wszystko to w pogoni za wciąż nieuchwytnym strumieniem nowych klientów.

Prawdopodobnie zapominamy o tym, że nawet 80% wzrostu sprzedaży może i powinno pochodzić od klientów z PRZESZŁOŚCI. Osoby, które wcześniej u Ciebie kupowały, są sprzedawane w przedsprzedaży wraz z Twoimi produktami i usługami. Często wystarczy proste przypomnienie, aby
dotarli do …

Słowa kluczowe:
biznes, kartki z życzeniami, marketing, zasoby ludzkie

Artykuł Treść:
Większość firm spędza mnóstwo czasu i pieniędzy na poszukiwaniu NOWYCH klientów. Reklamujemy się, wykonujemy telefony, a nawet podróżujemy po całym kraju na spotkania, a wszystko to w pogoni za wciąż nieuchwytnym strumieniem nowych klientów.

Prawdopodobnie zapominamy o tym, że nawet 80% wzrostu sprzedaży może i powinno pochodzić od klientów z PRZESZŁOŚCI. Osoby, które wcześniej u Ciebie kupowały, są sprzedawane w przedsprzedaży wraz z Twoimi produktami i usługami. Często wystarczy proste przypomnienie, aby
kupowali ponownie i ponownie.

Jakiś czas temu rozmawiałem z grupą pośredników w handlu nieruchomościami. Kiedy zapytałem, ilu obserwowało starych klientów, podniosło się tylko kilka rąk. Mimo że większość klientów sprzeda swój dom i kupi inny w ciągu zaledwie kilku lat, prawie żaden z pośredników
nie zastanawiał się, jak DUŻO ta powtarzalna działalność może zwiększyć ich sprzedaż.

Nie mam zamiaru wybierać pośredników w handlu nieruchomościami. Prawie WSZYSCY z nas mogliby rozwinąć naszą działalność po prostu kontaktując się z naszymi byłymi klientami.

Znalazłem najskuteczniejszy sposób powiedzenia: „Jestem tutaj i mogę ci pomóc”, to wysłanie zwykłą pocztą prawdziwej papierowej kartki z życzeniami. Jest o wiele bardziej efektywne niż wysłanie e-maila, wysłanie listu sprzedażowego, a nawet nawiązanie połączenia telefonicznego.

Papierowe kartki z życzeniami z napisem „Doceniam cię”. Wszyscy je kochają! Wysyłaj kartki do byłych klientów, aby dać im znać, że za nimi tęsknisz, wysyłaj je do pracowników za dobrze wykonaną pracę, wysyłaj karty potencjalnym klientom w dniu urodzin. To tylko kilka wypróbowanych i prawdziwych pomysłów i jestem pewien, że możesz wymyślić znacznie więcej.

Teraz przyznam, że wybranie, kupienie i wysłanie kartki z życzeniami może zająć dużo czasu i sporo wydatkować (rysunek 3 dolary za kartę, 4 dolary za benzynę do i ze sklepu , a nawet więcej za przesyłkę pocztową).

Czas i kłopoty z tym związane są jednym z powodów, dla których kartki z życzeniami są tak skuteczne. Po pierwsze, odbiorca nie otrzymuje wielu kartek, a po drugie intuicyjnie wie, z jakimi kłopotami się spotkałeś.

Ale pozwól, że podzielę się z tobą małym sekretem. Pojawiły się nowe systemy, które pozwalają zalogować się na stronie internetowej, wybrać kartę, umieścić swój cyfrowy podpis, a następnie usługa regularnie wysyła Twoją kartę pocztą. Koszt całego pakietu może wynosić zaledwie 1 USD za kartę i zajmuje to tylko kilka sekund.

Nie pamiętasz ważnych dat? Te same usługi pozwolą Ci wprowadzić wszystkie daty na miesiące, a następnie automatycznie wysłać karty.

Jeśli masz wielu krewnych, z którymi musisz nadążyć, Twoi klienci docenią ten specjalny gest lub wiesz, że Twoi pracownicy byliby zmotywowani miłym poklepaniem po plecach – wtedy wysyłanie papierowych kartek z życzeniami jest narzędzie komunikacji, bez którego nie powinieneś się obyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *