Wyróżnij się lub zgiń – 3 klucze do przyćmienia konkurencji

Tytuł:
Wyróżnij się lub zgiń – 3 klucze do zaćmienia konkurencji

Liczba słów:
450

Podsumowanie:
Szczerze mówiąc, jest bardzo niewiele sposobów, aby naprawdę się wyróżnić od konkurencji. Ty tworzysz świetny produkt, oni też. Zapewniasz obsługę klienta na najwyższym poziomie, oni też. Więc co możesz z tym zrobić? Cóż, oto 3 klucze, które możesz od razu zacząć stosować, aby odróżnić się od paczki!

Słowa kluczowe:
marketing, różnicowanie, pozycjonowanie, marketing relacji

Treść artykułu:
Szczerze mówiąc, jest bardzo niewiele sposobów, aby naprawdę wyróżnić się na tle konkurencja. Ty tworzysz świetny produkt, oni też. Zapewniasz obsługę klienta na najwyższym poziomie, oni też. Co gorsza, prawdopodobnie istnieje konkurent, który już gra w większą i lepszą grę niż ty. Więc co możesz z tym zrobić? Cóż, oto 3 klucze, które możesz od razu zacząć stosować, aby odróżnić się od paczki:
lt;olgt; lt;ligt; lt;bgt; Pozycjonowanie. lt;/bgt; Spójrzmy prawdzie w oczy. Ludzie chcą być kojarzeni i kupować od tych, których uważają za najlepszych. We wczesnych czasach komputerowych istniało powiedzenie, że nikt nigdy nie został zwolniony za zakup IBM. Większość osób uważała IBM za najlepszy dostępny komputer osobisty. Byli? Może. Byli jednak postrzeganymi ekspertami. Zdobycie tej wiarygodności w swojej dziedzinie bez wątpienia przechyla szalę na Twoją korzyść. To jeden z najlepszych sposobów na przyciągnięcie Twojej firmy i poprowadzenie Cię ścieżką do tworzenia entuzjastycznych fanów. lt;/ligt;

lt;ligt; lt;bgt; Budowanie relacji. lt;/bgt; Nieustannie bądź w zgodzie z i przed wybraną publicznością – nie ciężka sprzedaż, ale budowanie relacji. Kiedy naprawdę i szczerze leży ci na sercu ich dobro i uwierz mi, oni to wyczuwają, kładziesz podwaliny pod nie do pokonania więź, która ma powstać między wami. Pamiętaj, że ludzie kupują od ludzi, a nie od firm. lt;/ligt;

lt;ligt; lt;bgt; Metoda marketingu 180 ° ™. lt;/bgt; Istotą tej metodologii jest po prostu przyjrzenie się temu, co konkurencja robi i robi coś innego. Odważ się być inna. Najlepszym sposobem na pomyślne osiągnięcie tego celu jest przyjrzenie się innym branżom i wprowadzenie ich skutecznych pomysłów i technik marketingowych w swojej branży. Nienawidzę ci mówić, ale większość pomysłów i technik marketingowych została już przez kogoś stworzona. Po co więc próbować wymyślać koło na nowo. Nie mówię tutaj o plagiacie. Po prostu mówię, że ucz się na sukcesach, jakie odnieśli inni przed tobą – zwłaszcza poprzez wykorzystanie pomysłów i technik, które są nowe w Twojej branży. lt;/ligt; lt;/olgt;

Wokół kręci się świetny cytat, który przypisuje się zarówno Zig Ziglar, jak i dr Kenneth McFarland brzmi mniej więcej tak: „Gdy idziesz o krok dalej, nie ma korków”. Zastosowanie tych 3 kluczy z pewnością pozwoli Ci podróżować po tej dodatkowej mili.

Tak więc, podczas gdy większość firm jest jak lemingi grający w follow-the-follower, wzywam cię, abyś przyspieszył i odważył się być inny. Bądź liderem i idź sam na mniej uczęszczaną drogę, a gwarantuję, że ludzie zatrzymają się i zwrócą uwagę.
lt;brgt;
lt;brgt;
© 2006 Online Marketing Muscle – Wszelkie prawa zastrzeżone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *