Wyprzedzać konkurencję

Tytuł:
Wyprzedzenie konkurencji

Liczba słów:
937

Podsumowanie:
Dowiedz się, jak utrzymuje się mała restauracja w małym miasteczku Yulee na Florydzie żyje i pokonuje konkurencję.

Słowa kluczowe:
Restauracja, Marketing w restauracjach, Marketing

Treść artykułu:
Floryda jest znana jako stolica Stanów Zjednoczonych. Z Disney World, Sea World, Daytona, Miami Beach i setkami innych wartych uwagi miejsc, turyści przybywają na Florydę przez cały rok. W północno-wschodnim rogu stanu, około czterdziestu mil na północ od Jacksonville, znajduje się kolejny cel podróży, Murray’s Grille. „Jesteśmy na uboczu i jeśli klienci nie wiedzą o nas, prawdopodobnie nas nie znajdą. To sprawia, że jesteśmy restauracją docelową ”- mówi Larry Murray, właściciel ruchliwej restauracji wraz ze swoim synem Scottem.

Murray’s Grille, położony w małym miasteczku Yulee na Florydzie, zbudował regularną klientelę ludzi, którzy jeżdżą aż 30-40 mil, aby tam zjeść. Zaprojektowana tak, aby wyglądać jak stary dom wiejski, restauracja może pomieścić 200 osób i słynie z kuchni amerykańskiej obejmującej steki, owoce morza i pyszny bar-b-que. „Otworzyliśmy pięć lat temu iw tym czasie rozwinęliśmy naszą działalność pocztą pantoflową, wraz z niewielką reklamą w radiu i prasie. Jak dotąd nasza działalność stale się rozwija. Ale tutaj wszystko się zmienia. W tej chwili nie mieliśmy żadnej poważnej konkurencji, ale nasza społeczność nagle zaczyna się rozrastać. Obecnie w budowie jest Super Wal-Mart, a także kilka innych dużych sieci. Mamy wrażenie, że restauracje sieciowe są tuż za nami ”- mówi starszy Murray.

Wierząc, że nadszedł czas, aby zbudować silniejszą bazę klientów, Murrayowie starali się opracować plan marketingowy, który pomoże im zwiększyć bazę lojalnych klientów i częściej przywracać tych lojalnych klientów. „Kiedy po raz pierwszy usłyszałem ofertę The Restaurant Marketing Group dotyczącą bezpłatnej analizy marketingowej, byłem zaintrygowany i pomyślałem, co mamy do stracenia? Analiza została zaprojektowana specjalnie dla mojej restauracji i grupy demograficznej ”. Na podstawie analizy i nowego planu marketingowego Murray’s Grille odnotowuje wzrost sprzedaży i zysków. „To działa, a nasz poziom usług wzrósł o kolejny poziom. W ciągu pierwszego miesiąca ponad 1000 osób dołączyło do ich klubu VIP – kontynuuje Murray – Nasze serwery zostały poinformowane o naszym nowym klubie VIP. Zaprosili gości do zapisania się do klubu. Przyjeżdżającym obiecaliśmy przesyłać przez cały rok nasze oferty specjalne, a także z podziękowaniami za urodziny i rocznice. Każdy ma urodziny i więcej osób wychodzi na miasto, aby zjeść w dniu swoich urodzin niż w jakimkolwiek innym przypadku. To wszystko zwiększona sprzedaż.

Dodatkowo zaoferowaliśmy zachętę dla tych, którzy poświęcili czas na wypełnienie karty. Natychmiast zaczęliśmy budować naszą bazę nazwisk, e-maili i adresów lojalnych klientów… Następnie wysłaliśmy im oferty Bounce Back ”. Pod koniec pierwszego miesiąca Murray’s miał wystarczająco dużo danych, aby móc rozpocząć comiesięczną kampanię urodzinową i rocznicową. W ciągu kilku dni od ich pierwszego listu zaczęli widzieć stały napływ tych ofert. „Jedna z pierwszych par, które skorzystały z oferty rocznicowej, przyszła i zarezerwowała przyjęcie dla trzydziestu osób. Widzimy więc, jak ważne jest, aby klienci wrócili do naszych drzwi! ” dodaje Murray. „RMG nauczyło nas, jak identyfikować naszych klientów po raz pierwszy; bardzo dobrze się nimi opiekować; jak szybko wprowadzić ich z powrotem do restauracji i jak uczynić ich stałymi gośćmi. Ale to nie wszystko, z pomocą cotygodniowego wywiadu telefonicznego coachingowego z Larrym Murrayem opracował szereg innych kampanii marketingowych. „Myślę, że najbardziej cieszy mnie nasze wyzwanie dla pracowników. Wydrukowaliśmy wizytówki z linią u dołu, aby nasi pracownicy mogli podpisać swoje nazwisko. Na dole karty znajduje się oferta 20% zniżki na każdą pozycję w menu. Każdy pracownik jest zaangażowany w to wyzwanie, od zmywarek, kucharzy, hostess po serwery. Prosimy, aby rozdali swoje wizytówki przyjaciołom, krewnym i znajomym. Kiedy karty zostaną wykupione, pracownik, którego nazwisko widnieje na dole karty, otrzymuje premię pieniężną w wysokości pięciu procent kosztu posiłku tego klienta. Dodatkowe pięć procent trafia do innej puli, a pracownik, który przyniesie najwięcej podczas naszego miesięcznego wyzwania, również otrzyma pieniądze z tej puli. Czasami trzeba wydać trochę pieniędzy, aby uzyskać zwroty. Oparta na entuzjazmie naszych pracowników ta kampania marketingowa jest prawdziwym zwycięzcą! ” dodaje Murray.

Firma wykorzystuje również nowe przeprowadzki i wysyła listy powitalne z zachętą dołączoną do wszystkich nowoprzybyłych w okolicy. „Chcemy powitać tych ludzi w naszym sąsiedztwie i pomóc im ustanowić Murray’s Grille jako wybraną restaurację, w której będą często jadać”. Niedawno przeszliśmy przez naszą Izbę Handlową i wysłaliśmy list

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *